haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Katso äänestyksen tulos: Kärsitkö mielenterveys ongelmista?
On jotain pientä,ei kuitenkaan kovin vakavaa 41 33.33%
On suuriakin ongelmia 37 30.08%
Olen terve kuin pukki! 32 26.02%
En halua vastata,pölölöö! 19 15.45%
Useamman vaihtoehdon äänestys. Äänestäjät: 123. Et voi äänestää

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 15.10.2010, 19:19   #1
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

Sijainti: Pellon keskellä
(Tiedot)
Neutraali  +3 (+3/-0)     
Vakio Mielenterveys ongelmat

Kärsitkö? Kärsiikö joku lähipiiristäsi? Onko masennus vain trendi sairaus? Oletko kentien alkoholisti,ahdistunut,vaivautunut tai muuten vain sekaisin?

Eli juttelua asiasta ja asian vierestä. Tuntuu,että nykypäivänä vaan itsemurha luvut suurenee ja porukkaa jää enempi eläkkeelle koko ajan. Se on jotenki niin surullista

Mulla on vakava masennus,yleistynytahdistuneisuushäiriö sekä sosiaalisten tilanteiden pelko. Osa oireista pysyy poissa lääkkeiden avulla,osa on vielä hoidon alla. En esim.uskalla maksaa ruokakaupan kassalla tai mennä yksin ulos. Baareissakin alkaa ahdistaa ekan tunnin jälkeen. Onneks mulla on sentään aivan ihana terapeutti,oon tosi onnekas ku sain sen hoitamaan mua.
Vanha 15.10.2010, 19:24   #2
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

Sijainti: tappamassa
(Tiedot)
Neutraali  +2 (+3/-1)     
Vakio Vs: Mielenterveys ongelmat

Ei oo, ja oon muutenkin huomannu että olen lähes tahraton timantti. Että mikähän siinä on kun ihminen voi olla näin hieno.
Vanha 15.10.2010, 19:30   #3
Murikka
HP-Warrior Since 06

Murikkan avatari

Sijainti: ck
(Tiedot)
ei arvioitu     

Kannattaa tehdä äänestyksee yks vaihtoehtoinen vastaus valinta ku monet urpot rastittaa kaikki.

Mut siis juu itellä vaihtelee pienestä suureen tilanteen mukaan ja kärsiny olen apaut koko pienen ikäni.
Vanha 15.10.2010, 19:30   #4
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
Hyvä kirjoittelija  +7 (+7/-0)     
Smile Vs: Mielenterveys ongelmat

Lainaus:
AnKa kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mulla on vakava masennus,yleistynytahdistuneisuushäiriö sekä sosiaalisten tilanteiden pelko.
ÄLÄ vahvista noita hokemalla että sulla on noi. Se on mitä sä koet ja mitä lääkärit sanoo on asia erikseen. Iso ero. Sä omaksut sitä mitä itselles väität.

Mulla oli pitkään ahdistuneisuushäiriö, joka on sittemmin muuttunut satunnaiseks ahdistuneisuudeks. Masennuskausia on ollu ihan vitusti, mutta vaikeita ei oo ollu ehkä vuoteen. Pitkälti psyykkiset ongelmat johtuvat rakkaiden kanssaihmisten kanssa koetuista koulukiusaamisajoista (lapset ja nuoret ovat demoneita), neuroottisesta ja ylihuolehtivaisesta työttömästä äidistä sekä alkoholisti että narkkari velipuolista.

Rujo kännioranki on oikeasti sisäänpäinkääntynyt ja herkkä, joka on pilattu paskalla ympäristöllä. Joskus toivon että mun äiti olis ollu joku herkkä ja ymmärtävä taiteilijasielu, mutta ei... *niisk* YHYYYYY!!!
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:31   #5
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
Neutraali  +2 (+2/-0)     

Lainaus:
Rökköperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ei oo, ja oon muutenkin huomannu että olen lähes tahraton timantti. Että mikähän siinä on kun ihminen voi olla näin hieno.
Anna mä arvaan!

