Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.12.2016, 05:58   #6551
tapansut
...

Sijainti: En ole todellinen.
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Pelihullut !!!

Outlast 2 on tällä hetkellä ainoa peli jota odotan ja jonka jaksan melko varmasti pelata läpi kyllästymättä. Olen vähentänyt pelaamista viimeaikoina todella paljon. Tai vähentänyt ja vähentänyt, se on vaan jääny. Jotenkin mennyt vaan into siitä. Ei kiinnostaa alkaa pelaamaan. Ehkä kun löytäs sen oikeen pelin josta innostuis. Mutta sitten kun aloitan pelaamaan niin sitten pelataankin, saattaa mennä se 5-10h about putkeen pelatessa. Oonkyl viime aikoina ollut stimuissa kun oon pelaillu jotakin ja stimuis, varsinkin pireis tulee fiilis että AH, pelaaminen on IHANAA! CS:GO:ssa olen ihan selvänäkin VITUN HYVÄ ja mut pireis IHAN PERKELEEN HYVÄ. Anteeks itsekehu, mutta asia on näin niin sen uskallan sanoa ääneenkin.

Jesse on tota OuverVatsii tuputtanut mulle. Pakko kyl sano että luulen kun sen ostaisin, olisin saanut ruudulleni pelin joka jaksaa pitää hetken aikaa hyvin otteessaan. Miksen sitten hommaa sitä? Se on niin kallis ja oon todella huono käyttää rahaa. Siis meinaan sitä että en kovinkaan paljoa käytä rahaa koska se ahdistaa. Tuo ahdistus on tullut siitä koska yksi tyyppi on minulle yli 2k velkaa ja en tuu koskaan saamaan takas. Ei siitä sen enempää. Vittuk un vittuttaa ja ahstaa.

Rahaa olis kyl ostaa mut perkele. Kyl mä sen Jesse joskus viel hommaan ja sit tykitellää sitä.

Tällä hetkellä ihan selvänä olen jos jotain se mietityttää.