haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Vastaa

Aiheen työkalut
Vanha 3.4.2018, 18:08   #13251
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

Sijainti: Hukassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Mitä lautasella nyt?

Makaronilaatikkoa, yöllä sitten irtokarkkia ja pepsiä. Eilen treenasin, tänään en. Huomenna taas vähän. Turhaa treeniä kun en kovaa edes mitään tee tuossa pikkusalilla mutta saapahan yksin olla ja säkkiäkin hakkaisin jos olisi TILAA. Miksi laittaa nyrkkeilysäkki jos kaikki laitteet ihan vieressä. Come on.
Vanha 16.4.2018, 12:30   #13252
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Kanaa currykastikkeella sekä jasminriisiä, meneehän tää
Vanha 16.4.2018, 15:15   #13253
enkelin-orgasmi
Käynkö useinkin täällä?

enkelin-orgasmin avatari

Sijainti: &pykällissä&
(Tiedot)
ei arvioitu     

Salaattia ja lohta ja jälkkäriks hedelmiä vanilja kastikkeen kera.

Aika luksus ateria mut hei pitää elää täysillä.
Vanha 21.4.2018, 18:09   #13254
penis
virtuaalipippeli

penisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

ei mitään! haha
penis on offline   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 22.4.2018, 22:40   #13255
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Italianpataa tullut syötyä.

Haisen muuten paskalta, hieltä, kuselta ja tappiolta
Vanha 30.4.2018, 18:50   #13256
Mirva
Käynkö useinkin täällä?

Mirvan avatari

Sijainti: Kateissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Makarylliä ja Rainbow tonnikalaa för katten
Vanha 7.5.2018, 20:00   #13257
tapansut
...

Sijainti: En ole todellinen.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Kaupan pitakebab
Vanha 7.5.2018, 20:41   #13258
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Nistipataa ku jäi nälkä.

Onko muuten vinkkejä mitä muuta laittaa nistipadan joukkoon kuin makaryllii, jauhelihaa, suolaa ja ketsuppia. Tarkotus ois saad viel parempaa tästä ens kerral.
Vanha 8.5.2018, 06:10   #13259
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Pizzaa. Kebu, kinkku, valkosipuli, punasipuli. Hyvää on.

Lainaus:
tapansut kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Nistipataa ku jäi nälkä.

Onko muuten vinkkejä mitä muuta laittaa nistipadan joukkoon kuin makaryllii, jauhelihaa, suolaa ja ketsuppia. Tarkotus ois saad viel parempaa tästä ens kerral.
Kai pippuria laitat jauhelihan sekaan sitä tekiessä? Pippurisekoitus tai mustapippuri

Sipulia (jos sipuli maistuu, punasipuli lienee parasta), valkosipulin kanssa sama juttu jos siitä tykkää, menee pilkottuina palasina (pieninä tai murskattuna), tai sitten valkosipulimausteena

Jos chilikastikkeet maistuu niin ketsupin voi korvata niillä. Tai sitten jos ketsuppia ostaa niin halvimman sijaan kannattaa ottaa jotain paremman makuista

Mausteitahan voi käyttää ihan kaikenlaisia, mutta jokaisella oma makuaistinsa joten hankala sinänsä suositella kun ei tiedä mistä kukakin tykkää. Pelkästään jauhelihaan itse laitan yleensä valkosipulimaustetta, mustapippuria, cayennepippuria ja paprikaa. Joskus suolaa, joskin harvoin ja lähes aina silloin himalajansuolaa. Sipulit lisään jos sitä on ja jos jaksan pilkkoa
Vanha 8.5.2018, 18:47   #13260
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Disturbed kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Pizzaa. Kebu, kinkku, valkosipuli, punasipuli. Hyvää on.