Oot käyny hotäijän kanssa huorissa?
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:33   #6
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ainii joo, elossaoleva vellipuoli on viel hieman psykoottinen ja välillä muutenkin sekava. Ei vissiin käytä enää, mut on kuitenkin melko pihalla noin niinku yleisesti.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:35   #7
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
ÄLÄ vahvista noita hokemalla että sulla on noi. Se on mitä sä koet ja mitä lääkärit sanoo on asia erikseen. Iso ero. Sä omaksut sitä mitä itselles väität.
Sit mullon näit persoonallisuushäiriöitä muka joku 3-5,en muista ees mitä ne sano. Minusta ei oo ku yks ja se on sitäki pahempi,kaikki oireet viittaa siihen. Epävakaapersoonallisuushäiriö. On muuten ilkee tauti,ainaki ihmissuhteiden kannalta
Vanha 15.10.2010, 19:37   #8
ziggis
In Flame...

ziggisn avatari

Sijainti: Joen rannalla.
(Tiedot)
ei arvioitu     

fyysisesti taidan olla kohtuu hyväs kunnos... henkisesti aivan loppu
joku toinen tietää siihen syynkin...
Vanha 15.10.2010, 19:38   #9
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Lainaus:
Sit mullon näit persoonallisuushäiriöitä muka joku 3-5,en muista ees mitä ne sano. Minusta ei oo ku yks ja se on sitäki pahempi,kaikki oireet viittaa siihen. Epävakaapersoonallisuushäiriö. On muuten ilkee tauti,ainaki ihmissuhteiden kannalta
Se mikään tauti oo. Ei sitä voida hoitaa lääkkeillä tms. Oot kipee päästäs. Mä huomasin itessäni noi piirteet ja selitin psykiatrille et vittu kun oon kipee aivoista, mut se tilanteen huomaaminen on jo osa mahdollista korjausta. Keskityt vaan kasvamaan ihmisenä, nii kyl se siitä. Aikaa luulis olevan. Monet saatanan sekopäät riehuu tuol työelämässä rahan perässä ja ovat ihan perkeleellisesti kujalla.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:39   #10
iltapieru
Käynkö useinkin täällä?

iltapierun avatari

Sijainti: Syömässä
(Tiedot)
ei arvioitu     

Hieno ja rohkea aihe, Anka. Otan kantaa tähän vähän myöhemmin.
iltapieru on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:39   #11
Martti
Ritan kätyri

Marttin avatari

(Tiedot)
Neutraali  -1 (+0/-1)     

Mulla mitään mielenterveys ongelmiiaaa ole, kuolkaa kaikki!!!
Martti on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:41   #12
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Lainaus:
No mutta joo, epävakaat piirteet löytyy, sen lisäks selvemmin estyneen ja eristäytyvän persoonallisuuden piirteet. Epävakaisuus = flippailua, estyneisyys = alkoholia ja estottomuutta ja eristäytyvä = ihmiset ovat homo(ja). Näin täälläpäin Suolea.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:41   #13
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Se mikään tauti oo. Ei sitä voida hoitaa lääkkeillä tms. Oot kipee päästäs. Mä huomasin itessäni noi piirteet ja selitin psykiatrille et vittu kun oon kipee aivoista, mut se tilanteen huomaaminen on jo osa mahdollista korjausta. Keskityt vaan kasvamaan ihmisenä, nii kyl se siitä. Aikaa luulis olevan. Monet saatanan sekopäät riehuu tuol työelämässä rahan perässä ja ovat ihan perkeleellisesti kujalla.
Niinhän sitä sanotaan,että tästä ns.taudista ´´kasvaa´´ yli ajan myötä. Terapia auttaa ja ymmärtäväiset läheiset. Mulla toi ilmenee joka päivä pienissäkin asioissa. Vittumaista otan osaa jos sullakin on toi.
Vanha 15.10.2010, 19:44   #14
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
No mutta joo, epävakaat piirteet löytyy, sen lisäks selvemmin estyneen ja eristäytyvän persoonallisuuden piirteet. Epävakaisuus = flippailua, estyneisyys = alkoholia ja estottomuutta ja eristäytyvä = ihmiset ovat homo(ja). Näin täälläpäin Suolea.
Otan oikeesti osaa,toi on ihan hirvittävää miten pahaan kuntoon tollasten seurauksena sitte päätyy onneks sulla on sentään heidi
Vanha 15.10.2010, 19:44   #15
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Niinhän sitä sanotaan,että tästä ns.taudista ´´kasvaa´´ yli ajan myötä. Terapia auttaa ja ymmärtäväiset läheiset. Mulla toi ilmenee joka päivä pienissäkin asioissa. Vittumaista otan osaa jos sullakin on toi.
No emmä tiedä, mut kyl toi selittää sinänsä esim. jotain nuoruuden juttuja, kun ollaan Saabin kanssa keskellä peltoa sukkasilteen ihan ympäripäissään ja aamulla pitäs olla töissä.

