![]() |
![]() |
| |
![]() |
#1 |
In Flame...
|
![]() ![]() ![]()
Oletko yksin?
Tunnetko itsesi syrjäytyneeksi ja turhaksi? Tähän voi laittaa sen viimeisen viestin ennen kuin hyppäät parvekkeelta tai vedät itsesi vaatekomeroon hirteen josta talonmies löytää sut puolen vuoden pääst ku tyhjentää sun kämppää uuden vuokralaisen alta.
![]() |
#3 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Hyvä aihe ja jouluja Ziggiksellekin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
|
![]() ![]() ![]()
Joulu oli tosi mukava. Samanlainen kuin aina ennenkin. Koko perhe yhdessä ja ruokaa + lahjoja. Ne lahjat o vaa bonarii, on se kiva olla koko perheen kans yhdes ja viel hyvien ruokien äärellä. Uusvuasi o mun mielest ankee "juhla'. Lampaiden pakko ryypätä pää täyteen. Tänä uutenvuaten ei kyl ollu pahemmi sellast fiilist. Miks ees tarvis olla. Mulle ihan samanlainen päivä ku muut paitti et olin toki ihmisten ympärillä ja näin, et mukavaa se oli.
![]() |
#8 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Se onki hyvä syy vetää subuu, hyvä ettei oo mitään ylemmyydentuntemuksia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|
![]() ![]() ![]()
Sain tyhmiä lahjoja ja sisko ei antanu lahjaa ku se on aggressiivis-passiivinen ämmä. Oli vitun tylsää. Harkitsin 5km kävelemistä kotiin. Äiti kuulemma ikävoi mua mut sen tiesinkin jo ku se on hokenu sitä vuosikausia.
Sain myös kaksi rasiaa pahoja konvehteja, jotka lahjotin naapurille. Kokonaisuudessaan 0/5 joulu.
![]() |
#10 |
...
|
![]() ![]() ![]()
En katso alaspäin lampaita. Lampaiden ansiosta minä saan rahani, joten siitä olen kiitollinen. Mut huvittavaa niiden touhu on kyllä välillä. Kyl meikä menis heti töihin jos sais palkkaa sen verran että olis järkevämpää käydä siel ku rottailla. Ei tarvis olla mikään 4k alotuspalkka.
![]() |
#11 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Itte en kyl menis töihin. Huutista : D
|
![]() |
![]() |
![]() |
Aiheen työkalut | |
|