haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 25.1.2010, 09:13   #51
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

Sijainti: Vellun pitopalvelu.
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Verotetaan suurituloisia lollololl111!1

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Harmaan talouden toimiala?
<<<<<<<<<no ei. Olen yltiörehellinen veteläveronmaksaja.
Vanha 25.1.2010, 12:53   #52
JUMALA
ee

JUMALAn avatari

Sijainti: suossa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Topias kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
<<<<<<<<<no ei. Olen yltiörehellinen veteläveronmaksaja.
ootsä kaivuriurakoitsija?
JUMALA on offline  
Vanha 25.1.2010, 13:19   #53
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
JUMALA kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
ootsä kaivuriurakoitsija?
En oo. Kaivurimiehet on monesti epärehellisiä veronmaksajia...
Vanha 25.1.2010, 15:44   #54
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Mandis sanoo katsovansa asiaa liian akateemisesta näkökulmasta, mutta näkökulman akateemisuus taitaa rajoittua lähinnä siihen, että mandis opiskelee korkeakoulussa.
Paskaukko on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:01   #55
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

Sijainti: Ei tiiä
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Paskaukko kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mandis sanoo katsovansa asiaa liian akateemisesta näkökulmasta, mutta näkökulman akateemisuus taitaa rajoittua lähinnä siihen, että mandis opiskelee korkeakoulussa.
Mitä tuo nyt tarkoittaa?
Mandis on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:02   #56
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mandis kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mitä tuo nyt tarkoittaa?
Että koulusi on varmaan mäen päällä.
Vanha 25.1.2010, 20:05   #57
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mitä tuo nyt tarkoittaa?
Sitä että mielipiteesi ei perustu mihinkään yhteiskunnallisesti määrittävään ilmiöön tai teoreettisiin totuuksiin, vaan sinä akateemisena opiskelijana katsot että voit sanoessasi oman mielipiteesi esittää että se on akateeminen näkökulma.
Paskaukko on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:17   #58
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Sitä että mielipiteesi ei perustu mihinkään yhteiskunnallisesti määrittävään ilmiöön tai teoreettisiin totuuksiin, vaan sinä akateemisena opiskelijana katsot että voit sanoessasi oman mielipiteesi esittää että se on akateeminen näkökulma.
Eikö duunari saa ajatella sitten duunarin näkökulmasta? Mikä nimike minulla pitää olla että saan sitten ajatella asioita akateemisesta näkökulmasta? Entä saanko minä sitten ajatella enää duunarin näkökulmasta? Mikä virasto hallinnoi näkökulmalupia?
Mandis on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:22   #59
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Eikö duunari saa ajatella sitten duunarin näkökulmasta? Mikä nimike minulla pitää olla että saan sitten ajatella asioita akateemisesta näkökulmasta? Entä saanko minä sitten ajatella enää duunarin näkökulmasta? Mikä virasto hallinnoi näkökulmalupia?
En vain antaisi itse sinun käyttöösi niin vahvaa nimikettä kuin akateeminen näkökulma, vain sen takia että opiskelet akateemisesti. Mielipiteesi on hyvin subjektiivinen, katkera ja ei todellakaan akateeminen.
Paskaukko on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:33   #60
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
En vain antaisi itse sinun käyttöösi niin vahvaa nimikettä kuin akateeminen näkökulma, vain sen takia että opiskelet akateemisesti. Mielipiteesi on hyvin subjektiivinen, katkera ja ei todellakaan akateeminen.
Ei sitten käytetä sitä jos siinä on liikaa voltteja.

Mitä "yhteiskunnallisesti määrääviä ilmiöitä" tai "teoreettisia totuuksia" minun pitäisi muuten käyttää tukemaan mielipidettäni? Eikö mielipiteet ole mielipiteitä nimenomaan siksi koska niitä ei voi todistaa oikeaksi? Jos sulla on joku noilla termeillä varustettu argumentti joka kaataa minun mielipiteen niin ole hyvä ja esitä se. Muussa tapauksessa minun mielipide saa seistä tuolla edellisellä sivulla ryhdikkäästi kuin mulkku aamulla, ja muut saa olla yhtä vapaasti eri mieltä minun kanssa.
Mandis on offline  
Vanha 25.1.2010, 20:45   #61
ISO3
Hoviropari

ISO3n avatari

Sijainti: Kuutamolla
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Topias kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
En oo. Kaivurimiehet on monesti epärehellisiä veronmaksajia...
Eikä
Romukauppiaat on toinen takuu rehellinen ammatti jaosto
Vanha 25.1.2010, 22:05   #62
Paskaukko
Elämä? Kuka se on?

