haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 9.6.2008, 12:07   #1
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

Sijainti: Syvällä jossain
(Tiedot)
ei arvioitu     
Thumbs down Parisuhde

Kysellääs vähän hempeitä... Mitenkäs haistislaiset ylläpitävät parisuhdettaan [etenkin, mikä on oma panoksesi], mikä on se suhteenne kantava voima, miten saat puoliskos tuntemaan että vedetään sitä "yhtä köyttä"? Entäs riitatilanteet... annatko itse periksi vaiko se toinen, riidelläänkö asia- vai tunnetasolla, tuleeko pieniä maailmanloppuja vai hoidellaanko hommat asiallisesti? Mikä on suurin "erottava" tekijä yleensä sellaisilla, jotka ei oo vielä ns. vakiintuneet?
Vanha 9.6.2008, 14:55   #2
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Parisuhde

pöh... eiks kukaan uskalla vastata. Pitääks tässä ite alottaa vai?
Joo minä hoidan meidän parisuhdetta siivoomalla ukon huushollin, laittamalla sapuskaa sille, pesemällä pyykit... Sit ku riidellään... lentää kamat kassiin vauhdilla ja renkaat ulvahtaa pihalla eli maailmanloppu on lähellä, sähköposti tulvii ja kännykkä käy tekstareista kuumana ja paiskotaan vuorotellen luuria korvaan. Kuulostaa hauskalta, muttei oo. On sitä käsikähmääkin harrasteltu joskus... Mitenkäs se mies sitten hemmottelee minua.. hmm ny pitää oikein miettii.. kyl se joskus ruokaa laittaa ja ja ööööö ööööö
Vanha 9.6.2008, 15:03   #3
peter
Apassi

petern avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Paha kyssäri. Ei kai tässä muuta kuin yhdessä yritetään touhuta kaikki asiat. Pesen välillä pyykit, tiskaan ja laitan ruokaa. Tässä yksi päivä leivoinkin.

Muokattu peter toimesta : 9.6.2008 klo 15:03 Syy: typo
peter on offline  
Vanha 9.6.2008, 15:12   #4
Vepe
Bonum Malum et Turpe

Vepen avatari

Sijainti: Ankkalinna
(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei sitä tarvii varsinaisesti enää hoitaa, menee rutiinilla.Olen pahemman puoleinen kotitalousrikollinen, joten en juuri sekoa kotiaskareisiin.Roskapussin vienti, se on kyllä ehdottomasti mun hommani tässä taloudessa.
Vanha 9.6.2008, 15:28   #5
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

Sijainti: Hell's Inki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Pelaan mahdollisimman paljon golfia..ja jos oon kotona niin istun tietokoneella ja teen töitä.

Ei me tapella. Rita joskus tappelee ja kiukuttelee jostain, mutta mä harvemmin osallistun siihen toimintaan.

Enpä mä mitenkään erityisesti panosta, rutiinilla menee. Teen ruokaa, siivoan silloin tällöin, vien koiraa ym...
Saatana on offline  
Vanha 9.6.2008, 15:44   #6
Wiiris
Käynkö useinkin täällä?

Wiirisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Wink Vs: Parisuhde

Parisuhteet on perseestä!Anteeks' ny hirveesti niiltä jotka on onnellisesti *lue onnettomasti* suhteessa!Kyllä on hienoo kun on oma lupa tehdä,tai olla tekemättä asioita....Ja meikällä on kyllä kokemusta parisuhteesta pitkältä ajalta,kauan,kauan sitten....

Sanonta "vanha rakkaus ei ruostu"!,ei pidä alkuunsakaan paikkaansa
Kyllä se ruostuu!Vanhoja juttuja ei pitäisi alkaa "lämmittelemään" uudelleen.Ei,ei ja vielä kerran EI! Nti F tietää mistä puhun!

Ja tähän vitsin tynkä:
Miksi Laihialla avioliitot ovat kestävämpiä kuin muualla?
-Yrittäkääpä saada vihkisormus irti vaimonne sormesta kymmenen avioliittovuoden jälkeen... Tajusitteko vitsin?!
Wiiris on offline  
Vanha 9.6.2008, 15:56   #7
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Ei se yksinelokaan varmaan mitään herkkua ole, suvustakin löytyy katkera vanhapiika, ja henk.kohtaisesti en ainakaan vastaavaan tilaan halua..