Kai pippuria laitat jauhelihan sekaan sitä tekiessä? Pippurisekoitus tai mustapippuri

Sipulia (jos sipuli maistuu, punasipuli lienee parasta), valkosipulin kanssa sama juttu jos siitä tykkää, menee pilkottuina palasina (pieninä tai murskattuna), tai sitten valkosipulimausteena

Jos chilikastikkeet maistuu niin ketsupin voi korvata niillä. Tai sitten jos ketsuppia ostaa niin halvimman sijaan kannattaa ottaa jotain paremman makuista

Mausteitahan voi käyttää ihan kaikenlaisia, mutta jokaisella oma makuaistinsa joten hankala sinänsä suositella kun ei tiedä mistä kukakin tykkää. Pelkästään jauhelihaan itse laitan yleensä valkosipulimaustetta, mustapippuria, cayennepippuria ja paprikaa. Joskus suolaa, joskin harvoin ja lähes aina silloin himalajansuolaa. Sipulit lisään jos sitä on ja jos jaksan pilkkoa
Ei oo pippurisekoitusta koska se pääs loppumaan aikoi sitte, mutta se on kyllä todella jees. Sipuli myös herkkujen herkkua, itse en punasipulista välitä mut normaali on 6/5.

Joo siis mähän kerran ostin halpis ketsuppia ja tuli todettua että ketsupin ostamisessa ei missään nimessä kannata pihistellä. Oli aivan hemmetin kauheeta halpis ketsuppi. En muista nyt mitä se oli mut ihan hirveetä. Felixiä ostin, Heinz myös hyvää. Chilikastikkeet ei niin mun juttu ole, mutta vois joskus kokeilla.

Suolaa käytän melkeimpä ruoassa kuin ruoassa ihan hemmetisti. Diggaan vaan siitä. Mähän en tee ruokaa kotona kuin todella harvoin. Useimmiten on päiviä että en syö pariin kolmeen päivään mitään vaikka on pirun nälkä mut ei oo vaan rahaa koska ne menee muuhun. Mut nyt oikeesti oon ajatellu et pitää alkaa syömään kunnolla. Oon 183-184 senttimetriä pitkä ja painan 55 kiloa...
Vanha 8.5.2018, 20:24   #13261
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Raviolii vai oliksen nimi sellane. Syön kylläkin suoraan kattilasta koska en jaksanut alkaa tiskaamaan lautasia.
Vanha 8.5.2018, 23:06   #13262
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ei oo pippurisekoitusta koska se pääs loppumaan aikoi sitte, mutta se on kyllä todella jees. Sipuli myös herkkujen herkkua, itse en punasipulista välitä mut normaali on 6/5.

Joo siis mähän kerran ostin halpis ketsuppia ja tuli todettua että ketsupin ostamisessa ei missään nimessä kannata pihistellä. Oli aivan hemmetin kauheeta halpis ketsuppi. En muista nyt mitä se oli mut ihan hirveetä. Felixiä ostin, Heinz myös hyvää. Chilikastikkeet ei niin mun juttu ole, mutta vois joskus kokeilla.

Suolaa käytän melkeimpä ruoassa kuin ruoassa ihan hemmetisti. Diggaan vaan siitä. Mähän en tee ruokaa kotona kuin todella harvoin. Useimmiten on päiviä että en syö pariin kolmeen päivään mitään vaikka on pirun nälkä mut ei oo vaan rahaa koska ne menee muuhun. Mut nyt oikeesti oon ajatellu et pitää alkaa syömään kunnolla. Oon 183-184 senttimetriä pitkä ja painan 55 kiloa...

Oikeassa oot tosta ketsupista, ei se vaan kannata niitä halvimpia ostaa, makuaisti kiukuttelee sen jälkeen

Mutta ootko muuta suolaa kuin normaalia kokeillut? Yrttisuolaa, himalansuolaa jne?

Mutta koitahan hyvä mies syödä joo. Itehän oon tullu kunnon läskiksi syömällä. Syön vaikkei nälkä oliskaan, ei saatana mitä pelleilyä. Oon viime vuosien aikana syöny muutenkin siihen malliin että taitaa olla kroppa aika huonossa kunnossa jo, välillä pistää sydämeen ikävästi, onneksi aika harvoin
Vanha 10.5.2018, 14:07   #13263
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Oikeassa oot tosta ketsupista, ei se vaan kannata niitä halvimpia ostaa, makuaisti kiukuttelee sen jälkeen

Mutta ootko muuta suolaa kuin normaalia kokeillut? Yrttisuolaa, himalansuolaa jne?