Sä kyllä oot sellanen pieni kilahtelija. Koita tutkia niitä tunteita ja miettiä miks niin toimit, mikä saa sut reagoimaan niin ja mikä on se syvin syy.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:44   #16
PaskanHaistaja
narsistinen kusipää

PaskanHaistajan avatari

Sijainti: Hell'sinki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Eipä ole mitään vaivoja psyykkisesti eikä fyysisesti, PENISilliinikuurin jouduin joskus teininä ottamaan, muuten ollut liki täydellisen rauhallinen harmonia.

Pikkusysterillä on ollut masennusta ja muita keksittyjä vaivoja, muuten lähipiirissä ei muuta. Tai no emäntä meinaa olla pimahtamassa.
Vanha 15.10.2010, 19:46   #17
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Lainaus:
PaskanHaistaja kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Pikkusysterillä on ollut masennusta ja muita keksittyjä vaivoja, muuten lähipiirissä ei muuta. Tai no emäntä meinaa olla pimahtamassa.
Kuitenkin johtuu sun egoistisesta ja lähes sietämättömästä personaasta, joka nylkee kaikki muut ihmiset alleen, vihaten heitä enemmän kuin voisi itseään ikinä koskaan rakastaa.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:46   #18
Kärtty Kong
RommiruSSina

Kärtty Kongn avatari

Sijainti: tietokoneen äärellä
(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Ei ole millään lääkäriltä saadulla paperilla mainintaa että minulla olisi mitään mielenterveysongelmia, mutta toisaalta en ole hakenut ongelmiini juurikaan apua - vuonna 2007 vain oli joku parin kuukauden terapiajakso josta ei ollut yhtään apua.

Minulla on useampi fobia, muta ne eivät rajoita elämääni niin vaikeasti että jäisi koulut sun muut pakolliset menot menemättä.

Minulla on ollut jostain ala-asteelta asti pakkonouroosia, eli on ollut pakko tehdä joitain asioita rituaalinomaisesti tietyn kaavan mukaan ennen kuin saan mielenrauhan. Lapsena se oli vakavampaa, mutta nykyään se vaivaa lähinnä jos olen stressaantunut tai ahdistunut. Ja koska osaan kyllä hillitä itseni muiden ihmisten läsnäollessa, niin en ole kokenut tarvetta hommata siihen apua. Ja olen myös ollut mestari salaamaan tuota rituaalikäytöstäni.

Joskus myös ahdistuksen iskiessä saatan alkaa hakkaamaan itseäni päähän nyrkillä tai jollain muulla esineellä - se on pakkoliikkeen omaista joten en välttämättä halua lyödä itseäni mutta kun on pakko. Se on vaivannut lukiosta lähtien. Moni on kieltänyt minua lyömästä itseäni mutta kun en voi sille mitään.

Eksäni sairasti paranoidista psykoosia, joten lääkittynä hän oli oikein herttainen ihminen, mutta silloin kun hän jätti lääkkeet syömättä parisuhde oli melkoista helvettiä. Silloin eksäni mielestä joka puolella oli kaikenlaisia "salaliiton palkkamurhaajia", "koodeja" ja "seinän sisälle rakennettuja salakuuntelulaitteita".