Paskaukkon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ei sitten käytetä sitä jos siinä on liikaa voltteja.

Mitä "yhteiskunnallisesti määrääviä ilmiöitä" tai "teoreettisia totuuksia" minun pitäisi muuten käyttää tukemaan mielipidettäni? Eikö mielipiteet ole mielipiteitä nimenomaan siksi koska niitä ei voi todistaa oikeaksi? Jos sulla on joku noilla termeillä varustettu argumentti joka kaataa minun mielipiteen niin ole hyvä ja esitä se. Muussa tapauksessa minun mielipide saa seistä tuolla edellisellä sivulla ryhdikkäästi kuin mulkku aamulla, ja muut saa olla yhtä vapaasti eri mieltä minun kanssa.
Mielipide on mielipide jolla on perusteita, jos sillä on. Mutta en sanoisi että on oikein väittää että rahalla olisi niin paljon väliä että se voisi muovata luokkavälejä. Häh, onko siis opiskelu muutakin kuin oman monopolin etsimistä ja toivomusta siitä että monopoli vaatimus omalle koulutukselle vahvistuu.
Paskaukko on offline  
Vanha 25.1.2010, 22:13   #63
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Häh, onko siis opiskelu muutakin kuin oman monopolin etsimistä ja toivomusta siitä että monopoli vaatimus omalle koulutukselle vahvistuu.
On, paljonkin. Tässä threadissa tosin ei.
Mandis on offline  
Vanha 25.1.2010, 22:49   #64
Virpoja
Kuinka täältä pääsee pois?!

Virpojan avatari

(Tiedot)
Neutraali  +2 (+2/-0)     

Ei vittu, oli pakko duunata acco tänne ku huomasin liian suuren määrän suollettua paskaa.

Voiko threadin aloittaja kertoa, mikä logiikassa, että rikkaita verotetaan enemmän, on vikana? Eikös nimenomaan sieltä oteta missä sitä on?

Tasaveroako pitäisi kannattaa? Kannattaa muuttaa siinä vaiheessa Jenkkeihin, siellähän on niin helvetin hienosti hoidettu yhteiskunta.

Kommunismista sen verran, että sitä ei ole missään päin maailmaa ikinä koskaan milloinkaan toteutettu. NL:kin oli lähempänä fasismia.

Ja kapitalismi tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa ja maapallon rajallisuuteen. Järjestelmä, joka perustuu kehitysmaiden resurssien hyväksikäyttöön ja ihmisten orjuuttamiseen, ei tule kestämään pitkään.
Virpoja on offline  
Vanha 25.1.2010, 23:15   #65
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
Neutraali  -1 (+0/-1)     

Lainaus:
Virpoja kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Voiko threadin aloittaja kertoa, mikä logiikassa, että rikkaita verotetaan enemmän, on vikana? Eikös nimenomaan sieltä oteta missä sitä on?
Mä en oo alottaja, mutta lopettaja kylläkin.

Tasavero ois hienoin ratkaisu koska siinä kaikki tekis periaatteessa työpäivän aikana täysin saman tuntimäärän hommia valtion taskuun.

