![]() |
![]() |
| |
|
Rekisteröidy | UKK | Jäsenlista | Sosiaaliset ryhmät | Kalenteri | Haku | Viestit tänään | Merkkaa foorumit luetuiksi |
![]() |
|
Aiheen työkalut |
![]() |
#1 | |
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!
|
![]() ![]() ![]()
Omia keksimiä/muokkaamia laulujen sanoja tänne näin ja muistakaa, että niiden pitää kertoa MAINEVOIMASTA!
Idean tähän aiheeseen sain yhdessä Paskan kanssa. Aloitan! Anna mulle mainevoima säv ja san. Aku-Setä Anna mulle mainevoima, anna pallukka pimeään. Anna mulle mainevoimaa, anna lisää ainiaan. Anna mulle mainevoimaa että jaksan huomiseen. Anna edes vähän mainevoimaa tähän yksinäiseen profiiliin. Miksi mainevoima on öisin punainen, miksi vihreää en mä nää Sydän täynnä on kaipausta, mainevoima polttaa mun elämää Sua ruinaan mä nyt maailmaan eksynyt Ohikulkijoilta sua oon ruinannut Missä oot tiedä en siksi kuljen ruinaten Anna mulle mainevoima, anna pallukka pimeään. Anna mulle mainevoimaa, anna lisää ainiaan..... Jatkakaa!
![]() |
![]() |
#4 |
käämi
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() ![]() ![]()
Mainevoiman Enkeli - san. Aku-Setä
Halki tuhannen savuisen triidin, Aku tanssii gasellin askelin. Mulla alla on vihreä pallukka sain sen jouluna Paskalta lahjaksi. Tämä mainesade silmää kirvelee, paska lemahtaa yö kun yskäsee. Anna minulle mainevoimasi, ole minulle mainevoiman enkeli. Modet kuiskivat porttikongeistaan, ujo postaaja ei sinne katsokkaan. Ne ronskisti sormiaan naksauttaa, HooPeeVee neuvoi että tuijottaa ei saa. Kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan. Anna minulle mainevoimasi, ole minulle mainevoiman enkeli. Oranki hinaa kohmeisin sormin mainetta profiiliin, kuka laittaisi sille edes villasukat pieniin jalkoihin. viime yö veti miinukselle tämän maan ja se maa on mainevoimaa mustanaan. Mainevoimaa olohuoneisiin, oranki New Yorkin viemäriin. Mainevoimaa vielä mainevoiman jälkeenkin, postcountilla suolaa haavoihin. kuka sanoi etta maine painaa jo, olen kevyt kuin aloittelija. Anna minulle mainevoimasi , ole minulle mainevoiman enkeli. Mainevoimaa aamupöydässä, mies tarvitsee kunnon pallukat. Kumpi voittaa VTF vai HPV, kysyy minulta foorumilla Saatana. Mikä minä olen sille vastaamaan, multa maine jäi suljetuksi aikanaan. Anna minulle mainevoimasi, ole minulle mainevoiman enkeli. Oranki hinaa kohmeisin sormin mainetta profiiliin, kuka laittaisi sille edes villasukat pieniin jalkoihin. viime yö veti miinukselle tämän maan ja se maa on mainevoimaa mustanaan. Anna minulle mainevoimasi, ole minulle mainevoiman enkeli (x6) ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Mäinevöimä HEVONPERSEESEEN!
![]() Laulu herrallemme ![]() HaistaPaskan Saatanalla oli foorumi, hiiala hiiala hyi! Siellä se paimensi sikojansa ![]() hiiala hiiala hyi! Bruut-bruut siellä ja bruut-bruut täällä, siellä bruut täällä bruut, joka puolella pieru haisee ![]() hiiala hiiala hoi! Ja lopuksi otetaan paskaset housut pois! Hiiala hiiala hoiiiiiiiiiiiiii........ En oo männy sekasin ![]() ![]() Ja eiku töihin ja laulun sanojen voimalla: "Luutalla lakasen lattioita ja pillulla hivelen jätkiä noita.... Tili tuli tili meni tittantaa,kyllä siivouspäivänä on mukavaa"! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Ju.
|
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]()
![]() |
#9 | |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|
Helvetin hyvät sanat ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Maahanmuuttaja
|
![]() ![]() ![]()
Tuninkin biisihän on melkein mainevoiman antamisen arvoinen
![]() Tässä Apulannan Odotus ![]() Maineviesti on helppo saada yhdelle riville mahtumaan Ei Saatana ole vielä kääntänyt peukaloaan Pahinta on oottaa silmät kiinni miinusta On foorumillamme hiljaista Tahtoisin näyttää sulle pallikuvan Kantaa sut pois taakse mustan munan Sun täytyy vaan oksentaa Viedä sun mainees tahtoisin On niin helppoo hautautua tyhjiin viesteihin Punapalli-merkin kohdalla vain kiihdyttää lujemmin Hölmöistä hölmöin (Pehmo) ei vieläkään kohdannut vertaistaan Taas voittajalle (Veld.rin) kruunu ojennetaan Tahtoisin näyttää sulle pallikuvan Kantaa sut pois taakse mustan munan Sun täytyy vaan oksentaa Viedä sun mainees tahtoisin Tahtoisin näyttää sulle pallikuvan Kantaa sut pois taakse mustan munan Sun täytyy vaan oksentaa Viedä sun mainees tahtoisin ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gonzo
|
![]() ![]() ![]()
Mainevoima hip... Hei?