..jos sulla oli paska suhde (suhteita), niin se ei tarkoita että kaikki suhteet on onnettomia. Sulla kävi paska tuuri, tai sitten sinä tai hän ei osannut/halunnut tehdä kompromisseja. Ei parisuhde toimi yhden henkilön ehdoilla. Ja 'oma lupa tehdä, tai jättää tekemättä asioita' ei ole pelkästään sinkuille.
Itselle ei ainakaan just nyt tuu mitään mieleen mitä Rita ois kieltänyt mua tekemästä tai toisinpäin. Poislukien pettäminen tietenkin, mutta miksi pitäisikään pettää?
Saatana on offline  
Vanha 9.6.2008, 16:15   #8
Wiiris
Käynkö useinkin täällä?

Wiirisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Saatana kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ei se yksinelokaan varmaan mitään herkkua ole, suvustakin löytyy katkera vanhapiika, ja henk.kohtaisesti en ainakaan vastaavaan tilaan halua..

Jos viittasit tuolla katkeralla vanhallapiialla myös jotenkin meikään niin,en ole katkera,enkä vanhapiika!Vanhaksipiiaksi sanotaan sellaista naista,joka ei ole koskaan ollut suhteessa mieheen,niih.....No joo,,,,antipa olla!

Paska tuurihan se on käynyt,monesti.Kait oon sitten niin itsepäinen olio,jolla on omat vankat mielipiteet,eikä niistä oo varaa tinkiä!

Pettää ei saa!EI SAA PETTÄÄ!EI!
Wiiris on offline  
Vanha 9.6.2008, 16:16   #9
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

En viitannut sillä mitenkään sinuun. En vain usko että vanheneminen yksin on kivaa.
Saatana on offline  
Vanha 9.6.2008, 16:26   #10
Wiiris
Käynkö useinkin täällä?

Wiirisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Smile Vs: Parisuhde

Lainaus:
En vain usko että vanheneminen yksin on kivaa.
Niinpä,,,,sehän se vähän huolestuttaakin .Yksin ja eläkkeellä vanhana,ei hyvä yhtälö!

Mutta en ota siitä vielä hirveitä paineita,vaan nautin elämästä täysin "rinnoin"!
Wiiris on offline  
Vanha 9.6.2008, 16:31   #11
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
..jos sulla oli paska suhde (suhteita), niin se ei tarkoita että kaikki suhteet on onnettomia. Sulla kävi paska tuuri, tai sitten sinä tai hän ei osannut/halunnut tehdä kompromisseja. Ei parisuhde toimi yhden henkilön ehdoilla. Ja 'oma lupa tehdä, tai jättää tekemättä asioita' ei ole pelkästään sinkuille. Poislukien pettäminen tietenkin, mutta miksi pitäisikään pettää?
Tuo kompromissien tekeminen on aika usein ainakin meidän parisuhteessamme sellanen sotatilan laukaisija. Yleensä se menee niin, että minun pitäis tehdä jonkun asian vuoksi kompromissi ja luopua omista periaatteista tai haluista tai tarpeista. Ukko on niin vahvauskoinen sen suhteen, että hänen näkemyksensä asioista ovat ainoat oikeat koko maailmassa, vaikka minä suu vaahdossa perustelisin, miksi minun ehdotukseni olisi parempi kuin hänen. Vaikka tietäisikin minun olevan oikeassa, tai minun ehdotukseni parempi, ei ala enää kirveelläkään muuttamaan omaa kantaansa. Minä lyön jatkuvasti joidenkin asioiden vuoksi päätäni kiviseinään. Myös siitä tulee sanomista, että hän saa tehdä jotkut tietyt asiat näin ja noin, mutta annas olla kun joku toinen (eli minä) teen samalla tavoin, ei se enää olekkaan hyväksyttävää. Jos johonkin asiaan pitäis iskee perusteluita ja/tai selityksiä, on vastaus: "en enää halua tästä aiheesta puhua". Mies ei koskaan ikinä myönnä olevansa väärässä missään asiassa. Turhauttavaa. Mistään ei saa koskaan kysyä mitään, ei kyseenalaistaa mitään. Ongelmatilanteissa minä sitten olenkin 100000% yksinhuoltaja joka saa kantaa kaikesta vastuun tyyliin omapahan on penskas tai omatpahan on velkasi tai jotain muuta paskaa.