Jos duunari esim. tekee päivässä vain tunnin hommia valtiolle ja paremmin palkattu hemmo kaks niin tässäkään ei ole mitään järkeä.
Vanha 25.1.2010, 23:24   #66
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

Sijainti: tappamassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Kansalaisilta ei tarvis kerätä veroja jos valtio ottais vaan vitusti velkaa ja sit jättäis maksamatta.
Vanha 25.1.2010, 23:33   #67
Thor

Thorn avatari

Sijainti: Yllä alasimen
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Rökköperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Kansalaisilta ei tarvis kerätä veroja jos valtio ottais vaan vitusti velkaa ja sit jättäis maksamatta.
Ja järjestettäisiin tuottelias maan ryöstöretki venäjälle aseiden kanssa
Vanha 25.1.2010, 23:56   #68
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

Sijainti: Vittuako se mulle kuuluu
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Joo, valtio vois makailla sohvalla, pelata pleikkaria ja juoda kaljaa lainarahoillaan. Jos rahat loppuu ni hyökkäis vaikka Viroon tai johonkin muuhun merkityksettömään pikkumaahan. Niin mä ainakin tekisin jos oisin joku maa. Tai sitten myis Ahvenanmaan TVO:n ydinklingoneille taikka persettä Venäjälle.
Vanha 26.1.2010, 07:55   #69
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Virpoja kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Lainaan aikaisempaa viestiäni:
Lainaus:
--Kuten sanoin, makselen veroprossani sitten joskus ihan sen takia että saan tukeni palautettua yhteiskunnalle + kustannettua muuta infrastruktuuria, mutta loput on minun rahoja. Mutta koko keskustelun ympärillä pyörii kokoajan sellainen tunnelta että suurituloiset ovat suurta kasvotonta paskasakkia jotka vievät kaikki rahat rehellisiltä duunareilta. Suurin osa korkeatuloisista on duunareita, menevät aamulla töihin ja tulevat illalla kotiin.

En ole muuttamassa verotusta, mutta korkeatuloisilla ei ole velvollisuus kustantaa kaikkea yhteiskunnan paskaa sen enempää kuin pienituloisillakaan.
Minua ei siis niinkään riso tämä nykyinen malli, vaan se että aina kun valtiolla on rahat lopussa joku on taas ehdottelemassa korkeatuloisten verotuksen nostoa. Pitäähän budjettiin rahaa toki jostain saada, mutta ei suurituloiset ole mikään rahasäkki josta voi tonkaista silloin kuin haluttaa. Ilmeisesti joidenkin mielestä on ok että suurituloisella duunarilla jää saman verran työpäivän jälkeen rahaa käteen kuin tavallisellakin., mutta ei minun mielestä.

Pudotan tässä vaiheessa yrityspamput, Liliukset yms. pois omasta näkemyksestäni. En alun perin ollutkaan niitä puolustelemassa.
Mandis on offline  
Vanha 26.1.2010, 11:29   #70
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Lainaus:
vittuako kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Joo, valtio vois makailla sohvalla, pelata pleikkaria ja juoda kaljaa lainarahoillaan. Jos rahat loppuu ni hyökkäis vaikka Viroon tai johonkin muuhun merkityksettömään pikkumaahan.
Voihan vittu! Mihinkähän mä hyökkään tos keväällä.

Lainaus:
Minua ei siis niinkään riso tämä nykyinen malli, vaan se että aina kun valtiolla on rahat lopussa joku on taas ehdottelemassa korkeatuloisten verotuksen nostoa. Pitäähän budjettiin rahaa toki jostain saada, mutta ei suurituloiset ole mikään rahasäkki josta voi tonkaista silloin kuin haluttaa.
Mä en tossa nostais suurituloisia mihinkään erityisasemaan. Kyllä se valtio tykkää käydä kansan taskuilla ihan yleisesti. Suomessa vois alottaa sen budjetin ja menojen pienentämisen. Nousukaudella otetaan lisää valtionlainaa niin mitä tehään sit kun menee huonosti? Vieläkin enemmän lainaa ja/tai nostetaan veroja?

