Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.1.2018, 21:15   #16
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Voimafantasiointia

Lainaus:
Pippelitransu kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mitenköhän semmoset taistelupotkutkin toimis, varmaan ehkä liian homoa ja varmasti kovinkin mannea. Maiharit ainakin pitäs olla silloin. Ja miten hemmetis tommosenki ajottaa kun voi vaan väistää ja napata koivesta ja pistää kenttiin.
Ei normaalit heput osaa napata kiinni jalasta ja pistää tonttiin jos niitä potkii. Potkujen tosin sietäs olla nopeita ja saa helposti potkittua jalat alta normaaleilta ihmisiltä, tekee nimittäin saatanan kipeetä ku raskaasti potkaisee, jos yhtään osaa oikein sen tehdä

Ko nyrkkeilyhomo varmaan viittasi noilla feinteillä siihen että saa sen raskaan osuman perille, jos toinen osaa yhtään liikkua, väistää tai blockata niin ne yksittäiset iskut saa kyllä suojattua tavalla tai toisella hyvin helposti. Mutta tässähän on se virhe että ajatellaan treenaamattomia tai normaalia ihmisiä sillä tavoin että ne osais oikein reagoida tai tehdä noissa tilanteissa

Treenaamattoman ihmisen ja edes vuoden treenanneen on aika iso, näkee saleilla usein sparratessa. Sit taas vielä kokeneimman / ottelijoiden, noh, ne vetää vaikka yhdellä kädellä samalla, liikeratat ja jalkatyöskentely on oikeesti aika tärkeitä

Mut itehän en oikeestaan mitään näistä tiedä, tai tiedän koska oon kamppailulajiAUTISTI ja vuosia seurannu ja otellu mutta totuus on se että ite olin ihan PASKA Eikä pää kestäny yleisöä yhtään. Mut hauska näistä on jutella

Mut lankaan tulin oikeestaan sanomaan että voi kilinvittu ku sitä voimafantasiointia riittää nykyään itelläki, välillä tulee uniinkin. Vittu kun sais aseen taas hommattua. Vanhat ovat, hmm, menneet. Uutta kaipaisin. Ihan vaan keräilytarkoitukseen jos supo tätä lukee. Ei mulla muuta, vittu.