![]() |
![]() |
| |
|
Rekisteröidy | UKK | Jäsenlista | Sosiaaliset ryhmät | Kalenteri | Haku | Viestit tänään | Merkkaa foorumit luetuiksi |
![]() |
|
Aiheen työkalut |
![]() |
#3 |
virtuaalipippeli
|
![]() ![]() ![]()
Sim Cityä pelasin joskus, siinä oli kiva kun oli saanu isohkon kaupungin rakennettua, lähettää meteoriitti keskelle kaupunkia yms kaikkea kivaa.
![]() Kaikki paskaks. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!
|
![]() ![]() ![]()
Persialaisia mattoja keittiö ja talo täyteen. Ilotulitteilla "efekti" aikaan tai säheltäjä kokkaamaan. Näin ainakin muinoin.
![]() |
![]() |
#6 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Tykkäsin aikoinaan pelata Sims kakkosta. Kolmonen tuntu mun makuun ihan paskalle. Nelosta pelasin viimeks muutama kuukausi sitten. Sims kakkosessa periaatteessa tapoin koko ajan simejä, kun kyllästyin niihin aika nopeesti ja tein vaan uusia simejä, jotka perusti perheen ja tapoin taas kaikki. Nelosessa tappaminen ei käykään yhtä helposti, on melkeen mahdotonta, jos ei oo malttia odottaa. Muutenkin kaikki siinäkin vähän kyrsii... Mutta 4 on silti parempi kuin 3.
|
![]() |
![]() |
#7 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
^Mikä siin neloses on parempaa? Kolmoses rassaa itteeni bugisuus ja et lemmikit kuolee.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|
![]() ![]() ![]()
Tykkään sisustaa taloja Sims 3:ssa, mutten koskaan itse asiassa pelaa sitä. Menee yleensä näin: luon perheen, rakennan talon/valitsen valmiin talon, sisustan ikuisuuden, pelaan 5min, suljen pelin.
Viime kesänä taisin pelata muutama päivää samalla perheellä.. se oli joku lesbopariskunta ![]()
#12 |
A
|
![]() ![]() ![]()
Kaipa vois laittaa taas tulille. Tein aikoinaan kämppikset, joista toinen on läski sosiaalisesti vammainen nörtti ja toinen perus narsistialfa. Kovalla vaivalla sain nörtille tyttöystävän, jota alfamake sitten meni painamaan. Hauskaa, hehe.
![]() |
![]() |
![]() |
Aiheen työkalut | |
|
|