"I felt nervous & vaguely confused, as if I had just heard a dog speak perfect English for 30 or 40 seconds. That will get your attention, for sure. ... Some people get permanently de-stabilized by it." - Hunter S. Thompson |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() ![]() ![]()
Näitten teko on kivaa. Harmi vaan kun en ikinä muista just noiden perusbiisien nimiä (niiden kotimaisten biisien jotka kaikki osaa hyräillä ulkoa), ehdottakaa biisejä mulle ja mä remontoin ne.
![]() Lisää! Levoton postaaja [san. Aku-Setä] Postaat ja katselet vieraisiin triideihin Salaa vilkaiset itseäsi peiliin Tyhjä profiili tuijottaa takaisin Toivot, että joku huomaisi sinutkin Profiilissa ei oo yhtään ystävää kaikki tietää sun mainevoimatarinas nimeltään Ennen maine oli avoinna sinullekin kunnes paha mode tavoitti karkurin Ja elämä on helppoo silloin, kun on mainetta, josta pitää kii Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin Ja elämä on päivästä päivään vieraiden miinusmainetta sinullekin Päivästä päivään levoton postaaja tekee itsestään marttyyrin Profiilin mainepallukat on kaikille juhlaa (jaa jaa jaa) mainetta tulee ja pidetään hauskaa Vasen sormesi hakkaa rytmissä musiikin Pallukat eivät vain loista kasvoille sankarin Ilta pimenee ja ihmiset lähtee pois Sä et lähtis nyt kun aikaakin vielä ois Ulkona sua oottaa maineeton huominen Mainevoiman hinta on nimensä veroinen ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() ![]() ![]()
Kaiken takana on mainevoima
[san. Aku-Setä] Kaiken takana on mainevoima joka ihanasti rakastaa jota minä en voi vastustaa hei kaikki nyt mä sanon sen kaiken takana on mainevoima Hyvin meni meno maineen menon takana on rakkaus se on ikivanha se on uus siltä yksikään ei kylmäks jää maine on vasta elämää kun kaiken takana on mainevoima Kun sä tulit mun luo mä olin ihan niinkuin pikku poika mä olin ihan niinkuin vahaa vaan joka heti alko sulamaan Kun sä tulit mun luo sä olit mulle jotain ihan uutta sä olit mulle koko ELÄMÄ ja nyt mä lähestyn jo seitsemää enkä elämäni tilaisuutta anna mennä vaan kerron tän Kaiken takana on mainevoima joka ihanasti rakastaa jota minä en voi vastustaa hei kaikki nyt mä sanon sen kaiken takana on mainevoima Hyvin meni meno maineen menon takana on rakkaus se on ikivanha se on uus siltä yksikään ei kylmäks jää mainevoima on vasta elämää kun kaiken takana on mainevoima Kun sä tulet mun luo mä olen vieläkin kuin pikku poika joka salaa sua ihailee eikä sinulle kiusaa tee Minä sinulle teen niin monta ihanaa ja hyvää juttuu löydän sinut aina uudelleen sä et voi mulle koskaan suuttuu kun mä kerron mikä monilta puuttuu kun mä kerron sulle totuuden Kaiken takana on mainevoima joka ihanasti rakastaa jota minä en voi vastustaa hei kaikki nyt mä sanon sen kaiken takana on mainevoima Hyvin meni meno maineen menon takana on rakkaus se on ikivanha se on uus siltä yksikään ei kylmäks jää maine on vasta elämää kun kaiken takana on mainevoima Kaiken takana on mainevoima joka ihanasti rakastaa jota minä en voi vastustaa hei kaikki nyt mä sanon sen kaiken takana on mainevoima Hyvin meni meno maineen menon takana on rakkaus se on ikivanha se on uus siltä yksikään ei kylmäks jää maine on vasta elämää kun kaiken takana on mainevoima
![]() |
![]() |
#17 |
Bonum Malum et Turpe
|
![]() ![]() ![]()
Nyt sä sorsa olet kyllä mennyt ihan sekaisin.
![]()
#20 |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Rakas Tuninki,
Me täällä Haistapaskassa olemme alkaneet olemaan huolissamme sinusta. Mainevoimaongelmasi vaikuttaa pahemmalta kuin HPV:n. HPV:llä mainevoiman käyttö on sentään jotenkin hallinnassa. Taidat päivittäin ajatella pelkästään mainevoimaa – haittaako se jo työntekoasi? Olisitko valmis hirmutekoihin vain saadaksesi edes hiukan mainevoimaa? Moraali sortuu, kun on pakko saada päivittäinen mainevoima-annos täyteen. Olemme täällä ihan vakavasti harkinneet, että ehkä sinun pitäisi liitty Mainevoima Anonymous -kerhoon. Muista, että me olemme aina tukenasi! Rakkaudella, Haistapaskan väki |
![]() |
![]() |
#21 | |
Joululahjailija
|
![]() |
#22 | ||
|
![]() ![]() Miksi HPV avasi maineen? Hänkin on seonnut, HOURAILEE! Älkää kuunnelko!
