haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Viihteellinen osio

Vastaa

Aiheen työkalut
Vanha 8.12.2007, 12:35   #51
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Pelihullut !!!

Lainaus:
Wankstar kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Cod 4 on tullut hakattua muutama päivä.. Samaa putkijuoksuahan se on mutta ihan jees aivot narikkaan viihdettä.. Viddu ku en saa Trackmania nationssia toimimaan tässä vitun vindows visvassa, paras peli ikinä, ja "realistinen"...
Ootko koittanu läpi kaikki yhteensopivustilat? Jos niilläkään ei toimi niin saa sit unohtaa..

http://foorumi.haistapaska.com/image.php?type=sigpic&userid=981&dateline=12653760  88

.: Mua vituttaa niin ankarasti - vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa - vittu kun vituttaa :.

MCE on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 8.12.2007, 12:40   #52
Wankstar
Runkkukunkku

Wankstarn avatari

Sijainti: Sienestämässä
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
MCE kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ootko koittanu läpi kaikki yhteensopivustilat? Jos niilläkään ei toimi niin saa sit unohtaa..
Mun käsittääkseni siinä on joku vistan ja starforcen yhteensopivuusongelma. Mä en vaan tajuu mitä vittuu joku starforce pitää tunkea ilmaiseen peliin Kyllä sen jotenkin saa natsaamaan mutta mun datailu taidoilla löydän hädintuskin power nappulan koneestani, että silleen..
Vanha 8.12.2007, 12:45   #53
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ai starforce...no se onkin vittumainen vehje.

http://foorumi.haistapaska.com/image.php?type=sigpic&userid=981&dateline=12653760  88

.: Mua vituttaa niin ankarasti - vituttaa aamusta iltaan vituttaa, on kaikki turhaa - vittu kun vituttaa :.

Vanha 8.12.2007, 13:06   #54
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Älkää edes aloittako noista kopiosuojauksista, muuten valituksesta ei tule loppua. Neverwinter nights 2:n ei toimi ikinä kunnolla vaikka on kaupasta ostettu. Vitun securom.

Pelasin Zax the alien hunterin läpi, Siinä oli moneksi päiväksi hupia. Pitää aloittaa seuraavaksi Heroes 5 gold editionin pelaaminen.
Slerba on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 8.12.2007, 13:54   #55
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

No sen verran sanon noista, että just ne on yks hyvä syy ladata peli-imaget
netistä ja mountata vaikka Daemonilla käyttöön, vaikka aito olisikin ostettu.
Pelien ostajat noissa vaan kärsii siten ettei pelit toimi tai suojaukset tilttaa
koneen.

Vanha 8.12.2007, 14:01   #56
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Käytän aika paljon no-cd krakkeja ettei tarvitse jatkuvasti kiekkoa pyörityttää asemassa.
Vanha 8.12.2007, 16:23   #57
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Cod 4 on tullut hakattua muutama päivä.. Samaa putkijuoksuahan se on mutta ihan jees aivot narikkaan viihdettä.. Viddu ku en saa Trackmania nationssia toimimaan tässä vitun vindows visvassa, paras peli ikinä, ja "realistinen"...
Onhan CoD 4, melkoinen uudistus sarjaan, miljoonaan kertaan kynitty toinen maailmansota jäi, ja tilalle saapui moderni sodankäynti.
Vielä kun tekisivät ensimmäisestä maailmasodasta pelin, voisi olla ihan mielenkiintoinen.
Vanha 8.12.2007, 16:27   #58
Waster69
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.

Waster69n avatari

Sijainti: Omalla koneella tietenkin.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Slerba kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Älkää edes aloittako noista kopiosuojauksista, muuten valituksesta ei tule loppua. Neverwinter nights 2:n ei toimi ikinä kunnolla vaikka on kaupasta ostettu. Vitun securom.

Pelasin Zax the alien hunterin läpi, Siinä oli moneksi päiväksi hupia. Pitää aloittaa seuraavaksi Heroes 5 gold editionin pelaaminen.
Sinäkin pelaat Zax?