Olen joskus lähiaikoinakin miettinyt paljonkin, miten paljon helpompaa olis olla vaan lapsen kanssa kaksin. En oikeastaan saa tästä parisuhteesta yhtään mitään kun alan ihan syvältä miettimään, en ainakaan mitään kovin positiivista. Olen kysynytkin monen monta kertaa, miksi minun pitää suoriutua asioista 10 arvoisesti eikä mies itse yllä edes siihen 5 koskaan. On ikävä tunne huomata että on toiselle se itsestäänselvyys, että toinen vaan tekee ja suorittaa ja jaksaa tehdä asioita pyhällä hengellä. Ehkä minä vaan joskus pistän tämän pelin poikki kun oikein alkaa nyppiä vielä enemmän. Noh, sanottakoon tähän että on tuo ukko vieraissakin tässä meidän matkan varrella hyppinyt enkä minä sitä voi koskaan anteeks antaa, luottaminen on vaikeeta. Johan tuli vuodatusta... Älkää lukeko...
Vanha 9.6.2008, 16:35   #12
HPV
Kesähaaveilija

HPVn avatari

Sijainti: Autiotuvalla
(Tiedot)
ei arvioitu     

Wiiris ja Neiti F keskustelemassa parisuhteesta!? Huh, pommisuojaan...
Vanha 9.6.2008, 16:37   #13
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
HPV kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Wiiris ja Neiti F keskustelemassa parisuhteesta!? Huh, pommisuojaan...
Juu nyt on kovat piipussa
Vanha 9.6.2008, 16:46   #14
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Mainittakoon tuosta Nti.F:n viestistä tämmöinen:

Lainaus:
Yleensä se menee niin, että minun pitäis tehdä jonkun asian vuoksi kompromissi ja luopua omista periaatteista tai haluista tai tarpeista
..tai sitten et vaan kiinnitä huomiota siihen kun hän tekee kompromissit? Aina (kaikki) näkee asiat omalta kantiltaan, ehkä hänkin mielestään joutuu aina tekemään kompromisseja ja sinä valitat ja valitat etkä ikinä suostu kompromisseihin? En nyt tarkoita sinua, mutta kokemukseni mukaan naisilla on huomattavasti vaikeampaa..kaikki, aina, on teitä vastaan, ikinä mikään ei onnistu ja miehet ei vaan ymmärrä teitä.

ps. Mä oon myös aina oikeassa.
Saatana on offline  
Vanha 9.6.2008, 16:56   #15
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mainittakoon tuosta Nti.F:n viestistä tämmöinen:

..tai sitten et vaan kiinnitä huomiota siihen kun hän tekee kompromissit? Aina (kaikki) näkee asiat omalta kantiltaan, ehkä hänkin mielestään joutuu aina tekemään kompromisseja ja sinä valitat ja valitat etkä ikinä suostu kompromisseihin? En nyt tarkoita sinua, mutta kokemukseni mukaan naisilla on huomattavasti vaikeampaa..kaikki, aina, on teitä vastaan, ikinä mikään ei onnistu ja miehet ei vaan ymmärrä teitä.
ps. Mä oon myös aina oikeassa.
Ihan oot ku samasta puusta veistetty oman ukkoni kanssa... ulkonäkökin natsaa aikas hyvin, samoin kuin vaakalukemat, ammatti, harrastukset (se käy salilla, sinä golffaat). Samanlainen luonne (näin olen saanut sinusta mielikuvan). Samaa seliseliä sekin jauhaa. Mutku se vaan ei ikinä joudu tekemään kompromissejä.. en ala yksityiskohtailemaan tässä. Ehkä siinä se tekee kompromissin omien halujensa suhteen, kun ei juokse jokaisen hameen perässä, jotain moraalia oon saanu taottuu sen kalloon. Hän ajattelee asioita oman perseensä kautta, minä ajattelen aikalailla ensin muita ja sitten vasta ihan itteeni, siinä kohtaa meidän tapamme toimia menevät kaikkein eniten ristiin. Ne hänen kompromissit ovat juuri tuota, että hän "joutuu" ottamaan muutkin huomioon vaikkei haluaisi. Vaatii muilta vähän liikaa suhteessa siihen mitä on itse valmis itsestään antamaan.
Vanha 9.6.2008, 17:03   #16
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Kaikki miehet on sikoja!
Saatana on offline  
Vanha 9.6.2008, 18:36   #17
Sippe
Elämä? Kuka se on?

Sippen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

En kyllä ikinä tule ymmärtämään naisten ajatuksia!
Sippe on offline  
Vanha 9.6.2008, 19:10   #18
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Angry Vs: Parisuhde

Mä kirjottelin likalleni runoja. Se ei hakenu mulle ees kaljaa kaapista, vaan jouduin ite hakee! Sit ite se kyl hyppyytti mua koko ajan. Kaikki naiset ovat itsekeskeisiä motkottajia! Vitun lehmät! (varoitus: kirjoitus sisältää sarkasmia)
Pongo on offline  
Vanha 9.6.2008, 19:54   #19
Wiiris
Käynkö useinkin täällä?

Wiirisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Wink Vs: Parisuhde

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Vitun lehmät! (varoitus: kirjoitus sisältää sarkasmia)
Ammuu,,,,Mies on muuten munaton,jos ei edes yhtä lehmää omista! Ammuu....
Wiiris on offline  
Vanha 9.6.2008, 20:10   #20
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Wiiris kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ammuu,,,,Mies on muuten munaton,jos ei edes yhtä lehmää omista! Ammuu....
Vein lehmän lopetettavaks.

Omistaminen on muuten perseestä. Tää on MUN.
Pongo on offline  
Vanha 11.6.2008, 01:48   #21
molli
Rocktähti sekoaa

mollin avatari

Sijainti: Neverland
(Tiedot)
ei arvioitu     

Mjaah, tässä sitä ollaan parisuhteessa oltu reilut neljä vuotta, pahojakin karikoita on ollut, mutta ihmeellisesti ne ollaan yhdessä kestetty.
Meillä mä otan huomioon miehen hoitamalla ne kotityöt joihin pystyn, kokkaamalla ja hellimällä. Mies ottaa mut huomioon hoitamalla työn, ostokset, kokkaamalla myös, auttamalla mua sellaisissa askareissa joihin en kykene ja tietenkin hellimällä. En myöskään nipota mieheni harrastuksista; koneella, salilla ja metsällä saa olla aina, kun tekee mieli mennä.
Hän tosin nipottaa mun rahankäytöstä joskus vähän liikaakin, mutta tottahan se on, ettei eurot kauaa mun taskussa viihdy
Vanha 11.6.2008, 09:54   #22
PYHIMYS
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.

PYHIMYSn avatari

Sijainti: Yössä...
(Tiedot)
ei arvioitu     
Arrow Vs: Parisuhde

just muutettiin muijan kans yhteen joten harjottelua tää vielä on. mutta kyllä silti ensimmäiset matsit ollu jo, niistäkin selvitty vielä. kyllä se parisuhde vaatii molempien osapuolten panosta eikä vaan niin et toinen tekee mitä tekee ja toinen myötäilee. tossun alla en ole enkä mene sanon aina oman mielipiteeni vaikka ei aina kannattas. ruuan teko yms. kotityöt loppupeleissä aika 50/50 meillä vaikka tottakai välillä pitää yrittää luistaa niistä ja laiskotella
Vanha 7.7.2008, 10:17   #23
Missy
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.

Missyn avatari

Sijainti: joka puolella..
(Tiedot)
ei arvioitu     

löysinpäs mielenkiintoisen ketjun!anteeksi että kaivelen näitä vanhoja esille..

me ollaan oltu yhdessä 4vuotta ja ihmettelen kyllä miten ollaan pysytty näinkin kauan yhdessä.monesti on kyllä käynyt mielessä pistää koko juttu poikki.
mä hoidan parisuhdetta siivoamalla ja laittamalla ruokaa,sillon kun vaan ehdin.onneksi,voi onneksi tuo poikakaveri tuntuu ymmärtävän,etten mä jaksa joka päivä odottaa gourmet ateria pöydässä kun herra saapuu kotiin.mä hoidan kuitenkin meidän lasta,siinä on kyllä puuhastelua kerrakseen..
ukko taas hoitaa parisuhdetta myös siivoamalla ja laittamalla ruokaa.useimmin se tekee meillä ruokaa ku mä.joskus se sitten vie mua ulos syömään tai elokuviin,saadaan olla ihan kaksistaan..
ja erittäin tärkeää on kummallakin olla omat kaverit.meillä on paljon yhteisiä kavereita,mutta sitten on niitä ihan vaan "omia",joiden kanssa vietetään aikaa erillään.mä en kestäisi sellasta jatkuvaa kylki-kyljessä nyhjäämistä ja kädestä pitelyä..onneksi ei tuo toinen puoliskokaan siitä niin tunnu välittävän!

sitten myös tietenkin hellitään toisiamme kun lapsonen on jo nukkumassa..
Missy on offline  
Vanha 7.7.2008, 15:59   #24
Jormakyllikki
GatoBlanc

Jormakyllikkin avatari

Sijainti: Rome, Italy C/O Sabrina
(Tiedot)
ei arvioitu     

Oikeasti omistan kaiken,mutta kaikki on eukon nimissä(edes pankkitiliä mulla ei ole) Näin eukko saa vietyä mua kuin pässiä narussa.En suosittele kenellekään,mutta näin sopu säilyy.Poliisia tarvitaan parisuhdeterapiaan noin kerran/10v.
Jormakyllikki on offline  
Suljettu aihe

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 14:04.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.