Avokillani on OCD ja keskiasteen masennus. Hän on saanut niistä ihan lääkäriltä asian todistavan paperin ja lääkettä.
Vanha 15.10.2010, 19:48   #19
Kyylätär
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa

Kyylätärn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei mitään virallisesti diagnosoitua, mutta henkkoht en todellakaan ole sitä mieltä että kaikki olisi ihan himassa.
Kyylätär on offline  
Vanha 15.10.2010, 19:49   #20
PaskanHaistaja
narsistinen kusipää

PaskanHaistajan avatari

Sijainti: Hell'sinki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Kuitenkin johtuu sun egoistisesta ja lähes sietämättömästä personaasta, joka nylkee kaikki muut ihmiset alleen, vihaten heitä enemmän kuin voisi itseään ikinä koskaan rakastaa.
Ikäväkseni joudun toteamaan sinun olevan oikeassa.
Vanha 15.10.2010, 19:53   #21
Kärtty Kong
RommiruSSina

Kärtty Kongn avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Unohtui mainita, että minulla on koko joukko ertilaisia fetissejä ja olen sadomasokismiin taipuvainen. Virallisesti kaikki sellaiset perversiot kuuluvat Suomessa vielä tautiluokitukseen.
Vanha 15.10.2010, 19:57   #22
Vepe
Bonum Malum et Turpe

Vepen avatari

Sijainti: Ankkalinna
(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Mulla oli joku hiivatulehdus nuorempana, ties mistä saatu, siihen sain lääkkeet.
Nykyään ahdistaa lähinnä kaikki mutiaiset, oiskohan siihen jotain roppia tarjolla?
Vanha 15.10.2010, 19:59   #23
Murikka
HP-Warrior Since 06

Murikkan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Akuutista trendimasiksesta varmasti kasvetaaki yli mutta krooninen, nuoresta asti kärsinyt tuskin ikinä kokonaan paranee taudistaan millään terapialla tai nappuloilla.
Vanha 15.10.2010, 20:00   #24
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

(Tiedot)
Neutraali  -1 (+0/-1)     

Lainaus:
Vepe kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Nykyään ahdistaa lähinnä kaikki mutiaiset, oiskohan siihen jotain roppia tarjolla?
Kokeile diapamia,rauhottaa mukavasti ei ahdista enää sitte ympäröivä maailma!
Vanha 15.10.2010, 20:00   #25
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Kyylätär kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ei mitään virallisesti diagnosoitua, mutta henkkoht en todellakaan ole sitä mieltä että kaikki olisi ihan himassa.
Mulla tais lukea papereis et sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, kun olin analysoinu itteäni puoltuntia psykiatrille. Se vaan sano et toi määritelmä on sellanen psykiatrien "rojukoppa" mihin byrokraattisista syistä laitetaan määritelmä kun ei mitään yleispätevää määritelmää voida tehdä.

Ihmisissä on piirteitä, jotka saattavat haitata heidän elämäänsä. Lääkäri sitten yrittää tehdä jonkun määritelmän joka sopisi johonkin muottiin.

Lainaus:
PaskanHaistaja kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ikäväkseni joudun toteamaan sinun olevan oikeassa.
Psyykkisesti vahvat ihmiset ovat niitä pahimpia hulluja. Tai semmosta jotain juttua. Joo.

Lainaus:
Kärtty Kong kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ei ole millään lääkäriltä saadulla paperilla mainintaa että minulla olisi mitään mielenterveysongelmia, mutta toisaalta en ole hakenut ongelmiini juurikaan apua - vuonna 2007 vain oli joku parin kuukauden terapiajakso josta ei ollut yhtään apua.

Minulla on useampi fobia, muta ne eivät rajoita elämääni niin vaikeasti että jäisi koulut sun muut pakolliset menot menemättä.

Minulla on ollut jostain ala-asteelta asti pakkonouroosia, eli on ollut pakko tehdä joitain asioita rituaalinomaisesti tietyn kaavan mukaan ennen kuin saan mielenrauhan. Lapsena se oli vakavampaa, mutta nykyään se vaivaa lähinnä jos olen stressaantunut tai ahdistunut. Ja koska osaan kyllä hillitä itseni muiden ihmisten läsnäollessa, niin en ole kokenut tarvetta hommata siihen apua. Ja olen myös ollut mestari salaamaan tuota rituaalikäytöstäni.