Mutta koitahan hyvä mies syödä joo. Itehän oon tullu kunnon läskiksi syömällä. Syön vaikkei nälkä oliskaan, ei saatana mitä pelleilyä. Oon viime vuosien aikana syöny muutenkin siihen malliin että taitaa olla kroppa aika huonossa kunnossa jo, välillä pistää sydämeen ikävästi, onneksi aika harvoin
Tarvis kyl painoo saad ainaki 15kg lisää ja muuteki syöd säännöllisesti. Viime päivin oon syöny iha hyvin.

Äskö söin makaraanilaatikkoo ja porkkanaraastet. Nyt syön jälkiruoaks mansikkarahkaa. Huhhuh ku alkaa olee täyn ja o nii piru kuumaki ulkon.
Vanha 10.5.2018, 14:11   #13264
tapansut
...

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:

Kerra koitin jtn ruususuolaa tai jotai tollast. En digannu kovi kauheesti. En oo ihan varma et onko toi sama asia ku himalajansuola. Ainaki joku maininta siin purkis oli maininta himalajasta että sieltä tulee.
Vanha 10.5.2018, 21:02   #13265
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tarvis kyl painoo saad ainaki 15kg lisää ja muuteki syöd säännöllisesti. Viime päivin oon syöny iha hyvin.

Äskö söin makaraanilaatikkoo ja porkkanaraastet. Nyt syön jälkiruoaks mansikkarahkaa. Huhhuh ku alkaa olee täyn ja o nii piru kuumaki ulkon.
Hmm, jos painoa yrität nostaa niin kalorithan pitäis jäädä plussalle. Jos ei kiinnosta herkuttelu tai et yksinkertaisesti jaksa normiruokaa hirveesti syödä niin suosittelisin pähkinöitä, jos siis maistuvat. Noissa on perkeleesti kaloreita, mutta (ainakin mun mielestä) helppo syödä, jotain chilipähkinöitä etenkin

Koita nyt ainakin sen vähän yli parin tonnin verran kaloreita päiväs saada, eihän se muuten oikeen tahdo nousuun lähtä

Silloin kun urheilua harrastin ja ottelin niin ottelin alle 65kg luokassa, joskin paino oli normaalisti siinä 72kg kohilla ja pudottelin paria kuukautta ennen matsia tuohon alle 65kg. Nyt painan joku 93kg tälläkin hetkellä, huutista
Vanha 11.5.2018, 19:04   #13266
Mirva
Käynkö useinkin täällä?

Mirvan avatari

Sijainti: Kateissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Ahti-tillisilliä, perunoita ja voita
Vanha 5.6.2018, 19:33   #13267
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Pizzaahan tuossa
Vanha 5.6.2018, 21:37   #13268
HPV
Kesähaaveilija

HPVn avatari

Sijainti: Autiotuvalla
(Tiedot)
ei arvioitu     

Kokojyväleipää, sienisalaattia, keltaista paprikaa ja vuohenjuustoa. Oli niin hyvää, että taju meinasi lähteä. Lidlin Siti cola on muuten 0,81€ 1,5 l pantteineen ja minusta paras maku. Ei niin hapokas.
Vanha 10.6.2018, 23:21   #13269
Disturbed
Siempre Solo

Disturbedn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Uusia perunoita, nakkeja ja voikastiketta johon laitoin reilusti taas tuota ruohosipulia. Maistuuhan tuo

Tagit
anka syö roskaruokaa, homovittu, hotnainen=likainen huora, hottiksen priimaperse, hotäijälle kuolema, itsehän syön paskaa, jesse on homolutkuttaja, joona kortesmäki, karvakäsi pizzaa, kolesterolisuoli, lautas homoilu, lisäsin tagin, metsuri tekee voltin, parempi kuunnella., pillua, pilluni haisee, ripa wuz herre -09, ruoka, tuninki on työtön, tuninki saa sydärin, tuninki syö jos syö, tuninki syö paskaa, tuninki tykkää pizzasta, tuninki_syö_roskaruokaa, tänään tehtäisiin

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 22:54.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.