haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 11.5.2016, 21:31   #1
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Haistiksen vahvin käyttäjä?

Kuka onkaan meistä fyysisesti vahvin? Tiedän täällä olevan treenaavia kavereita.

Itsehän haisen paskalle ja väitän olevani kaikista voimakkain. Alhaalla kuvaa todisteena vielä, mutta puhun ensin saavutuksistani

Maastavedosta nostin niin paljon että piti palkata 8 Kiinalaista koko painoja laskemaan. Eivät onnistuneet, siksi ei voinut virallisesti nimeäni laittaa ennätystenkirjaan.

Heitin keihästä vuoden 1988 olympialaisissa. Huhu kertoo että keihäs liitää vieläkin maan kiertoradalla.

Ottelin yhden nyrkkeilyottelun. Löin vastustajaa jabilla nenään. Mies heräsi kolme vuotta myöhemmin sairaalasta, puhui sujuvaa Swahilia ja luuli olevansa viikinki

Mites te, tomunpurijat?

Tässä mä

Vanha 11.5.2016, 21:43   #2
Miika
Elämä? Kuka se on?

Miikan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Haistiksen vahvin käyttäjä?

Varsinaista lihasta mulla ei juurikaan ole. Tosin olen voittanut muutaman bodarin kädenväännössä, varmaan kun joskus on tullut tehtyä myös raksaduunia ja jännevoimaa on niiltä ajoilta vieläkin. Niin ja joskus tullut myös harrastettua itsepuolustus lajeja.

Kyllä se vaan taitaa niin olla että jos joku kaivaa riittävästi verta nenästään, niin se en ole minä joka sen perään lähtee, vaan joku muu, jonka saatan tuntea tai en saata tuntea.

"Ainoa asia millä on mitään väliä on treenikämppä." - Miika
Miika on offline  
Vanha 11.5.2016, 21:44   #3
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Veikkaisin Jötikkää. Jäbä tuntuu olevan ihan kohtuu tikis.
Vanha 11.5.2016, 21:49   #4
Miika
Elämä? Kuka se on?

Miikan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Löytöretkeilijä kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Veikkaisin Jötikkää. Jäbä tuntuu olevan ihan kohtuu tikis.
Tällaisen kuvan minäkin olen saanut. Tiedän porukkaa jotka ei juurikaan käy salilla mutta tekevät fyysisesti raskasta työtä, ja on tehneet tätä vuositolkulla. Vapaa aikana sitten vielä urheilevat.

Olen nähnyt pari kertaa kun bodariporukka käy tällaisen ihmisen kimppuun, ja kakkoseksi jäävät. Yllättävää miten nopeasti nuo kaatuu. Sitten kun niiden raukkojen voima ei riitä, alkavat raapimaan kun teinitytöt.

Miika on offline  
Vanha 11.5.2016, 22:02   #5
Miika
Elämä? Kuka se on?

Miikan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Palomiehet kävi joku aika sitten kantamassa yhden pianon kerrostalosta, ne sano että ei nämä nuoremmat palomiehet enää jaksa kantaa, kun ne käy vaan salilla ja kattelevat itseään peilistä.

Miika on offline  
Vanha 11.5.2016, 22:05   #6
Jesse
Moderaattori

Jessen avatari

Sijainti: Ei mitään hajua
(Tiedot)
Neutraali  +2 (+2/-0)     

Iltapieru.
Vanha 11.5.2016, 22:17   #7
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

Sijainti: Nakintutkimuslaitos
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jesse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Iltapieru.
Oon saattanu kuulla juttua tästä luunmurskaajasta, hieno mies kuulemma.
Vanha 11.5.2016, 22:26   #8
Silakka

Silakkan avatari

Sijainti: akvaariossa
(Tiedot)
Hyvä kirjoittelija  +6 (+6/-0)     

WIN_20160511_23_10_29_Pro.jpg

Piti ottaa muka-hauska kuva spagetista, jota kädexikin myös kutsutaan ja väittää että minähän se olen, vahvin. Mutta sitten todellisuus iski vastaan ja muokkasin kuvasta sen mukaisen
Vanha 11.5.2016, 22:27   #9
Miika
Elämä? Kuka se on?

Miikan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Pippelitransu kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Oon saattanu kuulla juttua tästä luunmurskaajasta, hieno mies kuulemma.
Minäkin olen saattanut kuulla huhua vähän vaikka kenestä. Alkaa jossain vaiheessa kuulemma syömään vähän miestä, kun duunikses keräät velkoja ihmisiltä joilta on vaikeampi saada perittyä yhtään mitään. Eihän kukaan jaksa koko elämäänsä pahoinpidellä ihmisiä.