Joo, itse pitäisi JJC vetää läpi.
Vanha 8.12.2007, 16:32   #59
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Paskaukko kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Fallout 2 tulee mieleen, sen jälkeen lähinnä sitten jotain civilizationia vähän. Saa nähdä jospa Fallout 3 olisi ostamisen arvoinen. Tuskin, olen kuullut huhuja että ei voi vetää huumeita, eikä tappaa lapsia. "Miksi haluat tehdä niin?", no en vittu haluakkaan, mutta on kiva tietää että se on halutessa mahdollista. Rajattomuus oli Fallout 2 parasta antia.

Pokeria aina joskus pienestä panoksesta, jossain. Tosin se että on koko ajan kännissä ja asosiaalisuus estää sitäkin hommaa.
Fallout 3, siitä riittäisikin juttua.
Pelihän tulee käyttämään muokattua Oblivionin pelimoottoria.
Nyt kuitenkin taitaa käydä niin, että PC-pelaajat saavat paskemman palan kakkua.
Kehitysalustana pelille toimii ensimmäistä kertaa konsoli, jolta se käännetään PC:lle, yleensähän käännökset eivät ole parhaimmasta päästä, miten käy nyt se jää nähtäväksi. Poikkeuksiakin löytyy, esim. Half-Lifen konsolikäännös Playstation 2:lle, oli onnistunut, paranneltut grafiikat ja kaksinpelikamppanjan lisäys, pitäneepä tuokin ostaa kokoelmaan joku päivä.
Vanha 8.12.2007, 16:52   #60
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuninki kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Nyt kuitenkin taitaa käydä niin, että PC-pelaajat saavat paskemman palan kakkua.
Kehitysalustana pelille toimii ensimmäistä kertaa konsoli, jolta se käännetään PC:lle, yleensähän käännökset eivät ole parhaimmasta päästä, miten käy nyt se jää nähtäväksi. Poikkeuksiakin löytyy, esim. Half-Lifen konsolikäännös Playstation 2:lle, oli onnistunut, paranneltut grafiikat ja kaksinpelikamppanjan lisäys, pitäneepä tuokin ostaa kokoelmaan joku päivä.
Vittu että vihaan noita konsolikäännöksiä, varsinkin kun monet käännökset
on tehty about 1:1:een - kontrollit, ja resoluutiot, säädöt usein ihan perseestä
pc:llä noita pelatessa. PC:n tehot ja hyvät ominaisuudet menee turhuuksiin.
Sitte noita pätchätään sen sata kertaa että ovat edes pelattavia. Ja kun ovat
about ok, menee pelistä jo into.

Vanha 8.12.2007, 18:49   #61
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Bioshockissa näkyi konsolitaantuma jonkun verran. Vihollisten ylikokoiset osumasektorit jotta tattiohjaimella tähtääväkin osuu. Konsoleilla 1st-person peleissä kankeamman ohjauksen vuoksi pelaaja ottaa helpommin turpaansa ja ampuu useammin huteja, joten pitäähän sitä olla parannuskamaa ja ammusta olla enemmän käsillä. Myös kurkistustoiminto pelaajahahmolta puuttuu. Menee tylsäksi kilpamätöksi, kun ei voi aikaisempien pelien tapaan käyttää suojia hyväkseen ampumalla kulmien takaa. Viholliset osuvat hehtaarihartioihisi vaikka olisit miten piilossa.
Vanha 8.12.2007, 19:01   #62
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Bioshockissa näkyi konsolitaantuma jonkun verran. Vihollisten ylikokoiset osumasektorit jotta tattiohjaimella tähtääväkin osuu. Konsoleilla 1st-person peleissä kankeamman ohjauksen vuoksi pelaaja ottaa helpommin turpaansa ja ampuu useammin huteja, joten pitäähän sitä olla parannuskamaa ja ammusta olla enemmän käsillä. Myös kurkistustoiminto pelaajahahmolta puuttuu. Menee tylsäksi kilpamätöksi, kun ei voi aikaisempien pelien tapaan käyttää suojia hyväkseen ampumalla kulmien takaa. Viholliset osuvat hehtaarihartioihisi vaikka olisit miten piilossa.
Näinhän se menee.
Hiiri on parhain fps-peleissä, näppäimistö taas ei
Näppäimistöllä pelaaminen on yhtä tuskaa. Ranteet hellänä, kaikki napit on/off, ei välivoimakkuuksia kuten konsoleilla. Hiiri toimii tähtäyksessä, mutta liipasin fiilis ei ole kummoinen, pleikkarin nappi R1, siinä vasta liipasinfiilistä ja tärinät päälle. Huhhui.
Onneksi monet konsolipelitkin tukevat nykyään hiirtä ja näppäimistöä, fps-peleistä tulee hieman helpompia. Vaikka eipä se nyt kovin hankalaa tatilla tähtäilykään ole. Makuasia tosin.
Vanha 8.12.2007, 19:10   #63
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Unohdin kokonaan mainita konsoleista Wiin liikkeentunnistusohjauksellaan.
Ehkä jopa parhain tähtäyssysteemin fps-peleissä.
Ei sille mitään multiplättäriräiskintää kuitenkaan tule, Wii kun on reippaasti tehottomampi kuin Xbox 360, Playstation 3:sta puhumattakaan.

