Aihe: White Trash
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.1.2018, 18:01   #8
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: White Trash

^Oikeassa olet, asunto liittyy monesti siinä asuvaan ihmiseen ja hänen identiteettiinsä. Itse muutan noin 10 päivän päästä uuteen taloon, oma talo vihdoin ja aion tehdä siitä sellaisen mistä itse tykkään, vittuako siinä on muilla sanomista. Hack / kyykkyräkki, penkki ja noi ois siistit. Kotona oon tykänny treenaillu mut salille burgerina ja vammasena niin vaikee lähtä. Onhan mulla salikortti mistä maksan 50€ / kk. Fiksuna vitun vammasena oon käyny varmaan 2 kertaa kuukauden aikana siellä. Ei vaan nappaa siellä hikisten ihmisten keskellä, odottaa pääsyä laitteisiin ja kuunnella noita vitun ihmispaskoja huutamassa. Voi vittu tuota heimdalin salia. Mamut möykkää, kaikki pienikokosia mutta ei tee muuta juuri kun penkkiä ja mölisee kokoajan keskenään, joku soittaa ählyräppiä puhelimestaan. Vittu jee.

Baarijakkaroita ostin itse 2 kappaletta, pitäs vaan niille joku pöytäkin löytää. Sitten kun on rahaa. Ja sitten kun jaksaa.