haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 27.1.2006, 21:50   #1
Parsa
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua

Parsan avatari

Sijainti: Helsinksi
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Kirje isälle...

Kun isä käveli poikansa huoneen ohi, hän oli yllättynyt nähdessään pedatun sängyn ja huoneen siistin ulkoasun. Sitten hän näki kirjeen sängyllä, mennessään lähemmäksi hän huomasi tekstin 'Isälle'. Huono tunne sisuskaluissa hän avasi kirjeen vapisevin käsin ja alkoi lukea sisälläolevaa kirjettä

"Rakas isä,

Suureksi surukseni joudun kirjoittamaan tämän kirjeen, lähdin uuden tyttöystäväni mukaan koska halusin välttää konfrontaation sinun ja äidin kanssa. Löysin Liisan kanssa intohimon, ja olen täysin rakastunut häneen. Tiesin ettette hyväksyisi häntä kaikkien lävistysten, tatuointien, kireiden prätkäjengivaatteiden ja suuren ikäeromme vuoksi.
Vaikka hän on minua kaksikymmentävuotta vanhempi kuulumme toisillemme. Kyse ei ole pelkästään intohimosta isä, hän on myös raskaana. Liisa sanoi että meistä tulee onnellisia, hänellä on asuntovaunu metsässä ja iso halkopino jolla pysymme talven yli lämpimänä. Jaamme yhteisen unelman vielä useasta lapsesta lisää.

Liisa on myös avannut silmäni siihen faktaan ettei marihuana satuta ketään. Kasvatamme sitä ensi kesänä asuntovaunussamme ja vaihdamme sitä LSDhen ja kokaiiniin muiden kommuunimme jäsenten kanssa, keräämme niitä myymällä rahaa liisan HIV-lääkkeisiin.

Älä huolehdi isä, olen jo 15 ja osaan huolehtia itsestäni. Joku päivä vielä tulemme takaisin jotta voit tutustua lapsenlapsiisi.

Rakkeudella,
poikasi Matti.

P.S mikään ylläolevasta tekstistä ei pidä paikkaansa, olen Pekalla. Kirjoitin tuon vain muistuttaakseni että elämässä on huonompiakin asioita kuin työpöydän laatikossa oleva todistukseni.

Soita kun on turvallista tulla kotiin.

Parsa hanurissa pitää lääkärin loitolla.
Parsa on offline  
Vanha 27.1.2006, 22:25   #2
Motoristi
Kattokaa kaikki mua!

Motoristin avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Kirje isälle...

Ahahahahaha
Tommonen kirje kun olis odottamassa niin sais kakara vähän kyytiä.
Motoristi on offline  
Vanha 29.1.2006, 15:57   #3
Peelo-Uroo
Käynkö useinkin täällä?

Peelo-Uroon avatari

Sijainti: Myötätuulessa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Aika velikulta..
Vanha 29.1.2006, 19:30   #4
Johtaja
Käynkö useinkin täällä?

Johtajan avatari

Sijainti: Suami
(Tiedot)
ei arvioitu     

Oli ihan helvetin hauska... meinasin kuolla nauruun...
Johtaja on offline  
Suljettu aihe

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 11:34.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.