Ei kai ne pahoinpitelyt itsessään silloin kun ne tapahtuu tunnu miltään, kun oot kännissä ja piripäissäs, mutta jälkeen päin sellanenkin alkaa syömään miestä.

Miika on offline  
Vanha 11.5.2016, 22:27   #10
Silakka

Silakkan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei kyl yhtä hieno kun toi Dissun kuva!
Vanha 11.5.2016, 22:31   #11
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Silakka kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Liitetiedosto 23917

Piti ottaa muka-hauska kuva spagetista, jota kädexikin myös kutsutaan ja väittää että minähän se olen, vahvin. Mutta sitten todellisuus iski vastaan ja muokkasin kuvasta sen mukaisen
Otin kerran kuvan haukkaristani keholankaan. Oli niin paska etten kehannu lähettää niin etin netistä vaan jonkun bodarin tuplahaukkari posetus kuvan ja leikkasin siitä vaan hauiksen näkyviin

Jostain syystä ei menny läpi
Vanha 11.5.2016, 22:40   #12
Silakka

Silakkan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Disturbed kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Otin kerran kuvan haukkaristani keholankaan. Oli niin paska etten kehannu lähettää niin etin netistä vaan jonkun bodarin tuplahaukkari posetus kuvan ja leikkasin siitä vaan hauiksen näkyviin

Oliko yhtä hyvät photoshopskillzz kun näissä aijemmis kuvis tässä
Vanha 11.5.2016, 22:44   #13
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Silakka kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Oliko yhtä hyvät photoshopskillzz kun näissä aijemmis kuvis tässä
Mä vaan croppasin sitä mutta taustalta taisi näkyä joku toinen bodari siellä takana
Vanha 12.5.2016, 00:25   #14
Samusetä
Käynkö useinkin täällä?

Samusetän avatari

Sijainti: Stadi
(Tiedot)
ei arvioitu     

Minä voitan. Kilpailun taso on heikohko.
Samusetä on offline  
Vanha 12.5.2016, 00:29   #15
Samusetä
Käynkö useinkin täällä?

Samusetän avatari

Sijainti: Stadi
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:

No perkele, kerro nyt omat statsit myös! Paljon nousee penkistä/mavesta jne.?
Ja oma paino tietty mukaan, vaikee verrata viiskytkilosen suorituksia yli satakilosen vastaaviin...
Samusetä on offline  
Vanha 12.5.2016, 08:29   #16
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Samusetä kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
No perkele, kerro nyt omat statsit myös! Paljon nousee penkistä/mavesta jne.?
Ja oma paino tietty mukaan, vaikee verrata viiskytkilosen suorituksia yli satakilosen vastaaviin...
En ole pitkään aikaan salilla. Nolottaa että parhaiten nousi 2011 vuonna jolloin olin 19v, nyt vuosia myöhemmin en saisi sitäkään maksimit (yksi toisto) oli penkki 90kg, kyykky 100kg (polvet tutisi pahasti) ja mave 130kg joka oli hirveetä repimistä, ihme etten vieraillut snap cityssä

Tuolloin olin 73kg kääpiö. Nykyään olen läski kääpiö joka haisee paskalle

Sain tuolloin 10kg lisäpainolla 11 leukaa myötäotteella. Nyt 7 leukaa myötäotteella ilman painoja... hävettää ja ahdistaa
Vanha 12.5.2016, 12:21   #17
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ittel 420kg YT oiskohan joku 105kilosena otettu ja kans 19vuotiaana? Nyt en oikein tee mitää muuta kuin vinopenaa, pystäriä ja leukoja kun ryyppääminen hauskempaa ja ei noissakaan mitään huippurautoja ole : D
Paitsi vinopenas isommat painot mitä ton 420 aikoihin koska en silloin idioottina tehnyt kyseistä liikettä vaan jotaki käsipainovinopenapumppailut normipenan jälkeen mikä on ihan haistapaskatieriä järkevyydeltään

samhyde1.jpg

Aikaa ja panostusta kun on niin tottakai kuka tahansa nyt pääsee jonkinlaiseen kuntoon.
Vanha 12.5.2016, 14:08   #18
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:

Aikaa ja panostusta kun on niin tottakai kuka tahansa nyt pääsee jonkinlaiseen kuntoon.
Totta ja mun mielestä onkin mielenkiintosta se että missä kenelläkin tulee natulimiitti vastaan jne.