Toisinsanoen uusi ja hieno ohjaussysteemi ei pääse täysiin oikeuksiinsa vielä tässäkään konsolisukupolvessa. Nintendo rupesi ahneeksi, jätti tehot pois, kustannukset pysyi alhaana ja laite myy kuin leipä.
Vanha 8.12.2007, 19:20   #64
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Möin gamecubeni pois ja Wii on vielä hankintalistalla.

Minulla ei ole näppiksen ergonomiassa ollut ongelmia, kun pelaan Z-boardilla.
Vanha 9.12.2007, 14:08   #65
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tulipa mieleen, että joko joku on päässyt mättämään tota Crysis:tä?

Vanha 9.12.2007, 14:33   #66
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:

Suurin ongelma tulee varmaan kuitenkin olemaan se, että falloutista tehdään muka rohkea k-15 peli, joka varmasti myy hyvin, mutta jää sitten sisällön puolesta tälle pum pum ammutaan tasolle. Toivotaan että näin ei käy, mutta olen erittäin skeptinen sen suhteen että siirrytään fps genreen.
Paskaukko on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 9.12.2007, 17:42   #67
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tulipa mieleen, että joko joku on päässyt mättämään tota Crysis:tä?
Grafiikat ovat uskomattoman hienoa, siihen hyvät puolet loppuvatkin, peli on vain sitä perusräiskintää, ei mitään uutta paitsi ne hienot grafiikat.

Lainaus:
Suurin ongelma tulee varmaan kuitenkin olemaan se, että falloutista tehdään muka rohkea k-15 peli, joka varmasti myy hyvin, mutta jää sitten sisällön puolesta tälle pum pum ammutaan tasolle. Toivotaan että näin ei käy, mutta olen erittäin skeptinen sen suhteen että siirrytään fps genreen.
Jossain haastattelussa kehittäjät taisivat mainita että tähtäävät siihen, että peli tulee olemaan "aikuisille" eli K18. Väkivallan määrällä onnistunee helposti, mutta jos lisätään vielä huumeet ja mahdollisuus tappaa lapsia, saattaa peli jäädä julkaisematta. Syy siihen voi olla erinäiset valtion elokuvatarkastamot, jotka peleille ja elokuville juuri ikärajoituslätkiä jakelee.
Manhunt 2:lle kävi juuri näin, liika raakuus ja tarkastamot eivät suostuneet pelille ikärajalätkää antamaan, pelistä jouduttiin karsimaan väkivaltaa ja vihdoin peli saatiin myyntiin.

