Aihe: Estro
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.1.2018, 03:35   #12
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

Sijainti: Nakintutkimuslaitos
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Estro

Sen takia, koska oon nähnyt niin vitun monta pyörimässä siinä paskalimbossa. Monta kymmentä vuotta, siinä välissä on jotain rakkaussekoiluita näillä ihmisillä, onneks oon niin saatanan ruma ihminen ettei kukaan halua nussia mua. Nussii kyllä, mutta nussimalla, ei pelkästään sen takia että tekis mieli nussia, liian sieluton, eli nussivat pelkästään oman hyötymisen takia. Puhun nussimisesta koska sitä käytännössä on, hyvin lähellä raiskaamis käsitteen kanssa. Kunhan painaa oikeita nappuloita ihmisen elimistössä niin ihan varmasti ihminen kiihottuu. En pidä siitä että joku koskettelee minua, mutta pidän ja tiedän itse mistä ihminen kiihottuu. Pidän todella paljon. Jos kapuaa perseeseen reittä pitkin ja karkaa, niin se ei johdu siitä että ei kiihottuisi, vaan sen takia että ei huvita riskeerata kiihottumiselle. Koska jos on kiihoittunut, niin ei siinä enää sen jälkeen mikään auta. Sitten on vähän niiq pakko panna.
Aloitin maalaamisenkin puhtaasti sen takia koska ei ollut mitään, muutakaan. Valmis tappamaan itteni. Mutta maalaaminen on niin sairaan helppoa. Tämä on vaikeampaa ja todellisuudessa sitä, mihin minut luotiinkin alunperin, kaikki muu on ollut pelkkää sivupolkua. Jotkut on luotuja siihen, minä tähän. Siitä oon toden perin kateellinen että joillekin on täysin varmaa mitä tulevat tekemään ja aikomaan. En tajunnut taidepaskaakaan itse, siis muuta kuin viisi vuotta sitten. Sitä aikaisemmin opiskelin insinööriksi. Joskus lukion vapaa valinnaisella opettaja kysyi että kai nyt alan taiteilemaan, vastasin että raha kiinnostaa enemmän. Nytten tämä sama opettaja on käynyt kaksi kertaa näyttelyissäni. Silloinen minä oli oikeassa, raha kiinnostaa enemmän kuin ilmaaksi antaminen. Jos olis ollut samat kaavat annettavana, hieman itsevarmempi, niin en tiedä. Paska silloinkin. Tällä hetkellä ainut murheeni on kliseinen lopetus. Event horizon.

Spirit drinks. Henkien juomaa.