Avohoidossa kun olin niin liikuntatunneilla lähdin salille kun muut meni sählyä pelaamaan. Joskus tuli ohjaaja mukaan salille ja sen mukana oli yks ~25v(?) ukko mukana. En tiedä oliko työharjottelussa vai mikä oli sen idea, mutta se oli aina liikuntatunneilla mukana.

Se tykkäs penkkiä treenata, iso ja riski kaveri. 160kg sai nostettua viimesen kerran kun kokeiltiin, myöhemmin en tiedä kun lähdin sieltä puolen vuoden jälkeen. Mutta ei sekään mikään painonnostaja muuten ollu, ihan huvikseen nosteli painoja välillä.

Miettiny itestäni että kuinka heikkoa ainesta oliskaan jos oikeasti panostaisi ruokavalioon, kovaan treeniin ja itsekuriin muutenkin. Ja järkevään liikuntaan. Mietin että missä ois omat rajat sitten.

Tämä tietenkin vain miettimistä koska totuus on; olen läski eikä jaksa. Sipsit on paras ja videopelit
Vanha 12.5.2016, 14:13   #19
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Harva nyt saa edes sitä yhtä leukaa niin melkoisia sohvaperunoitahan enemmistö on, mutta tätä tämä näyttöpäätteiden aikakausi on. Saisi loppua.
Vanha 12.5.2016, 19:47   #20
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Se tykkäs penkkiä treenata, iso ja riski kaveri. 160kg sai nostettua viimesen kerran kun kokeiltiin, myöhemmin en tiedä kun lähdin sieltä puolen vuoden jälkeen. Mutta ei sekään mikään painonnostaja muuten ollu, ihan huvikseen nosteli painoja välillä.
Satakuusi_kymmentä_vitun kiloa. Ei voi muusta kitistä kuin hyvistä välityksistä, sama ku yks mun kaveri joka veivaili 140kilolla niinkuin leipää vain vaikka oli intin Auschwitch kuuri takana. Vituttaa ihmiset jotka väittää et kaikil nousee 6kk treenillä 100kg penasta- Totuus: ei nouse. Paitsi pelkäl voimatreenillä mutta se onkin jo voimahomoilua.

Paina tästä toistaaksesi media
2You need to upgrade your Flash Player2

3:36 nekkeri vrt. 11:56, onhan tuo nyt ihan erinäköistä vaikka onki nekel massaa enempi. Välitykset ja ruumiinrakenne iha eri setit.
Vanha 12.5.2016, 20:23   #21
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Satakuusi_kymmentä_vitun kiloa. Ei voi muusta kitistä kuin hyvistä välityksistä, sama ku yks mun kaveri joka veivaili 140kilolla niinkuin leipää vain vaikka oli intin Auschwitch kuuri takana. Vituttaa ihmiset jotka väittää et kaikil nousee 6kk treenillä 100kg penasta- Totuus: ei nouse. Paitsi pelkäl voimatreenillä mutta se onkin jo voimahomoilua.

3:36 nekkeri vrt. 11:56, onhan tuo nyt ihan erinäköistä vaikka onki nekel massaa enempi. Välitykset ja ruumiinrakenne iha eri setit.
160kg ja muistan kun alotin siellä käymään niin sen aluksi veti 145kg ykkösellä ja 150kg epäonnistu. Mutta se kyllä otti aina sitä penkkiä, oli tykästyny liikkeeseen ja puhu että ostaisi kotiakin setit että voisi penkata Mutta ei se kisaillu eikä mitään, se vaan tykkäs siitä hommasta. Voimaa oli ja iso kaverihan se muutenkin oli. Mä en tekniikasta hirveästi ymmärrä, mutta en mä nähnyt mitään huijaamistakaan sen liikkeessä. Olihan se hieno nähdä kun en oikeastaan muuten ole livenä ennen nähnyt kenenkään nostelevan isompia painoja

Huutista tolle väitteelle, ehkä ne ei ota huomioon että jotkut ihmiset vaan on ikuisia riisikeppejä ja niitä riisikeppejä löytyy maailmasta paljon. Ite treenasin oikeasti suht useasti tuolloin eikä se koskaan noussut tuota 90kg enemmän eikä sekään läheskään jokakerralla onnistunut. Vaparia kun rupesin harrastamaan ja salilla taas käymään 2013-2015 enemmän niin ei se hirveesti noussu siitä siltikään. Ehkä mun natuliimitit oli jo tuossa

Heikkous on paras ja raivorunkkaus

Tagit
voimakas iltapieru

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 15:20.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.