Suomen valtio rupeaa pikkuhiljaa muistuttamaan vuosituhannenvaihteen IT-kuplaa ja sen poikimia yrityskonkurssiesimerkkejä: rahaa saadaan ja sitä myös otetaan, mutta se käytetään ihan helvetin hölmösti ja holtittomasti. Järjettömäks paisunut byrokratia, pakolaismamujen hyysääminen, naurettava isojen poikien leikkikerho nimeltä Puolustusvoimat, valtioiden ja kuntien suojatyöpaikat, kohtuuttomat palkkiot yritysjohtajilla joidenka yritykset ovat voimakkaasti kytköksissä valtioon jne. Sit kun on paskat housussa, niin liekö rotat vaan jättävät uppoavan laivan.
Pongo on offline  
Vanha 26.1.2010, 14:39   #71
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Suomen valtio rupeaa pikkuhiljaa muistuttamaan vuosituhannenvaihteen IT-kuplaa ja sen poikimia yrityskonkurssiesimerkkejä: rahaa saadaan ja sitä myös otetaan, mutta se käytetään ihan helvetin hölmösti ja holtittomasti. Järjettömäks paisunut byrokratia, pakolaismamujen hyysääminen, naurettava isojen poikien leikkikerho nimeltä Puolustusvoimat, valtioiden ja kuntien suojatyöpaikat, kohtuuttomat palkkiot yritysjohtajilla joidenka yritykset ovat voimakkaasti kytköksissä valtioon jne. Sit kun on paskat housussa, niin liekö rotat vaan jättävät uppoavan laivan.
Toi oli melko kivasti sanottu.

Onneks ei meillä kansalaisilla oo mitään hätää. Jos valtion touhu karkaa lapasesta vielä reippaammin niin paremmat maat kutsuvat. Kuka meitä täällä pidättelee?
Vanha 26.1.2010, 15:04   #72
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuninki kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Toi oli melko kivasti sanottu.

Onneks ei meillä kansalaisilla oo mitään hätää. Jos valtion touhu karkaa lapasesta vielä reippaammin niin paremmat maat kutsuvat. Kuka meitä täällä pidättelee?
Niin. Koska mäkin olen vain juoppo väkivaltainen hullu suomalaismies, joka on osana köyhää olematonta suomalaista kulttuuria, niin mitäpä sitä täällä olemaan kulttuurinrikastajien esteenä.

Kieli on yks este. Vai onko ees? Suomi on ihan kiva maa, muihin verrattuna. Mut näillä keleillä tarvii ruveta koht asumaan iglussa (-27 tänään max).

Moni muuten stereotyyppisesti (offtopikin lähtölaukaus) moittii juoppoja sossupummeja, jotka eivät edes hae työtä ja juovat rahansa. Korkean alkoholiveron myötä tällaisten ihmisten kukkarosta rahaa siirtyy takaisin valtion kassaan. Lisäks he työllistävät poliisia sekä sairaanhoitajia!

Ei mut ihan oikeesti. Mitä niille pitäs tehdä; ampua kuoppaan? Valtion ja kuntien viroissa on myös paljon työntekijöitä, joidenka työn tarpeellisuus lienee vähintäänkin kyseenalaista. Kelan byrokraatit eivät tuota juuri yhtään mitään, mutta tulevat paljon kalliimaaksi kuin jotkut puskajuopot. Varsinkin kun puskajuoppojen eläkkeitä tarvii harvemmin maksaa.
Pongo on offline  
Vanha 26.1.2010, 15:12   #73
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Kieli on yks este. Vai onko ees? Suomi on ihan kiva maa, muihin verrattuna. Mut näillä keleillä tarvii ruveta koht asumaan iglussa (-27 tänään max).
Englannilla pärjää ja varmaan jo joka maassa nuoriso sitä osaa ainakin melko sujuvasti. Vanhemmat pierut ei välttämättä, mutta tulevaisuus on eri.

Perhe ja läheiset ne täällä meitä pidättelee.

