![]() |
![]() |
| |
|
Rekisteröidy | UKK | Jäsenlista | Sosiaaliset ryhmät | Kalenteri | Haku | Viestit tänään | Merkkaa foorumit luetuiksi |
![]() |
|
Aiheen työkalut |
![]() |
#1 |
Siempre Solo
|
![]() ![]() ![]()
Nyt tekee mieli fiilistellä. Postatkaa kauniita musiikkikappaleita, ilman sanoja. Ihan sama mulle millä instrumentilla / instrumenteilla soitettu. Kunhan kuulostaa kivalta.
Mulle tää on ehkä maailman paras kappale kuunnella. Joku tykkää, joku ei, mutta mulle tällä on vahva vaikutus. Nuo viulut(?) kun tulee mukaan niin fiilis nousee. Tää on tuonut uskomattoman vahvan tunteen talviöisin kun oon menny makoilemaan kattomaan pimeän taivaan tähtiä. Muutenkin tää kappale on etenkin ulkosalla soveltunut. Lenkkeilyyn, rannalla yön pimeydessä istuessa jne. Yö etenkin sopii tämän kanssa. Tulee joskus näitä kausia kun tulee vaan kuunneltua näitä musiikkikappaleita joissa ei sanoituksia ole. Vain sitä musiikkia.
#2 |
Siempre Solo
|
![]() ![]() ![]()
#4 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() Hikkymusiikkia |
![]() |
![]() |
#5 |
virtuaalipippeli
|
![]() ![]() ![]()
Tykkäsin teidän ehotuksista, vaikka vahvasta henkisestä alaiästä ja taiteellisen korvan puuttesta johtuen, kuuntelen yleensä vain aivotonta elektronista ränkytystä.
![]() No ehkä jotain tällaista Muokattu penis toimesta : 29.7.2016 klo 12:30 |
![]() |
![]() |
Aiheen työkalut | |
|
|