Ja onhan tämä fps-genreen siirtyminen suuri harppaus, monille liiankin suuri.
Fallout Tactics uudistii sarjaa myös, tunnelma oli tallella, meininki oli tallella, mutta syvyys puuttui. Pelkkää räiskintää ja tehtävät melko putkimaisia ryntäilyjä. Minusta melko loistava peli siltikin, vaikka olisihan siitäkin saanut enemmän.
Konsoleille ilmestynyt Fallout: Brotherhood of Steel, ihan mielenkiintoinen tapaus sekin, vielä laihempi kuin Tactics. Pidin pelistä silti, kaverin kanssa tuli kaksinpeli läpi tahkottuakin.

Fallout 3 taas, mitä pelistä on kerrottu, olen positiivinen. Vaihtoehtoisia loppuja on luvassa monia, hahmonkehitys samaa vanhaa parhautta ja kuvien perusteella hienolle näyttää. Epäilen vaan että peli on liian putkimainen, vaikkakin vapaata liikkumista on lupailtu.
Sitten kesto; Jää aivan liian lyhyeksi, jotain alle 30 tuntia.
Räiskinnäthän ei yleensä kovin pitkään kestä 20 tuntiakin on jo pitkä peli.
Fallout 3:n pitäisi kyllä olla roolipelikin, kestoa saisi olla vähintään se 60-90 tuntia, toisaalta maksimi level tulee olemaan 20, joten saa nähdä keston suhteen.

Itse ainakin nautin peleistä jossa kestoa piisaa, jos pelattavana loistava peli ja vapaa viikko, viikossa kertyy helposti 100 tuntia pelikelloon, ellei peli ehdi loppumaan siinä ajassa.
Samalla erottuu jyvät akanoista eli HC-pelaajat casual-pelaajista.

Muokattu Löytöretkeilijä toimesta : 9.12.2007 klo 17:45
Löytöretkeilijä on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 9.12.2007, 18:14   #68
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Grafiikat ovat uskomattoman hienoa, siihen hyvät puolet loppuvatkin, peli on vain sitä perusräiskintää, ei mitään uutta paitsi ne hienot grafiikat.
Jaa...oliko tuo koneen kyykyttäjä vai pelattavana vielä huippuasetuksillakin?

Vanha 9.12.2007, 18:27   #69
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
..Toivotaan että näin ei käy, mutta olen erittäin skeptinen sen suhteen että siirrytään fps genreen.
Vuoropohjainen taistelu kunniaan. (Ufo, Silent storm, Chaos gate..)
Vanha 9.12.2007, 18:36   #70
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jaa...oliko tuo koneen kyykyttäjä vai pelattavana vielä huippuasetuksillakin?
Hankala sanoa, en ole pelannut. Olen vain lukenut arvosteluja, mielipiteitä ja katsellut videoita.

Tässä vielä suosituksia:
Minimum: 2.8 GHz or faster for XP, 3.2 GHz or faster for Vista
Recommed: Intel Core 2 Duo @ 2.2GHz, or AMD Athlon 64 X2 4400+

Minimum: 1 GB RAM for XP, 1.5 GB RAM for Vista
Recommed: 2 GB RAM

12 GB Hard drive space

Minimum: 256 MB video memory, NVIDIA GeForce 6800 GT/ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater
Recommed: NVIDIA GeForce 8800 GTS 640 MB, or similar

Kai noista jo jotain voi päätellä.
Vanha 9.12.2007, 19:12   #71
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

No joo..ei tee kovin tiukkaa sitte noi vaatimukset vielä, kun löytyy sentäs
Intel Core2Duo E6400 @ 2.84GHz, 2 gigaa DDR2:sta ja Asus 8600GTS/256Mb
ja hulppeesti levytilaa vielä. Eiköhän tuota jotenkin pyöritä. Näyttis sais tietty
olla 8800-sarjaa...

Vanha 9.12.2007, 19:25   #72
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Vuoropohjainen taistelu kunniaan. (Ufo, Silent storm, Chaos gate..)
Fallout 3:ssa pystyy ainakin taistelussa ajan pysäyttämään ja tähtäilemään eri alueisiin, kuten muissakin osissa. En ole varma onko taistelu kuitenkaan kokonaan vuoropohjaista.

