![]() |
![]() |
| |
|
Rekisteröidy | UKK | Jäsenlista | Sosiaaliset ryhmät | Kalenteri | Haku | Viestit tänään | Merkkaa foorumit luetuiksi |
![]() |
|
Aiheen työkalut |
![]() |
#22903 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Viskicolaa.
![]() Eilen kävin salil ja fysioterapias pikkukaljoissa. En vissiin vaan enää välitä? Kamalaa juoda olutta päivällä ja valvoa yöt. Yks sairaanhoitaja sössötti, et kuinka tämmönen rytmi on ihan vampyyrin elämää. Sou? Pitäskö olla kuin kaikki muut? Oon yrittäny, enkä oo. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22904 | |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() Lainaus:
No toi on aika kekseliäs ratkaisu, dokaakin yöllä ![]()
![]() |
![]() |
#22905 | |
käämi
|
![]() Joisin varmaan aamuun saakka, tai juonkin, mutta vesiö. ![]() Olisin oikeesti kusessa, jos mun pää kestäis normimäärät alkoa. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22907 |
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.
|
![]() ![]() ![]()
En ole tehnyt vielä lopullista päätöstä. Elokuun ilta viilenee, otanko teetä, joka lämmittää, vai kaljaa, joka lämmittää.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22909 |
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22911 | |
Käynkö useinkin täällä?
|
Kaljaa löytyy ja jotain muita päihteitä. Vittu että on yksinäistä.
![]() |
![]() |
#22912 |
virtuaalipippeli
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22913 | |
Käynkö useinkin täällä?
|
Emmä jaksa sinne asti tulla.
![]() |
![]() |
#22923 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Kalyaa ja Mafia II:sta. Ebin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22925 |
käämi
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22926 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Stolia ja lemon lime limua, toivottavasti huomenna ei tuu spydäriä. Eka lasi maistu viinankyrvälle mutta kyllä tää tästä, tollaseen desin lasiin kun kaataa ja hulauttaa alas niin ei ehdi paljoa kärvistelemään. Hmmm.. pitää ottaa toi lasi mukaan uuteen kämppään
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22928 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Teho Lite Boost. Pitäs nukkua, mut ei kiinnosta. Aamul kympilt fysioterapiaan, ei kiinnosta sekään.
![]() Mulle hyödylliset asiat ei kiinnosta, ja kivat jutut ahdistaa tai ei vaan jaksa nähdä vaivaa. Jaa miks vitussa jatkaisin yhteiskuntaleikkejä? Yhteiskuntaliekkejä. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22929 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() Olen ollut rivien välistä viime aikoina lukevinani, että sinulla olisi jonkinlaista piilevää vastustusta vallitsevaa yhteiskuntajärjestelmää tai sen useampaa osaa vastaan ![]() Onko ajatukseni täysin tuulesta temmattu ![]()
![]() |
#22930 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
^ Emmä sinänsä vastusta kuin kaksnaamasta paskaa päihdepolitiikkaa ja turhaa tehotonta stressiä luovaa byrokratiaa. Auktoriteettiongelma mul kyl on, et liekö se sit heijastuis sielt rivien välistä. Mut onhan tos toki kaks osaa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22933 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Varmaan jos päätyis pysyvästi eläkkeelle ja vetäytyis omiin oloihinsa, löytäis jotain kivaa puuhaa ja harrastusta, niin murheet ois melko gone. Pukama joskus kysäs, kiinnostaako mua juuri edes mikään, ja oon tota miettiny ihan vidusdi:
E I K I I N N O S T A ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22934 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Hey!
A little wisdom I can recall There's nothing to lose when you've lost it all And there's no hope for anything getting any better than this You hit the bottom, you think that's all But the bottom opens up and you continue to fall And everywhere you turn to yell for help it goes unheard A bit of wisdom I can recall There's nothing to lose when you've lost it all There is no hope for anything getting any better than this You hit rock bottom, you think that's all But rocks give way and you continue to fall There's no end, and your cries for help remain unheard I know more than I need too Sometimes it's nice to see through All the depressing shit that brings me down I don't see anything, anymore I just want out, I just want someone To take me away from myself and show me something more I need some time, to find my place I need some time, to find my place I need some time, if it's ever gonna get any better than this Any better than this Never gonna get any better than this |
![]() |
![]() |
![]() |
#22935 |
Yliatamaani
|
![]() ![]() ![]()
A. Le Coq. Nyt kun tämä orientaatiopaskaviikko alkaa olla lopuillaan niin on hyvä ottaa vähän huilia. Mites Orangutan, pitäiskö joku päivä ottaa ryyppyä yhdessä?
![]() |
#22936 | |
käämi
|
![]() https://spedepunk.bandcamp.com/track/yhdet-viel ![]() Minä vittu TARJOAN (paitsi vittua ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22941 | ||
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!
|
![]() ![]() ![]()
Kahvia ja mustikkakarhunvatukkamehua, joka on good:
Lainaus:
![]() |
![]() |
![]() |
#22942 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Pilleri muodossa zinkki närästää tosi kovaa, mutta mehussa varmaan maistuu hyvältä : ))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22943 | |
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!
|
![]() ![]() ![]()
Ei sitä edes huomaa. Eilen vedin päivän mittaan litran tuotakin. Ehkä nyt sitä kahvinoloista kun heräsin taas sohvalta. Ei paha.
![]() |
![]() |
![]() |
#22948 |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#22949 | |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|