Tyhmät polttoaineverot, autoverot, viinaverot, tupakkaverot, kallis ruoka ja melkein kaikki muu meitä täältä pois potkii, jonnekkin missä vapaus on muutakin kuin veronmaksua. Jonnekkin missä jokaisen panos on yhteisen hyvän vuoksi.
MIELIKUVITUSMAAHAN MATKANI JO KÄY!
Vanha 26.1.2010, 15:30   #74
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tuli muuten tästä hapatuksesta mieleen, et siitä ihmiset on varmaan vielä enemmän ja oikeastikin kateellisia, jos sattuu syntymään rikkaan kakaraks tai voittaa vaik lotossa 7 oikein. Mä en oikein ymmärrä miks pitäs olla kade. Must olis ainakin helvetin hienoa jos voittais vaik miljoona euroa tosta noin vaan. Ei tarvis miettiä turhia opiskeluja eikä typeriä työpaikkoja, ei tarvis vaivata itteään naapureilla ja kuoriaisilla. Sen kun muuttais mettään pieneen hirsitaloon ja sekoais sinne. Hihihii.
Pongo on offline  
Vanha 26.1.2010, 15:40   #75
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuli muuten tästä hapatuksesta mieleen, et siitä ihmiset on varmaan vielä enemmän ja oikeastikin kateellisia, jos sattuu syntymään rikkaan kakaraks tai voittaa vaik lotossa 7 oikein. Mä en oikein ymmärrä miks pitäs olla kade. Must olis ainakin helvetin hienoa jos voittais vaik miljoona euroa tosta noin vaan. Ei tarvis miettiä turhia opiskeluja eikä typeriä työpaikkoja, ei tarvis vaivata itteään naapureilla ja kuoriaisilla. Sen kun muuttais mettään pieneen hirsitaloon ja sekoais sinne. Hihihii.
Jos voittaisin lotossa niin laittasin kaikki rahat johonkin kunnon korkotilille ja elelisin koroilla herroiks.

Voisin sitten vielä ilmottautua työttömäks työnhakijaks työkkäriin ja naureskella kun tulis karenssia. Tai sit tekisin aina viikon jotain työkkärin määräämiä ihan pilipalihommia ja jatkaisin naureskelua.
Vanha 26.1.2010, 15:49   #76
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jos voittaisin lotossa niin laittasin kaikki rahat johonkin kunnon korkotilille ja elelisin koroilla herroiks.
Tai toisaalta jos voittais jonkun 2 miljoonaa niin lasketaas vähän.
Leikitään, että rahojen pitäis riittää n. 60 vuotta.
60 vuotta on 720 kuukautta.

Voisin käyttää joka kuukaus semmoset 2778 euroa ja silti rahat riittäis.
Ois se hienoo.
Vanha 26.1.2010, 16:04   #77
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Voisin käyttää joka kuukaus semmoset 2778 euroa ja silti rahat riittäis.
Ois se hienoo.
Miinus inflaatio. Tietty vähän varmoja osakkeita Suomesta ja ulkomailta, vähän rahastoihin sekä ostais pari pientä liikekiinteistöä kysytyltä alueelta ja vuokrais ne. Ei olis kaikki munat samoissa... Ööö... Housuissa? Mitäs vittua. Ja sit olis kuitenkin rahaa tilillä. Mulle riittäis vähempikin. Sillee et ei tarvi raha-asioita enää murehtia. Kuhan vaan olla löllöttelee ja antaa muiden elellä miten tykkäävät.
Pongo on offline  
Vanha 26.1.2010, 16:15   #78
Vepe
Bonum Malum et Turpe