Lainaus:
No joo..ei tee kovin tiukkaa sitte noi vaatimukset vielä, kun löytyy sentäs
Intel Core2Duo E6400 @ 2.84GHz, 2 gigaa DDR2:sta ja Asus 8600GTS/256Mb
ja hulppeesti levytilaa vielä. Eiköhän tuota jotenkin pyöritä. Näyttis sais tietty
olla 8800-sarjaa...
http://www.systemrequirementslab.com
Tuossa vielä tommoinen linkki, voi testailla mitä peliä koneesi pyörittää.
Vanha 9.12.2007, 19:44   #73
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joo...hyvin menee minimit läpi. Suostieltavasta vain näyttis pitäis olla 8800.

Vanha 9.12.2007, 21:50   #74
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

Sijainti: Kotona
(Tiedot)
ei arvioitu     

Ajoin tänään 4 kisaa Nascar Racingissa, harmi ettei äänet toimi.
Lonely Rider on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 9.12.2007, 23:34   #75
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Eik se oo se tosi vanha peli? - Muistaakseni joskus kokeilin muutaman kerran
eikä ikinä tainnut toimia kunnolla, jos äänet ei pätkiny niin koko paska tilttas
vartin päästä.

Vanha 9.12.2007, 23:34   #76
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

eikä ikinä tainnut toimia kunnolla, jos äänet ei pätkiny niin koko paska tilttas
vartin päästä.

Vanha 9.12.2007, 23:46   #77
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vartin päästä.

Joo, muistaakseni vuodelta 94 hyvä peli
Vanha 9.12.2007, 23:47   #78
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vartin päästä.

Joo, muistaakseni vuodelta 94 hyvä peli
Vanha 10.12.2007, 01:12   #79
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Olishan se ollu aika jänskä mut ei tuntunu mun koneella toimivan. Kaverilla se
pelitti paremmin.

Vanha 10.12.2007, 01:15   #80
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Olishan se ollu aika jänskä mut ei tuntunu mun koneella toimivan. Kaverilla se
pelitti paremmin.
Tähän koneeseen en oo ees koittanu. Mut pelailin koneella mis on XP ja siinä toimii muuten paitsi et ilman ääniä. Ja satunnaisesti kaatuu, eilen kaatu just ku olin aiheuttanu parinkymmenen auton kaumeen jättimällin Enkä ollu ehtiny kattoo replayta siitä Mulla on ihan helvetin hienoks maalattu auto siinä, musta ja liekit kyljissä. Keula täynnä fordin, pontiacin ja chevyn merkkejä
Vanha 10.12.2007, 01:23   #81
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Heh..oot oikee panostanu tohon.

Vanha 10.12.2007, 01:34   #82
RISSAAJA
pöö

RISSAAJAn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Lonely Rider kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mulla on ihan helvetin hienoks maalattu auto siinä, musta ja liekit kyljissä. Keula täynnä fordin, pontiacin ja chevyn merkkejä
Pääseekö sillä täysiä?, mua vituttaa ku mun koneella ei oikein voi pelata ku ei ole tehoo, välillä haluttas jotain autopelejä kokeilla nimittäin.
RISSAAJA on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 10.12.2007, 01:37   #83
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Arrow Vs: Pelihullut !!!

Lainaus:
RISSAAJA kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Pääseekö sillä täysiä?, mua vituttaa ku mun koneella ei oikein voi pelata ku ei ole tehoo, välillä haluttas jotain autopelejä kokeilla nimittäin.
Rissaaja pieni ärripurri-tuhero, lalallaaaaaa. VTF.