Joskus myös ahdistuksen iskiessä saatan alkaa hakkaamaan itseäni päähän nyrkillä tai jollain muulla esineellä - se on pakkoliikkeen omaista joten en välttämättä halua lyödä itseäni mutta kun on pakko. Se on vaivannut lukiosta lähtien. Moni on kieltänyt minua lyömästä itseäni mutta kun en voi sille mitään.

Eksäni sairasti paranoidista psykoosia, joten lääkittynä hän oli oikein herttainen ihminen, mutta silloin kun hän jätti lääkkeet syömättä parisuhde oli melkoista helvettiä. Silloin eksäni mielestä joka puolella oli kaikenlaisia "salaliiton palkkamurhaajia", "koodeja" ja "seinän sisälle rakennettuja salakuuntelulaitteita".

Avokillani on OCD ja keskiasteen masennus. Hän on saanut niistä ihan lääkäriltä asian todistavan paperin ja lääkettä.
Eiks noi läheisissä suhteissa koetut asiat ole yleensä melko tarttuvia. En tiedä. Vellipuoli oli melko sekasin huumepsykoosissa. Ne sen jutut oli just jotain et anturit jaloissa epäiltiin ajatustenlukua ja jotain ruotsalaista diplomaattimafiaa kannoilla. Hieman hämäriä juttuja.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:01   #26
ziggis
In Flame...

ziggisn avatari

Sijainti: Joen rannalla.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mulla oli joku hiivatulehdus nuorempana, ties mistä saatu, siihen sain lääkkeet.
hmm ne on vaikeita... kuulemma elävät satiaisten munissa
Vanha 15.10.2010, 20:01   #27
AnKa
Ankkuli vankkuli

AnKan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Murikka kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Akuutista trendimasiksesta varmasti kasvetaaki yli mutta krooninen, nuoresta asti kärsinyt tuskin ikinä kokonaan paranee taudistaan millään terapialla tai nappuloilla.
No,toiset paranee jollain ihmeellä ja toiset ei. Valitettavasti
Vanha 15.10.2010, 20:01   #28
Murikka
HP-Warrior Since 06

Murikkan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Muutto pois tästä maasta ennenku pakolaiset on vallannu koko helvetin suomineidon. Tai sitte juoda ihtensä hengiltä ennenku niin tapahtuu.
Vanha 15.10.2010, 20:01   #29
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Muuta Nigeriaan. Altistusterapiaa.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:01   #30
Kärtty Kong
RommiruSSina

Kärtty Kongn avatari

(Tiedot)
Neutraali  -1 (+0/-1)     

Lainaus:
Kysele skinheadeilta, heillä on varmaan jotain ehdotuksia millä mutiaisongelmasta pääsee eroon.
Vanha 15.10.2010, 20:02   #31
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Murikka kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Muutto pois tästä maasta ennenku pakolaiset on vallannu koko helvetin suomineidon. Tai sitte juoda ihtensä hengiltä ennenku niin tapahtuu.
Ei vittu. Tota oon kyllä itekin miettiny. Lähtiskö Hollantiin vai Tiibettiin. 2008 syksyllä mun piti olla kuollu, mut tässä sitä viel ollaan.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:03   #32
Jaska
Maahanmuuttaja

Jaskan avatari

Sijainti: Kädellä
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Psyykkisesti vahvat ihmiset ovat niitä pahimpia hulluja. Tai semmosta jotain juttua. Joo.
Joop, ei voi ymmärtää niitä yltiösosiaalisia ihmisiä, joille elämä on yhtä juhlaa, ja jotka jaksavat hymyillä joka päivä. Mitäköhän nekin vetää, saatana.
Vanha 15.10.2010, 20:07   #33
iltapieru
Käynkö useinkin täällä?

iltapierun avatari

(Tiedot)
Neutraali  +1 (+1/-0)     

Lainaus:
Unohtui mainita, että minulla on koko joukko ertilaisia fetissejä ja olen sadomasokismiin taipuvainen. Virallisesti kaikki sellaiset perversiot kuuluvat Suomessa vielä tautiluokitukseen.