Vepen avatari

Sijainti: Ankkalinna
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tasavero ois hienoin ratkaisu koska siinä kaikki tekis periaatteessa työpäivän aikana täysin saman tuntimäärän hommia valtion taskuun.
Tasaverotus on tehokas yritteliäisyyden tappaja, ei oikein kannusta kehittämään mitään uutta ja parempaa, jos siitä ei itse hyödy taloudellisesti. Näkisin, että varsinkin yrityspuolella tulee säilyttää jonkinlainen porkkana verotuksen muodossa, tietenkin kitkien räikeimmät osingoilla keinottelut.
Ei tuntimäärällä ole mitään merkitystä lopputulokseen, jonka saa päivän mittaan tehdyksi. Otetaan esimerkiksi kaksi kaveria, jotka tekevät täysin samaa työtä koko päivän samalla tuntipalkalla ja veroprosentilla, toinen on ahkera ja toinen saamaton vätys. Ahkera tekee saman työn moninkertaisesti, jonka vätys saa aikaiseksi koko päivässä.
Sitten koittaa tilipäivä: Samalla palkalla ja tasaverolla kumpikin saa palkkaa tasan saman verran käteen --> ahkeraa kaveria alkaa taatusti epäkohta vituttamaan suunnattomasti, että miksi hän yrittää painaa hommia niska limassa kun vässykkä saa kumminkin aina saman verran palkkaa käteen, kiitos tasaverotuksen(lue sosialismi). Seurauksena lienee väistämättä ahkeran kaverin työpanoksen putoaminen jatkossa. Tästä onkin enää lyhyt tie entisen Neuvostoliiton malliin, jossa kukaan ei välittänyt vittujakaan mistään, koska valtio maksaa liksan joka tapauksessa.
Vanha 26.1.2010, 17:10   #79
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Vepe kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Tasaverotus on tehokas yritteliäisyyden tappaja, ei oikein kannusta kehittämään mitään uutta ja parempaa, jos siitä ei itse hyödy taloudellisesti. Näkisin, että varsinkin yrityspuolella tulee säilyttää jonkinlainen porkkana verotuksen muodossa, tietenkin kitkien räikeimmät osingoilla keinottelut.
Ei tuntimäärällä ole mitään merkitystä lopputulokseen, jonka saa päivän mittaan tehdyksi. Otetaan esimerkiksi kaksi kaveria, jotka tekevät täysin samaa työtä koko päivän samalla tuntipalkalla ja veroprosentilla, toinen on ahkera ja toinen saamaton vätys. Ahkera tekee saman työn moninkertaisesti, jonka vätys saa aikaiseksi koko päivässä.
Sitten koittaa tilipäivä: Samalla palkalla ja tasaverolla kumpikin saa palkkaa tasan saman verran käteen --> ahkeraa kaveria alkaa taatusti epäkohta vituttamaan suunnattomasti, että miksi hän yrittää painaa hommia niska limassa kun vässykkä saa kumminkin aina saman verran palkkaa käteen, kiitos tasaverotuksen(lue sosialismi). Seurauksena lienee väistämättä ahkeran kaverin työpanoksen putoaminen jatkossa. Tästä onkin enää lyhyt tie entisen Neuvostoliiton malliin, jossa kukaan ei välittänyt vittujakaan mistään, koska valtio maksaa liksan joka tapauksessa.
Mut sitten pitää myös miettiä, että monellako työpaikalla vätyksiä katsellaan ja ketkä saa kenkää.
Vanha 26.1.2010, 18:08   #80
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

(Tiedot)
Neutraali  -1 (+0/-1)     

Lainaus:
Mut sitten pitää myös miettiä, että monellako työpaikalla vätyksiä katsellaan ja ketkä saa kenkää.
Vätyksillä liitot takana. Kommareita on hankala kengittää..
Vanha 26.1.2010, 19:47   #81
Syyläperse

Syyläpersen avatari

Sijainti: mielentilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei niinkään veroasiat mietitytä vaan se, että miten se raha tehdään ja revitään tuolta ympäristön selkänahasta.
Syyläperse on offline  
Vanha 28.1.2010, 21:04   #82
HPV
Kesähaaveilija

HPVn avatari

Sijainti: Autiotuvalla
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
nii siis ku toi akateeminen pointti tarkottaa niinku sillee et teoreettinen et ei käytännönläheinen, ja enempi vaan kuriositeetti, nii niisk
Vanha 9.2.2010, 19:15   #83
Omena_Piiras
Gonzo

Omena_Piirasn avatari

Sijainti: Ruumassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Koska sosialismi ja kommunismin yksi yhdistävä tekijä on se että toisten elintasoa nostetaan ja toisten lasketaan. Ero taas on se että sosialimissa rikkaiden elintaso laskee, kommunismissa köyhien.
Eikös se ollut kapitalismi?
Noh, kuitenkin. Mua nyt ei haittaa tämä nykyinen järjestely, mutta onhan se aika perseestä jos nyt on nämä "rikkaiden" ja "köyhien" veroprosentit ikään kuin harmoniassa, niin miksi niitä pitää alkaa muuttelemaan? Hohhoijaa, Suomi osaa olla välillä aika paska paikka :/
"I felt nervous & vaguely confused, as if I had just heard a dog speak perfect English for 30 or 40 seconds. That will get your attention, for sure. ... Some people get permanently de-stabilized by it." -