Pierusienimetsä.
Pongo on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 10.12.2007, 01:41   #84
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Sillä pääsee täysiä... JA SEN YLI!!!!½

No eipä toi Nascar ainakaan paljoa vaadi. Näyttäs minimivaatimus olla 33MHz 386 ja 4 megaa muistia

LFS pyörii ihan pelattavasti tällä koneella ainakin: 1,7 tai 1,8 giganen AMD sperma mobile tai joku sellanen. Eli läppäri. Tosin voi aluks voi ehkä vähän olla vaikea...
Vanha 10.12.2007, 01:49   #85
RISSAAJA
pöö

RISSAAJAn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Sillä pääsee täysiä... JA SEN YLI!!!!½

No eipä toi Nascar ainakaan paljoa vaadi. Näyttäs minimivaatimus olla 33MHz 386 ja 4 megaa muistia

LFS pyörii ihan pelattavasti tällä koneella ainakin: 1,7 tai 1,8 giganen AMD sperma mobile tai joku sellanen. Eli läppäri. Tosin voi aluks voi ehkä vähän olla vaikea...
Ai no mulla on läppäri kans ja kai tuon pitäs toimia mullaki sitten ku on yli 33mhz, haluaa kans tehä lieskoja autojen kylkeen ja ajaa äänen nopeutta, SHÄLÄLÄMMM! ! !! 1
Vanha 10.12.2007, 01:58   #86
Lonely Rider
IhQ-keiju

Lonely Ridern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ai no mulla on läppäri kans ja kai tuon pitäs toimia mullaki sitten ku on yli 33mhz, haluaa kans tehä lieskoja autojen kylkeen ja ajaa äänen nopeutta, SHÄLÄLÄMMM! ! !! 1

Tuosta vissiin ehkä saa sen Nascarin ladattua ehkä.

Tossa olis sit vähän enemmän haastetta. Koita toki jos konees jaksaa pyörittää
Liitetyt kuvat
Tiedostotyyppi: jpg caterham drift10.jpg (83.2 KB, )
Vanha 10.12.2007, 02:06   #87
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joopa joo. Crysis on kieltämättä tosi kaunis ja pyörii mainiosti mediumilla,
mutta vaikuttais olevan aika perus-juokse-ja-tapa-mättöä.

Vanha 10.12.2007, 03:57   #88
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:

Jossain haastattelussa kehittäjät taisivat mainita että tähtäävät siihen, että peli tulee olemaan "aikuisille" eli K18. Väkivallan määrällä onnistunee helposti, mutta jos lisätään vielä huumeet ja mahdollisuus tappaa lapsia, saattaa peli jäädä julkaisematta. Syy siihen voi olla erinäiset valtion elokuvatarkastamot, jotka peleille ja elokuville juuri ikärajoituslätkiä jakelee.
Manhunt 2:lle kävi juuri näin, liika raakuus ja tarkastamot eivät suostuneet pelille ikärajalätkää antamaan, pelistä jouduttiin karsimaan väkivaltaa ja vihdoin peli saatiin myyntiin.

Ja onhan tämä fps-genreen siirtyminen suuri harppaus, monille liiankin suuri.
Fallout Tactics uudistii sarjaa myös, tunnelma oli tallella, meininki oli tallella, mutta syvyys puuttui. Pelkkää räiskintää ja tehtävät melko putkimaisia ryntäilyjä. Minusta melko loistava peli siltikin, vaikka olisihan siitäkin saanut enemmän.
Konsoleille ilmestynyt Fallout: Brotherhood of Steel, ihan mielenkiintoinen tapaus sekin, vielä laihempi kuin Tactics. Pidin pelistä silti, kaverin kanssa tuli kaksinpeli läpi tahkottuakin.

Fallout 3 taas, mitä pelistä on kerrottu, olen positiivinen. Vaihtoehtoisia loppuja on luvassa monia, hahmonkehitys samaa vanhaa parhautta ja kuvien perusteella hienolle näyttää. Epäilen vaan että peli on liian putkimainen, vaikkakin vapaata liikkumista on lupailtu.
Sitten kesto; Jää aivan liian lyhyeksi, jotain alle 30 tuntia.
Räiskinnäthän ei yleensä kovin pitkään kestä 20 tuntiakin on jo pitkä peli.
Fallout 3:n pitäisi kyllä olla roolipelikin, kestoa saisi olla vähintään se 60-90 tuntia, toisaalta maksimi level tulee olemaan 20, joten saa nähdä keston suhteen.