Mun mielestä fetissit on ihan luonnollinen juttu, tosin riippuu vähän kuinka "hulluja" niitä nyt onkaan. Onhan mullakin joitakin fetissejä.. mutta eipä niitä tule juuri toteutettua.
Ainakin mun mieleen kolahtavien naisten sukkien nuuhkiminen, pikkarienkin vaikka pikkarien nuuskiminen toisaalta vähän ällöttääkin.. mutta kun puhutaan vain tällaisista miedoista tuoksuista eli voi aistia sen pimpsan hajun tai kuvitella sen, niin se ainoastaan tuntuu miellyttävältä, enkä pidä sitä outona. Kukapa sitä nyt kenenkään paskaa nuuhkisi, eikä siitä ole kysymyskään.
On sitä tullut myös mainittua täällä joskus sekin että nätin naisen istumaa fillarin satulaa olisi kiva päästä nuuhkaisemaan, mutta eipä niihin penkkeihin juuri mitään tuoksua jää.
Että kyllä se aito ja oikea pimpsa sellaisenaan on se paras... mutta noihin olikin vaan semmosta "esikiihottelua, esileikkiä" joita on kiva mietiskellä ja kiihottaa itseään.. menemättä heti asian ytimeen

Kyllähän tässä toki rohkenisi kertoa lisääkin fetisseistäni... tällainenkin on ollut joskus mielessä että saisi istua alastoman naisen kanssa moottoripyörän satulalla, istua kyydissä tai toisinpäin
Moottorin pärinä ja tärinä ja kiihottuva erektiossa oleva penis saisi koko ajan kosketusta naisen takamukseen ( ei siis persereikään kuitenkaan ) mutta parastahan se olisi kun kumpikin istuisi vastakkain.

hmm.. Kärtyn kertoma sadomaskismi.. sellaista en ole miettinyt. En pidä kivusta, enkä nauti siitä. Toisaalta jos nainen kiduttaisi minua siis aikoisi kiduttaa, niin saisi tuntea itsensä alistetuksi naisen edessä.. se jotenkin kiihottaa, en tiedä miksi.
iltapieru on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:09   #34
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

Sijainti: Vellun pitopalvelu.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Vastasin terveku pukki, ja paraneminen alakaa heti ku myönnän olevani pöpi.
Vanha 15.10.2010, 20:14   #35
Kärtty Kong
RommiruSSina

Kärtty Kongn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
"Ertilaisia fetissejä"? Nyt minulla on selkeästi vikaa päässä kun sorruin kirjoitus vihreeseen! Ei ole minun tyyliäni.

Siinä olisi pitänyt lukea "erilaisia fetissejä".
Vanha 15.10.2010, 20:16   #36
Thor

Thorn avatari

Sijainti: Yllä alasimen
(Tiedot)
ei arvioitu     

Stressaamista pahempaa, taitaa alkaa mennä hieman burniksen puolelle kun nuo kolme duunia ei aikataulullisesti sovi yhteen. Stressiin liittyvät muisti häiriöt ovat jo totta.
Vanha 15.10.2010, 20:17   #37
Topias
Rhesus Miinus

Topiasn avatari

Sijainti: Vellun pitopalvelu.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
"Ertilaisia fetissejä"? Nyt minulla on selkeästi vikaa päässä kun sorruin kirjoitus vihreeseen! Ei ole minun tyyliäni.

Siinä olisi pitänyt lukea "erilaisia fetissejä".

