![]() |
vituttaa kun en ymmärrä punkista mitään :D
yritän olla cool vaik oikeesti en ymmärrä punkist mitään :D olin niin vammanen et sain *****fillekin bännit kun en uskonut että on suomessakin ihmisiä jotka ymmärtävät punkista :D voisin ottaa vaikka ****ilta poskeen jos se ottais bännit pois niin pääsis samalla lukemaan laatu punk bändien keikoista mitä ne puntalassa soittaa :D hyväl säkäl pääsis heikki silvennoisen bäkkäri muijaks :D
|
Vs: vituttaa kun en ymmärrä punkista mitään :D
Painu sinä pelle nyt vittuun.
|
Lainaus:
Silvennoinen on lahjaton pummi. |
Kuuntele eka nämä listaamani punk-levyt, ja tule sen jälkeen selittämään mulle punkista.
http://foorumi.haistapaska.com/showthread.php?t=11294 |
Ei missään varsinaisessa järjestyksessä. Ja toisin kun ***********, minä olen oikeasti kuunnelut näitä levyjä ja osaa satoja kertoja.
Black Flag - Damaged Black Flag - The First Four Years Husker Du - Zen Arcade Dead Kennedys - Fresh Fruit For Rotting Vegetables Dead Kennedys - In God We Trust Inc. Bad Brains - S/t Bad Brains - Black Dots Bad Brains - Rock For Light The Stooges - S/t The Stooges - Fun House Minor Threat - Complete Discography Ramones - S/t Ramones - Leave Home Ramones - Rocket To Russia Subhumans - The Day The Country Died Subhumans - From Cradle To Grave Discharge - Realities Of War Discharge - Fight Back Discharge - Decontrol Crass - Stations Of Crass 20 The Clash - S/t (britti) MDC - Millions Of Dead Cops Germs - GI Big Black - Songs About Fucking Scratch Acid - Eka Ep Butthole Surfers - Butthole Surfers EP Butthole Surfers - Psychic... Powerless... Another Man's Sac Butthole Surfers - Rembrandt Pussyhorse Buttole Surfers - Locust Abortion Technician Butthole Surfers - Hairway To Steaven Dead Boys - S/t Wipers - Is This Real Wipers - Youth Of America Joy Division - Unknown Pleasures MC5 - Kick Out The Jams Dicks - Hate The Police Scream - Still Screaming The Jesus Lizard - Liar The Jesus Lizard - Goat Terveet Kädet - Ääretön Joulu 40 Lama - Ja Mikään Ei Muuttunut Kohu-63 - Valtaa Ei Loistoa Kaaos - Kaikki kaaoksen levyt Shitter Limited - Poliittinen Itsemurha Rattus - Rajoitettu Ydinsota Nomeansno - Wrong Pj Harvey - Rid Of Me Pogues - Rum Sodomy And The Lash Sonic Youth - Daydream Nation Dead Kennedys - Plastic Surgery Disasters Descendents - Milo Goes To College Black Flag - My War |
Lainaus:
|
Ei minulla ole mitään tekemistä *****fi bännien kanssa, pyssysaaren apuloisto ne anto. Muistan vielä kun oli monta nikkiä kimpussa että saisin bännit. Kaikki varmaan pyssysaaren apuloiston nikkejä.
|
^ Minulla meni aika monta vuotta ennen kun tajusin että tuonnehan kirjottelee vähän isompia nimiä, mähän kuuntelen näiden tyypien bändejä. Aluksi kirjottelin vaan tuonne siksi että sinne kirjotteli porukkaa jolla oli rankkaa läppää, ja ne tiesi hyvistä levyistä.
|
Vaikka puntala on laatufestari, eipä tuolla kyllä kovin montaa laatu-bändiä ole soittanut sen historian aikana.
|
Lainaus:
Juuri näin :graucho :imemunaa |
Ja mitäs tää silvennoinen onkaan tehnyt punkin eteen? Ei se ainakaan ole soittanut yhdessäkään bändissä. Opetti Bastardsin laulajan soittamaan kitaraa, ja äänitti Riistettyjä ja Bastardsia. Siis ihan ok juttu, mutta ei tämä esimerkiksi käy keikoilla. Käyhän nämä Kohu-63:n tyypitkin keikoilla, kuitenkin saman ikäluokan tyyppejä.
|
Subi-miika :love
:niele :homo |
Lainaus:
|
Mitä kikutinta. :hehe
Veikkaisin Kitaran altteriks... tai Pippi-T? |
En tiiä mutta on tuo silvennoinen kuulemma pyörinyt punkkiporukoissa 80-luvulla hervannassa. Voi olla että tällä on jotain tekemistä *****fin kanssa. Tutun isä tuntee silvennoisen ja sanoin sille että eikös se ole vitun tyhmä jätkä, se ajatteli vähän aikaa ja oli että joo mutta se toimii.
|
AP Nikkola siis. Kai sekin nyt píffiin jotenkin liittyy?!
|
En tiedä Heikeistä.
|
Lainaus:
|
En ole prostitoitu, en tarvitse TEIDÄN rahaa, vaikka minulla ei ole paljoa rahaa.
|
Silvennoinen on sen näkönen jätkä että eihän sen edes tarvitse kertoa mitään varsinaista vitsiä, tai edes hyvää sellaista ja porukkaa alkaa silti naurattamaan.
Mikä on tämä kuuluisin kummelin tonnin laina-sketsi, tai joku vastaava. Silvennoinen sanoo vaan että, "ja tuhanteen", mitään varsinaista punch-lineä ei ole. On vaan niin tyhmän näkönen äijä että porukkaa vaan naurattaa vaikkei edes kertois varsinaista vitsiä. |
Ei kun sinua vituttaa se kun minä tiedän siitä oikeasti jotain, kun myös oikeasta rock-musiikista, koska olen kuunnellut sitä kakarasta asti.
Moni pitää minua elitistinä, ja ne ovat oikeassa, en voi sietää että hevi-miehet ovat vallanneet "scenen". Huomasitko että kirjoitin sanan scene LAINAUSMERKEISSÄ? Syystä että mitään sceneä ei ole. |
Jo pelkästään tämä mitä minä teen vaikka tässä tällä forumilla, on paljon punkimpaa MITÄ SINUSTA KOSKAAN TULEE TULEMAAN.
|
Kello on 12:59. |
Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.