![]() |
![]() |
#23 | |
käämi
|
![]() ![]() ![]()
Se ei pelkästään riitä. Tarvitaan säännölliset miinusmaine-terapiat. Se on havaittu hyväksi ja tehokkaaksi hoitomudoksi. Olen itse ollut kuivilla jo pitkään huolimatta parista syrjähypystä. Itsekuria!
Lainaus:
KUKA MEIDÄT PELASTAA?!?! |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Kuka joi mun kahvit?
|
![]() ![]() ![]()
Varmaan Saatana siinä vaihessa kun tunkee banaanin rööriin. Eiköhän siinä
sivussa sitten mainekin unohdu... ![]()
#25 |
The Gamer
|
![]() ![]() ![]()
Never underestimate the stupidity of idiots Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa, eikä oksenna kertaakaan Muokattu MetalCowboy toimesta : 3.7.2008 klo 19:34 |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() ![]() ![]()
Mainevoiman haudalla
[san. Aku-Setä] osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos osaan hyvää mainevuotta toivottaa mutta aamu öisin loistavaa pallukkaa en kiinni saa saatan kohtaa miinusmaineet silmästä silmään saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan saatan maineeni mä laskea ja lähteä jatkamaan mainevoima on kuollut elämän virtaan pelasta mut jos se sopii sinun iltaan pelasta mut, pelasta voisin kulkee maineetta maailman ääriin voisin tulla takasin ja hengähtää mutta sinä kun oot mennyt ei elämääkään mulle jää maailman tuuliin mä menetin mainevoiman pelasta mut jos käy sun almanakkaan pelasta mut, pelasta heikosti ta**** mä mainevoiman taikaa, pelasta minut jos sinulla on aikaa, pelasta mut, pelasta
![]() |
![]() |
#27 |
Runkkukunkku
|
![]() ![]() ![]()
Hoh hoh. Kohta ne opettaa jo lapsille fysiikantunnilla eetä painovoima on niinku vähän vetovoima, ja mainevoima on vähän niinku et sä oot tosi cool ja sitten jos sulla on niinq mainevoimaa ni se on vähän sama ku sus ois vetovoimaa niinku et sust digataan mut sitte sil painovoiman ei oo niinku oikeesti merkityst ja sit sä voit niinku vaik lentää tai jotain..
![]() 10,4 pisteen kysymys. Mikä osavaltio ? ![]() ![]()
#30 | |
|
![]() ![]() ![]()
MetalCowboyn toivomuksesta esitän seuraavan kappaleen:
Minä olen [san. Aku-Setä] Joku vaihtaa öisin maineviestiemme nimiä, foorumit synnyttävät lapsia joiden viestejä emme ymmärrä, kuka hiippailee pois HaistaPaskan nurkan liepeiltä, foorumin jonka kupeet huokuvat, nyt, ikuista mainetta. Ja se maine, maine seisoo yksin profiilin laidalla, on pallukat pudonnut, ketjut täyttyy tyhjillä viesteillä. Eikä maine tiedä mitä tehdä, mihin mennä nyt, on sillä kylmää, kylmää kuten sisälläni on. CHORUS: Mutta minä olen ja elän ja hengitän, yhtä suurta jumalaa, mainevoimaa. Sen temppeleinä toimivat profiilit, triidit, sisäpiiri, vaihtoringit, mainepallukoiden värivalot. Mutta minä olen ja elän ja hengitän, yhtä suurta jumalaa, mainevoimaa. Sen temppeleinä toimivat profiilit, triidit, sisäpiiri, vaihtoringit, mainepallukoiden värivalot. Katson ulos profiilistani, en näe iloa täällä. Levinneitä pallukoita, räkäisiä maineviestejä. Joista mainehullut ruinaavat yhden maineen toivoja, jotka poistuvat aamulla, ennen kuin kateelliset heräävät. Anna minulle mainetta, anna lupaus huomisesta, lupaa etten yksin jää tähän, nollamaineeseen. Tähän päivään jossa kaikuvat maineviestien jylhät äänet, jossa syntynyt kulkee nollana, etsien mainevoimaansa. CHORUS Niin kaunis on mainevoima, niin raikas on plussamaineen jälkeinen fiilis. Kuka täällä komentaa? ketä täällä totellaan? Kahta suurta jumalaa, mainevoimaa ja Saatanaa. Joiden temppeleinä toimivat triidit ja profiilit sisäpiiri, vaihtoringit, mainepallukoiden värivalot Kuka täällä komentaa? ketä täällä totellaan? Kahta suurta jumalaa, mainevoimaa ja Saatanaa. Joiden temppeleinä toimivat triidit ja profiilit sisäpiiri, vaihtoringit, mainepallukoiden värivalot ![]()
Muokattu Löytöretkeilijä toimesta : 11.6.2008 klo 20:57 |
|
![]() |
![]() |
Aiheen työkalut | |
|
|