KÄRTYLLÄ OLI KIELIOPPI MOKA!!!!!
Vanha 15.10.2010, 20:18   #38
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jaska kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Joop, ei voi ymmärtää niitä yltiösosiaalisia ihmisiä, joille elämä on yhtä juhlaa, ja jotka jaksavat hymyillä joka päivä. Mitäköhän nekin vetää, saatana.
Ne ovat masentuneiden vastakohtia ja yhtä "sairaita" eli sokeita.
Pongo on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:19   #39
iltapieru
Käynkö useinkin täällä?

iltapierun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Niin tai sitten niillä vaan on avoin ja reipas asenne, jonka avuin ne jaksavat painaa pitkää päivää. Nauttivat siitä.
iltapieru on offline  
Vanha 15.10.2010, 20:33   #40
Vepe
Bonum Malum et Turpe

Vepen avatari

Sijainti: Ankkalinna
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Topias kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Vastasin terveku pukki, ja paraneminen alakaa heti ku myönnän olevani pöpi.
En mä siitä paranemisesta niinkään, mutta päästäisköhän ne eläkkeelle?
Vanha 15.10.2010, 20:51   #41
molli
Rocktähti sekoaa

mollin avatari

Sijainti: Neverland
(Tiedot)
ei arvioitu     

Paniikkihäiriö diagnosoitiin 16-vuotiaana ja viimeisimpään paperiin se luokiteltiin laaja-alaiseksi. Kaikenlaisia pelkotiloja ollu jo penskasta lähtien, mut ensimmäinen kunnon paniikkikohtaus oli 15-vuotiaana.
Tuohon kun vielä rätkäisin alkoholiongelman päällensä, niin helvetti oli valloillaan. Minunkin piti olla kanttuvei jo syksyllä 2007, mutta joinkin vain itseni pyörätuoliin.

Nyt tänä päivänä kuntoutuneena fyysisesti käyn juttelemassa kerran kuussa mt-hoitajalle, on oikeat lääkkeet ihan reseptillä, eikä alkosta ja AA-ryhmä pitää kasassa kerran viikossa vähintään.
En mä kuitenkaan sitä sano, että kaikki ongelmat olis poistuneet, oon vaan koettanut alkaa oppia elämään niiden kanssa ja kehittämään itteäni.
Vanha 15.10.2010, 21:05   #42
Murikka
HP-Warrior Since 06

Murikkan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Paniikkihärö,Sosiaalistentilanteidenpelko,Ahdistun eisuushäiriö,Persoonaalisuushäiriö.... Mitäs muita niitä mahto ollakkaa diagnosoitu?

Mut juu täytyy kyl sanoo että ku 15 vuotta on käyny kallonkutistajilla niin monta alottelijaa pystyy melko hyvin kusettaa, vois melkeinpä opettaa niitä jossain asioissa. Mut sitte on niitä ihan asiallisiaki konkareita joita on turha kusta silmää koska ne kyllä huomaa sen heti.

Nykynen lekurini on kuulemma yks pätevimmistä ja arvostetuimmista Psykiatreista tällä hetkellä Suomessa ja sen kyllä huomaaki.

Mut on tää Olut kyl hyvää.
Vanha 15.10.2010, 21:13   #43
iltapieru
Käynkö useinkin täällä?

iltapierun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tuli muuten mieleen tosta oluesta tai yleensäki alkoholijuomista.
Otin ensimmäisen kerran humalat vasta vuosi sitten. Tuli ensin naukkailtua kuukausi tommosia Finlandia votka 1L pulloja, ne sain siinä ajassa juotua.
Sitten ostelin oluita saunan päälle. Siitä edespäin mulle alkoi tulla humalassa paniikkisia oloja. Menin jotenkin paniikkiin aina kun olin kännissä, vaikka luulin ettei kännissä voi semmosta olla, vaan luulis että on rentoutuneempi.
Lopetin juomisen sitten pariksi viikoksi ja kun taas sitten otin niin sama toistui. Sitten yöllä tapahtui jotain kummaa, näin unta että olin menossa koomaan, aivot sumeni. heräsin siihen ja säpsähdin että mitä vittua? Seuraavana päivänä tunsin sit oloni ihan paniikkiseksi ja jännittyneeksi. Mielessä pyöri koko ajan se uni ja ahdisti ihan vitusti se että "mitä olisi jos maailmaa ei olisi? " koko ajan toi vaan mielessä ja tuntui ihan perseeltä koko olo.
En ole varma johtuiko toi ees viinasta, kun en ollut saanut mitään krapulaa enkä ollu ku lievässä huppelissa.

