haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Viihteellinen osio

Vastaa

Aiheen työkalut
Vanha 3.10.2017, 20:55   #1
tapansut
...

Sijainti: En ole todellinen.
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Sarjat

Vanha aihe lukittu niin tehdään uus. Lienee silti melko turhaa koska näkyinen postausmäärä on niin pieni. Tulipahan silti vaan sellainen fiilis että haluan tehdä tämän aiheen.

Mitäs sarjoja katsotte? Mitä sarjoja suositte? Mitä odotatte? Kertokaa ihan kaikki, tai älkää ehkä pahinta salaisuuttanne... Sarjojen suhteen siis tietysti... Heh.

Mä itse oon tässä lähiaikoina (eli joskus 3-4kk aikavälillä) alkanut katsomaan ja katsonutkin neljää eri sarjaa.

Rick & Morty
Lucifer
Archer
F Is for Family

Luciferin, Archerin ja F Is for Familyn oon kattonut kokonaan. Noihin kaikkiin tulee kyllä jatkoa. Niitä siis odotellessa.

Rick & Mortys oon kolmannen eli uusimalla kaudella. Siitähän ei oo Netflixiin viel julkastu kaikkii jaksoi. Kaks jaksoo kattomatta, voisin itseasias nyt ne kattoo tai sit myöhemmin.

Game Of Thronesia oon miettinyt että pitäis alkaa seuraamaan mutta ei sitä HBO tsudeemii. Tokihan sen vois warettaa mut sit Joni "Hedman Partners" Hatanmaa suuttuu. Twin Peaks on kans yks jota pitäs alkaa seuraamaan.
Vanha 4.10.2017, 15:59   #2
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

Sijainti: tappamassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Sarjat

Rick & Morty 3/5

Game of Thrones nykyään 1/5

Twin Peaks kolmas kausi ?/5
En oikein osaa sanoa, helvetin hyvä ja pahoinvointia aikaansaava samaan aikaan. Helvetin Lynch.

Better Call Saul ja Fargo on ainoat jotka jaksaa kiinnostaa.
Vanha 4.10.2017, 16:55   #3
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Rökköperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Rick & Morty 3/5

Game of Thrones nykyään 1/5

En oikein osaa sanoa, helvetin hyvä ja pahoinvointia aikaansaava samaan aikaan. Helvetin Lynch.

Better Call Saul ja Fargo on ainoat jotka jaksaa kiinnostaa.

Oon tota Better Call Saulia kelannut kun tuli aikoinaan Breaking Bad katsottua. Mun mielestä kyllä ihan saakelin yliarvostettu sarja.
Vanha 5.10.2017, 02:42   #4
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Taboon alotin kattomaan koska Tom Hardy ja mielenkiintonen aikakausi. Katoin ensimmäisen tuotantokauden, ihan jees settiä mutta tokaa kautta ei oo vielä tullut. Aloitin myös kattomaan pari päivää sitten Peaky Blindersiä, nelisen jaksoa katsottuna nyt, liian aikaista vielä sanoa mitään

Lainaus:
Rökköperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti

Vitun Twin Peaks Ihan vitun häiriintynyttä menoa taas vaihteeksi. Paukuissa etenkin ihmettelee että mitä vitun vittua Lynchin päässä liikkuu

Lainaus:
tapansut kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Oon tota Better Call Saulia kelannut kun tuli aikoinaan Breaking Bad katsottua. Mun mielestä kyllä ihan saakelin yliarvostettu sarja.
Samaa mieltä.
Vanha 6.10.2017, 15:56   #5
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Viime yönä katsoin Rick and Mortyn S03 E07 ja S03 E08 (tästä puolet) ja oli muuten ihan vitun paskoja jaksoja. Vois keittää kofeiinit ja kattoo ton kasin loppuun. Nää oli ekat jaksot mistä en nauttinut ollenkaan kyseisessä sarjassa. Toivonmukaan toi ysi jakso olis parempi.
Vanha 6.10.2017, 18:45   #6
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
tapansut kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Viime yönä katsoin Rick and Mortyn S03 E07 ja S03 E08 (tästä puolet) ja oli muuten ihan vitun paskoja jaksoja. Vois keittää kofeiinit ja kattoo ton kasin loppuun. Nää oli ekat jaksot mistä en nauttinut ollenkaan kyseisessä sarjassa. Toivonmukaan toi ysi jakso olis parempi.
Ite oon tykänny aikalailla kaikista paitsi siitä myrkky-episodesta, olikohan kolmoskauden kuudes jakso. Oli jotenkin hyvin mitäänsanomaton
Vanha 9.10.2017, 18:01   #7
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Paina tästä toistaaksesi media
2You need to upgrade your Flash Player2

Vittu mikkä myötähäpeet lähti. Oivoi. Pystykkö kattoo loppuun? Ite en.
Vanha 9.10.2017, 19:14   #8
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joo ei Ite tykkään Rick and Mortysta kovastikin mutta onhan nuo jotku fanit aika vammasta porukkaa. Mutta monestihan se on tollasta kun jokin saavuttaa suuren suosion
Vanha 11.10.2017, 15:50   #9
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Katoin Rick and Mortyn kolmoskauden viimeisen jakson. Se oli ihan jees verratuna pariin viimeisempään. Nelos kausi tulossa. Kaikki pilataan venyttämällä mutta rahahan noilla mielessä on.

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 03:30.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.