haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 30.1.2018, 03:12   #1
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

Sijainti: Nakintutkimuslaitos
(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     
Vakio Rakkauden tunnustus

Haluun tapella Dissun kanssa ihan vaan sen takia että selviää kuka on foorumin kovin äijä, kaikille muille runohomopelleille nauran ihan suoraan, katoin tota Coons and the friends ryhmääkin. UU ollaan niin intellektkullia! Homot, ja myöskin huutista. Kyllä mafia jyrää aina. Coons and the friends on P-A-S-K-A-A, ymmärsittekö?

Neon.Genesis.Evangelion.full.1401047.jpg

Ei homoa.
Vanha 30.1.2018, 03:13   #2
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Rakkauden tunnustus

Elämän koulu intellektuelli
Vanha 30.1.2018, 03:15   #3
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Vittu mä oon kova jätkä. Myöskin niin hetero että murskaan greipin kappaleiksi pelkällä kyrvälläni...
Vanha 30.1.2018, 03:17   #4
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tein tään aiheen että Penis menis mustasukkaseks, KE- KE- KE- FU FU FU KA KA KA KA : DDDD

Paina tästä toistaaksesi media
2You need to upgrade your Flash Player2
Vanha 30.1.2018, 17:46   #5
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Oikeasti kuumottavaa ja ahdistavaa paskaa kaikki homotriangelit foorumilla, ennen ja nykyään. Älkääkä edes kehdakko väittää että olen ainut joka huomaa nämä asiat. Ihan vitun homo foorumi. Asiahan ei juurikaan poikkea Sokrateen ajoilta. En ymmärrä koska menee siis samalla tavalla mitä normaalissakin elämässä, jos joku väittää että täällä muka olisi ug meno, ei tiedä todellisesta elämästä mitään. Ihan samat jutut ja syrjäytyneet, sekä syrjäytymässä olevat ihmiset sielläkin on.

wabuu-drunk.jpg
Vanha 31.1.2018, 01:24   #6
Pippelitransu
Käynkö useinkin täällä?

Pippelitransun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Oikeassa elämässä lähinnä ihmetyttää se jatkuva laumautuminen, ja kuulostaapa sekin nyt näin aivan vitun uniikilta ajattelutavalta ja vittu jee, se on toki tarpeellista, mutta itselleni, henkilökohtaisesti lähinnä merkkaa sen, että jos otan kaljaa jonkun kanssa. Edes sen yhden kerran niin tarkoittaa lähinnä sitä että kavereita "lähes" kuolemaan asti, ja sitä ei tarvi sen jälkeen enää sen kummemmin todistella, puolenkin vuoden päästä oot ihan helvetin hyvä tyyppi mun silmissä vaikka mitään siinä välissä oltaisikaan toimiteltu. "Lähes", tarkennuksella tarkotan sitä, että onhan sitä aina joku raja mitä ei voi ylittää, ja se ylitetään liian usein. Ebin. Sen jälkeenkin voin vielä toimitella, mutta on aina sillä paskalistalla. Aina.

Paina tästä toistaaksesi media
2You need to upgrade your Flash Player2

Oksettaa jos ihmisellä ei ole mitään rajoja.
Vanha 31.1.2018, 04:50   #7
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

No vittu, eikait siinä

Samahan tuo on mulle, nyrkkeilyä, lukkopainia, paljain nyrkein, sama se miten, ei siinä mitään. Itsehän olen mamman oma mussukka maitopoika luuseri mutta tappelut kiinnostaa aina, ainakin hyvässä hengessä Monesti tullu kaverien kanssa sparrailtua, viimeksi espanjassa. Mukavaahan tuo on, yhtä kaveria tykkäsin aina opettaa nyrkkeilemään. Se opetti mulle vastapainoksi painia (kreikkalais-roomalaista, lukkopainia treenasin ite mutta sillä oli 6 vuoden kokemus tuosta painista). Sääli että tuollakin jäbällä sit olkapää petti. On nimittäin aika vitun atleettinen äijä, sääli ettei sitä muut lajit kiinnostanu niin paljoa sit. Toi ois voinu pärjätäkin. Salilla se käy ja human flaggia yms vetelee koska miksipäs ei. Itsehän en moisiin rupea koska olen läski

Vituttaa vaan armottomasti kun ei oo saanu aikaseks tehdä mitään, ei oo salitreeni kiinnostanu, nyrkkeilyyn en jaksa mennä koska uus maa. Ottelu oli mukavaa mut miten vitun vammasta onkin että itelle siinä vaikeinta oli se yleisö Joskus ahdistuin kun otin polvesta kylkiluihin ja sivusilmällä katoin laumaa ihmisiä jotka tuijotti. Voi vitun vittu mikä tilanne.

Ihmispelko on paras. Ja vitunmoiset mässyt.

Omissa voimafantasioissa oon one punch manin kaltainen kalju paska antisankari joka hakkaa kaikkea

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 14:42.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.