Itse ainakin nautin peleistä jossa kestoa piisaa, jos pelattavana loistava peli ja vapaa viikko, viikossa kertyy helposti 100 tuntia pelikelloon, ellei peli ehdi loppumaan siinä ajassa.
Samalla erottuu jyvät akanoista eli HC-pelaajat casual-pelaajista.
Kestoa pitäisi todella olla reilusti enemmän kuin 30h. Tuplataan tuo niin voidaan jo puhua alkuunkaan pelistä, ja jos tuo 20leveliä on totta niin kuulostaapa todellakin pahalta. Siihen liittyen vielä että falloutin viehätys on nimenomaan vapaudessa, ja jos kuten sinäkin ennustat, pelistä todella tulee putkimainen ja rajoitettu niin kaikki on menetetty. Monethan ennustavat että pelistä tulee oblivion bang bang aseilla, ja oblivion oli aivan paska, suorastaan häpeällisen huono. Allekirjoitan slerban sanat, että vuoropohjaisuus on tietynlaisten pelien suola. Kaikesta huolimatta pakkohan falloutit on kaikki hankkia ja läpi pelata, vaikka 2 ensimmäisen jälkeen taso on laskenut aivan huimasti.
Vanha 10.12.2007, 04:10   #89
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

* The game can use both first-person and third-person perspective.

* Main character creation is implemented by specifying the character's childhood. The character's mother dies in labor in a Vault hospital, after which the player chooses the character's Traits and general appearance during the father's DNA analysis. Afterwards, the father removes his surgeon's mask to reveal a face much like the one chosen by the player for the character.

* As a child in the Vault, the character receives a book titled "You're Special", whereupon you'll set the character's 7 primary aptitudes. The character receives training weapons and a PIP-boy during childhood, and the player's performance in various tests determines the rest of the attributes. Additionally, there will be quests inside the Vault that influence the pc's relationship with his or her father.

* Skills and Perks are similar to those in previous games: the player chooses 3 Tag Skills out of 14 to be the character's specialties, and the character will gain a Perk every other level. 4 skills have been cut out from the game (Fallout and Fallout 2 had 18 skills) but it is unknown what skills have been cut off.

* Max level will be 20.

* There will be a definite end to the game, with many possible endings based on good/evil/neutral events you trigger.

* The Vault-tec Assisted Targeting System, or V.A.T.S. will be implemented. Various actions cost action points, and both the player and enemies can target specific body areas for attacks, inflicting specific injuries. While using V.A.T.S., real-time combat is paused creating a combat system that the Bethesda developers have described as a hybrid between turn-based and real-time combat.

* The game will maintain the same level of gore. While using V.A.T.S., the gory deaths in the game will be shown in slow motion. One of the featured screenshots is of a super-mutant's head exploding in great detail.

* The game will feature a new health and radiation system. The player can measure an object's radioactivity and gauge the effect it will have on the character.

Nuo kaikki ovat vahvistettua tietoa kehittäjiltä.
Maksimi levelkin.
Pahasti alkaa näyttämään, että roolipelin elementit jäävät pahasti räiskinnän jalkoihin.
Vanha 10.12.2007, 04:16   #90
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Maksimi levelkin.
Hrrnnghh... level cap...