Hunter S. Thompson
Omena_Piiras on offline  
Vanha 9.2.2010, 19:38   #84
Iilijorma
JormaJormaJormaJormaJorma

Iilijorman avatari

Sijainti: Jormailemassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mitä tuo nyt tarkoittaa?
Tässä on Paskiksen itse myöntämä viestin sisältö purettuna selväksi suomeksi:
YouTube - Ella ja Aleksi - Kakkaa lumella
2You need to upgrade your Flash Player2
Vanha 9.2.2010, 19:51   #85
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Verotetaan kaikkia, mut potkitaan munille vain tiettyjä. Kuka kakkasi hiekkalaatikkoon? Kansa.
Vanha 9.2.2010, 19:54   #86
Omena_Piiras
Gonzo

Omena_Piirasn avatari

Sijainti: Ruumassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei vittu. Nyt tuli kyllä tajuttua, että ei tätä järjestelmää voi muuttaa kaikille mieleiseksi. Nyt kun lukee tämänkin palstan keskustelua, niin aina joku on eri mieltä. Ja vaikka täällä onkin monenlaista näkökantaa, niin aivan varmasti osa on nykyiseen järjestelyyn tyytyväinen. Jos nykyistä käytäntöä muutettaisiin, joku muu vittuuntuisi.

Jaa, jaa. Pitänee perustaa Suomalainen mafia ja alkaa pyörittämään laittomia bisneksiä ja sitten änkeä käteistä sukan varteen ja laittomille ulkomaalaisille tileille
"I felt nervous & vaguely confused, as if I had just heard a dog speak perfect English for 30 or 40 seconds. That will get your attention, for sure. ... Some people get permanently de-stabilized by it." -

Hunter S. Thompson
Omena_Piiras on offline  
Vanha 9.2.2010, 19:58   #87
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Vittu perustetaan se vittu. Viilletään sormenpää auki ja vannotaan palava Kekkosen kuva kämmenissä uskollisuutta meidän asialle. Sit ruvetaan kiristämään kaikkia mummoja ja pummeja. Ollaan vitun kovia vittu. Tapetaan kaikki jotka on ihan homoja.
Vanha 9.2.2010, 20:18   #88
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Vittu perustetaan se vittu. Viilletään sormenpää auki ja vannotaan palava Kekkosen kuva kämmenissä uskollisuutta meidän asialle. Sit ruvetaan kiristämään kaikkia mummoja ja pummeja. Ollaan vitun kovia vittu. Tapetaan kaikki jotka on ihan homoja.
Kuka on pomojen pomo? Perustetaan ennemmin pummifia. Pummien pummi. Tä.
Pongo on offline  
Vanha 9.2.2010, 20:44   #89
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Pummifia. Venäläinen karkasi.......talvimetsään.
Vanha 10.2.2010, 00:11   #90
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

Sijainti: Vittuako se mulle kuuluu
(Tiedot)
ei arvioitu     

Äiti äiti! Kato mulla on suussa pummifia!
Vanha 10.2.2010, 01:01   #91
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tämmöisessä melkoisen yllättävässä humalatilassa sitä alkaa taas pohtimaan, että te olette kaikki vain psyykkeeni tuottamaa harjaa. JarHAA!!!
Pongo on offline  
Vanha 10.2.2010, 08:25   #92
Mandis
Naurava kulkuri

Mandisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Omena_Piiras kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ei vittu. Nyt tuli kyllä tajuttua, että ei tätä järjestelmää voi muuttaa kaikille mieleiseksi.
Siinä oot ihan oikeassa.
Mandis on offline  
Vanha 10.2.2010, 08:29   #93
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Katoin pikkasen sitä yleareena mamujne hinta ohjelmaa. Niillähän on kauheet tulot, verotetaan niitä. Lisää mamuja ->lisää veroja->lisää mamuja. Terveistin thorssin täti...

Tagit
kyllä niitä saa verottaa, mandikselle lisävero, metsurin voltti v.2.00, pilluni haisee, porvarit huutelee, verohomoilu, verokoira tulee, verotetaan spämmääjiä, verotetaan suurimunaisia, verotetaan suuripunaisia

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 09:19.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.