![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Huoh
|
ei arvioitu
:
0
Kaikki ulkomaalaiset vittuun, etenkin ruåttalaiset. Tähän triidiin kuvia pelkästään suomalaisista naisista. Myös mustalla listalla olevat SN ja SS ovat myös sallittuja. Jokainen varmaan tietää lyhenteiden merkitykset tai sitten ei.
Noni siin on Tanja Kanpela ja Janina Frostell vai mikä Fry nyt onkaan. ![]()
|
|
#2 |
|
Kuka joi mun kahvit?
|
ei arvioitu
:
0
Hyi hitto, toi kampela-horo sais mennä kans mustalle listalle.
Janina on sentään aivan ok. ![]()
|
|
#5 |
|
foorumin imaami
|
ei arvioitu
:
0
Noh, käytin googlen kuvahakua sanoilla 'suomalainen nainen' ja ensimmäinen kuva oli tämä:
diipadaapa Muokattu HPV toimesta : 12.2.2008 klo 18:18. |
|
|
|
|
#6 |
|
foorumin imaami
|
ei arvioitu
:
0
Nejännen kuvan linkissä plaza.fi ellit otsikolla Suomalainen Nainen kirjoittaa:
"Suomalainen nainen on persjalkainen köntys. Hän käyttää tuulipukua eikä välitä ulkonäöstään. Heti naimisiin mentyään hän lihoo parikymmentä kiloa. Hän on liian itsenäinen, vahva ja tasa-arvoinen. Lisäksi hän on väritön ja tylsä kylmänkankea lahna." Hyvin menee suomalainen nainen - imago on kohdallaan! Enimmäkseen olen tavannut vain ihania suomalaisia naisia. Musta kaikki suomalaiset naiset ovat kauniita. Osa himottavia, aah.
|
|
#11 |
|
Drop dead! You all!
|
ei arvioitu
:
0
AHHAHAH Näkisitpä minut nyt... Hikisenä *nuuh*, hiukset laittamatta, nälkäisenä (=kasvaa pirun sarvet päähän), äsken se "tuulipuku" päällä ja pipo syvällä päässä kun työnsin henkihieverissä lastenrattaita tuolla helvetin lumisohjossa, nyt liian iso T-paita ja erotiikantappajat (=paksut collegehousut) jalas. Kyllä tuollanen lause vähän nostaa itsetuntoo, vaikka sen sanookin noin yleisesti joku tuntematon, olenhan minä sentään supisuomalainen nainen sanan varsinaisessa merkityksessä, 40+ tarkoittaa myös nainen parhaassa iässä. Nyt eiku syömään *wiuh* [älkää edes lukeko tätä]
|
|
#13 | |
|
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.
|
ei arvioitu
:
0
Lainaus:
(Riippuu tietysti siitä kuka arvostelee) Mun ukko nimenomaan tykkää minusta hikisenä ja meikittömänä kun oon tullu vaik salilta tai lenkiltä. Tykkää se tietty myös liikkua kanssani silloinkin kun olen "laittautunut". Olen kyllä itsekin sitä mieltä että hiki tuoksuu aina paremmalta kuin liika dödö. Nälkäisenä olen kyllä minäkin täys hirviö, siks pitääkin syödä säännöllisesti etten hermoile läheisilleni turhista ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kwaak kwaak!
|
ei arvioitu
:
0
Meri-Tuuli Lindström muttei kovin edustavana. Paremmin sille punainen tukka sopii mun mielestä
![]()
Muokattu AnKa toimesta : 20.3.2008 klo 13:15. |
|
|
|
|
#16 |
|
Naurava kulkuri
|
ei arvioitu
:
0
|
|
|
|
|
#18 |
|
Propagandaministeri
|
ei arvioitu
:
0
Onks toi joku nyrkkeilijä?
|
|
#19 |
|
Kwaak kwaak!
|
ei arvioitu
:
0
Kokkailee köyhissä ritareissa joka tulee maikkarilta.
|
|
|
#20 |
|
Huoh
|
ei arvioitu
:
0
Meri-Tuulin urahan lähti liikkeelle MoonTv:llä, minkä festariohjelmissa se muunmuassa poltteli pillunkarvojaan
![]() On lähtenyt ura hienosti eteenpäin. No enivei, tässä taas soittopelin Nelli ![]()
|
|
#21 |
|
Kuka joi mun kahvit?
|
ei arvioitu
:
0
Ihan siedettävän näköinen tuokin.
|
|
#23 | |
|
Kwaak kwaak!
|
ei arvioitu
:
0
Lainaus:
http://bellemont2.blogspot.com/2007/...su-tuleen.html ei helvata että on tyhmä akka. Ottanut siis ´´kaikkea pitää elämässä kokeilla´´ heiton ihan tosissaan ![]()
|
|
|
|
#25 |
|
Vieteriapina
|
ei arvioitu
:
0
No joo. Tosi hurjaa - polttanu pillunkarvojaan. Kyllä mäkin polttaisin, jos olis vaan pillu. Tai olis sit ees kääriny karvoistaan sätkän ja polttanu sen. Lesbopöllyt. PRRLPPL!!!
|
|
#26 |
|
Propagandaministeri
|
ei arvioitu
:
0
Eiku aattelin vaa tosta nenästä
![]()
|
|
#27 |
|
Kwaak kwaak!
|
ei arvioitu
:
0
Ehkä se on vaan noita-akka
kyömynenä *reps*
|
|
|
#28 |
|
Runkkukunkku
|
ei arvioitu
:
0
Onhan se Tapolan Mervikin tänne laitettava.. Jos Nellillä on suihinottosuu, niin mervillä on kai sitten siiderinottosuu ?
![]()
|
![]() |
| Aiheen työkalut | |
|
|