Temple of Elemental Evil on yks parhaimmista/pahimmista esimerkeistä, miten pilata peli level capilla. Level cap 10.
Vanha 10.12.2007, 04:18   #91
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ääh tulee sellainen olo, että tuolla säteilytasolla tullaan rajoittamaan myös pelialuetta, vain sellainen aavistus. "the same level of gore" ?? entisten pelien väkivalta oli enemmän psykologisella tasolla, tässä uudessa varmaan rajoittuu siihen että veri lentää. Psykologisella tasolla tarkoitan sitä että valinnat olivat mielikuvitusta kiehtovia siten, että tekojen seurauksia saattoi kuvitella eteenpäin, jos vaikka tappoi jonkun niin mielikuvituksessa pystyi kehittämmään jatkoa tarinalle, mikä oli ehdottomasti 1 ja 2 kiehtovuuden perusta omalta osaltaan. Nyt saattaa olla että "gore" on päitten räjäyttelemistä mutanteilta.
Vanha 10.12.2007, 07:34   #92
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Level cap on yksi ärsyttävimmistä keksinnöistä. Varsinkin jos se on liian alhaalla.
Vanha 10.12.2007, 07:43   #93
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lvl cap 99 ja 100 on ihan jees. Muut taas ei.
Vanha 10.12.2007, 13:38   #94
Wankstar
Runkkukunkku

Wankstarn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Perjantaina bisseä ja PES 2008 turnaus kavereiden kanssa potkupalloa parhaimmillaan...
Vanha 10.12.2007, 14:37   #95
RISSAAJA
pöö

RISSAAJAn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuosta vissiin ehkä saa sen Nascarin ladattua ehkä.

Tossa olis sit vähän enemmän haastetta. Koita toki jos konees jaksaa pyörittää
Kiitti, pakko kokeilla, ainakin sitä nascar peliä, tuosta toisesta en tiä jaksaako, mut sehän selviää testaamala
Vanha 11.12.2007, 13:54   #96
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

IIH IIH. Eilen tuli Briteistä Theme Hospital ja Quake 2 pleikkarille.
Tänään tuli Red Alertti.
Nyt ei pitäisi olla enää tilauksessa mitään, jos oikein muistelen.

Pelaaminen ei lopu vähään aikaan.
Paitsi Red Alert on pelattu läpi aikoja sitten ja Theme Hospitalikin on kohta loppu suoralla. :eikä

Theme Hospital on kiva sairaalamanagerointi peli, jossa riittää pientä näpräämistä.
Vanha 11.12.2007, 14:15   #97
MCE
Kuka joi mun kahvit?

MCEn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Jos jaksais viitsis tänään jatkaa Crysistä. Tai sit en...siinä ja siinä.

Vanha 11.12.2007, 15:29   #98
MetalCowboy
The Gamer

MetalCowboyn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Jos vaik Final Fantasyy tykittäis ja hommais leveliä että olis jotain mahollisuuksia tappaa isoja mönkiäisiä.
Muutakaan tekemistä kun ei kerta ole.

Travian paskan Speed X3 alko alusta jos ketään kiinnostaa kuluttaa aikaa sellasten selainpelien kanssa.
Vanha 12.12.2007, 14:10   #99
Wankstar
Runkkukunkku

Wankstarn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Pelasin eilen COD 4 läpi ja nyt pitäis hommata joku uus raiskintäpeli että olis loppuvuodeks jotain tekemistä. Aattelin Kane & Lynchiä mutta sitä on kyllä haukuttu aika paljon.. Ehrotuksia otetaan vastaan ???

Kellään (slerballa) mitään hajua onko pc:eelle mitään adapteria tai vastaavaa että pystyisi pelaamaan emulla nintendon vanhoja pelejä ihan originaali pädillä kun noi logitechin dual actionit on aika vitun paskoja esim marioissa ???
Vanha 12.12.2007, 14:31   #100
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Aattelin Kane & Lynchiä mutta sitä on kyllä haukuttu aika paljon..
Ylläri, et taas yks kovasti hypetetty peli.
Vastaa

Tagit
ei saa pillua, hintin tuntee!!!, homo homon tuntee?, homopelipelihomo, jaussi fanittaa, jesse on homolutkuttaja, jorma kormano, keskustelu, kyl hintti, nörtit informoi kansaa, nörtteilyä, nörttimörkö, nörttismurffi, pelipillut, pelit, pelitkö on täällä, penis, penis cd-asemaan, pippeli, saatana kaverit=pelit, sipen pelit ja taudit, syön sun pääs!, tuninki on kaappihomo, vtf on paras & kaunein, vtf on turha homo

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 05:21.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.