Nyt olen ottanut jo viikkoja aina pieneen humalaan eikä mitään ole tullut. Kai sitä vain sitten tottui kantapään kautta tuohon. Nykyään on ihan rento fiilis kun on vähän kännissä. Enkä juo liikaa, että tiedän rajani.

Yksi mikä tuli mieleen niin mulla oli noihin ekoihin ottopäiviin kans kaikki muut steroidi/roinakuurit loppu, eli omat testotasot laskeneet päin vittua, niin kyllä sekin aiheutti jo olossa muutoksia.
Nyt kun taas vetää noita, niin olo on vahva ja energinen, humalassa vaan nauttii vielä enemmän.
iltapieru on offline  
Vanha 15.10.2010, 22:07   #44
Cat
Käynkö useinkin täällä?

Catn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joskus aikoinaan painin keskenäni depression kanssa. Tai siis en hakenut ammattiapua, ehkä ois pitänyt. Toki mä purin sitä paskaa oloani aika monelle tyypille, leikin huomiohuoraa, ehkä ei ois pitänyt. No, depressio kuitenkin meni ohi, loppui tai jotain... jossain vaiheessa. Tästä on siis jotain ehkä 10 vuotta aikaa. Sen jälkeen on tapahtunut liuta kaikenlaista paskaakin toisinaan, niin kuin elämässä yleensäkin, mutta niistäkin on selvitty ilman depressiohelvettiä.

Nykyään ei oo depressiota. Stressistä kärsin, mutta se ei taida olla mielenterveydellinen ongelma, kai. Jos tästä kehkeytyy vielä burn out, niin sitten se ehkä on, jos alkaa pää hajoamaan.
Vanha 15.10.2010, 22:10   #45
iltapieru
Käynkö useinkin täällä?

iltapierun avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tuossa Burn out testi.
http://www.mindtools.com/stress/Brn/BurnoutSelfTest.htm
iltapieru on offline  
Vanha 15.10.2010, 22:14   #46
Cat
Käynkö useinkin täällä?

Catn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
iltapieru kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ja mun tuomio oli: Be careful - you may be at risk of burnout, particularly if several scores are high.

saapa nähdä kuinka tässä vielä käy...
Vanha 15.10.2010, 22:29   #47
Thor

Thorn avatari

Sijainti: Yllä alasimen
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
iltapieru kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
59 points
You may be at severe risk of burnout - do something about this urgently

Tiedossa kyllä, Tuon testin mukaan pisteen päässä mutta ei ole täydellinen.
Vanha 15.10.2010, 22:36   #48
JUMALA
ee

JUMALAn avatari

Sijainti: suossa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Näkkyy tämä elämä olevan ihan ok, kuhan ei ota liikoo kuppia. Eikä näe entistä akkoo.
JUMALA on offline  
Vanha 15.10.2010, 23:23   #49
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Varmasti jos kaikki menis lääkärin juttusille niin kaikille myös joku diagnoosi löytyis kun tarpeeks etittäis.

Ei mua vaivaa mikään paitsi muut ihmiset ja yhteiskunnan rappeutuva moraali.
Vanha 15.10.2010, 23:29   #50
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuninki kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Varmasti jos kaikki menis lääkärin juttusille niin kaikille myös joku diagnoosi löytyis kun tarpeeks etittäis.
Lääkärit ovat täydellisiä. Järjestelmä on rakkaus. Ihanaa.

Tai sitten ei?
Pongo on offline  
Suljettu aihe

Tagit
= luonteen heikkoutta, = ootte hulluja, =pilleripieruja kaikki, ammutaan kaikki hullut, ankalla aina vaikeinta, ankan siunattu hulluus, hotapulveri, hpv jeesustelee, hullusaaollamutteityhmä, hullut avohoidossa, hullut feikkaa, iltapieru osastolle, kommarien juoni, krooninen vitutus, minä olen pöpi, murikka sikiää, narkkari-ankka pelleilee, niuvanniemen kokous, olut lohduttaa, pöpipäitä kaikki, tappakaa vittu itsenne, turhaa kitinää, vajukki porukkaa, yhdys sanat

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 13:46.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.