haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Pääfoorumi - Haista paska

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 27.8.2008, 06:14   #1
wannabetuner
Kuinka täältä pääsee pois?!

wannabetunern avatari

Sijainti: Jumalan selän takana.
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vihaatko työpaikkaasi?

Itse vihaan.
Tietääkö joku muu sitä tunnetta että kun aamulla heräät niin vittujakaan ei vain kiinnosta lähteä töihin kun ei siellä muutakuin vittuilla?
Koko päivä on heti aamusta pilalla kun tietää miten pitkä ja perseestä päivästä on tulossa.
Johtajan itsensä kanssa minulla ei ole nykyisessä työssäni ongelmaa, vaan tämän meidän "pikku-pomon" joka käytännössä hoitaa koko kioskia.
Olen ollut nykyisessä työssäni puoli vuotta ja koko sen ajan tuo mulkku on vain vittuillut minulle.
Olisin jo monesti iskenyt jannua ruuvarilla päähän mutta pankkilaina on niskassa niin töitä on pakko olla.
Nyt toki on mittani täynnä, aion irtisanoa itseni tänään työstäni, tänään on sikäli erikoinen päivä/ hetki (olen korjaamolla töissä) että meillä on siellä ruuhkaa tulossa.
Ihmiset alkavat varoiksi jo ostelemaan talvirenkaita ja harvoille laitetaan jo kitkoja alle ja jostain syystä korjaamopuolellakin on syksyisin vilkasta.
Omalla vastuullani on ollut kaikki rengastyöt ja osa korjaamon töistä (meillä on omat vakiohuollot jotka jaetaan aina samoille miehille) ja nyt kun lähden pois niin kenelläkään hallin puolelta ei ole aikaa (nyt on vilkasta) kouluttaa uutta miestä kaikkiin rengaskoneisiin eikä varsinkaan korjaamon laitteisiin eikä AINAKAAN aikaa valvoa ketään uutta miestä että osaako se korjata asiakkaan auton ilman valvontaa.

Itse nauran iloisesti kun tuonne paskakioskiin tulee hitonmoinen sekaannus, töitä on listat täynnä ja miehillä on kädet täynnä mutta se ei riitä
Ja aion ilmoittaa johtajalle kun lähden putiikista että koko sotkusta saa kiittää sitä saatanan mulkkua kusipäätä, olisin muuten viihtynyt työssäni mutta 8.5e/h 6 päivää viikossa ja PÄÄLLE VITTUILLAAN niin tehköön saatana itse työnsä.
Ei kiinnosta.
Itse asun sellaisella alueella että uuden yhtä pätevän (itsekehua) hankkiminen nopeasti tilalle on hiton hankalaa.
Huomaatte varmaan että nautin tilanteesta, Olen niin tyytyväinen kun pääsen tuolta pois ja se mulkku huomaa miten saatanan paljon töitä siellä on ollut minun vastuullani eikä niitä tekemään löydykään yhtäkkiä ketään pätevää.
Jos luet tätä arvoisa KORJAAMOPÄÄLLIKKÖ NIIN HAISTA VITTU JA KUOLE!
Vanha 27.8.2008, 06:46   #2
Wiiris
Käynkö useinkin täällä?

Wiirisn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Vihaatko työpaikkaasi?

En!
Minulla on ihanne työpaikka jossa viihdyn,joka päivä on erillainen ja ihmisiin ei ehdi kyllästyä.No,,,,on täällä yksi inhottava ihminen jonka kanssa en tule oikein juttuun,mutta kyllä sen kestää....Ja aina kun otetaan yhteen jostain työasiasta niin,se vaan puhdistaa ilmapiiriä.
Wiiris on offline  
Vanha 27.8.2008, 07:54   #3
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

Sijainti: Syvällä jossain
(Tiedot)
ei arvioitu     

Joo.. voisin sanoa että kyllä! Minullahan on se tilanne että oon nyt pari vuotta ollut sieltä pois äippäloman ja hoitovapaan vuoksi.. ens viikolla olis tarkoitus palata sinne takas.

Koko poissaoloni ajan on työkavereilta kuulunut puskaradion kautta kuinka työaikoja vatvotaan, jatkuva kiire tai muuta närää esimiesten ja alaisten välillä. Koko ajan tulee jotain muutoksia jotka kiristävät ilmapiiriä vielä enemmän. En palais sinne jos ei olis tässä vaiheessa ihan vaan pakko. Aloitan tekemällä vajaata työaikaa, jonka pieni lapsi mahdollistaa, eli 6h/pv. Palkassahan se tuntuu eikä kelan maksama osittainen hoitoraha kyllä kata mitään, se ei ole kuin jotain 50 €/kk. Suunnitelmia tässä on.. ehkä sieltä pääsen ns. oman alani hommiin takas. Aika näyttää miten käy. Nyt vituttaa vaan jo etukäteen palata sinne, ehkä oma asenteen muuttaminen vois helpottaa... pitäis vaan ajatella että *6 h ja sitten pois*
Vanha 27.8.2008, 10:35   #4
MissBitch
Käynkö useinkin täällä?

MissBitchn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tällä hetkellä vittu todellakin.No eipä haittaa,otan loparit jos pääsen opiskelemaan...ja taidan ottaa muutenkin.
Vanha 27.8.2008, 11:30   #5
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Vihaan. Tehotuotantolaitos vailla vertaa. Ei se mitään, tulen kuolemaan muutenkin vihaa täynnä. Miten voikin ihmiseen mahtua näin paljon vihaa.. Vihaan niin monia asioita, että se on jo myrkkyä sielulleni...
Vanha 27.8.2008, 11:42   #6
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ozmo kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Vihaan. Tehotuotantolaitos vailla vertaa. Ei se mitään, tulen kuolemaan muutenkin vihaa täynnä. Miten voikin ihmiseen mahtua näin paljon vihaa.. Vihaan niin monia asioita, että se on jo myrkkyä sielulleni...
Vihaaminen on raskasta. Eipä Blood for Bloodin hemmotkaan kovin iisisti ota.

YouTube - Blood For Blood - Some Kind Of Hate
2You need to upgrade your Flash Player2
Pongo on offline  
Vanha 27.8.2008, 12:50   #7
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Nti Fuckström kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Joo.. voisin sanoa että kyllä! Minullahan on se tilanne että oon nyt pari vuotta ollut sieltä pois äippäloman ja hoitovapaan vuoksi.. ens viikolla olis tarkoitus palata sinne takas.

Koko poissaoloni ajan on työkavereilta kuulunut puskaradion kautta kuinka työaikoja vatvotaan, jatkuva kiire tai muuta närää esimiesten ja alaisten välillä. Koko ajan tulee jotain muutoksia jotka kiristävät ilmapiiriä vielä enemmän. En palais sinne jos ei olis tässä vaiheessa ihan vaan pakko. Aloitan tekemällä vajaata työaikaa, jonka pieni lapsi mahdollistaa, eli 6h/pv. Palkassahan se tuntuu eikä kelan maksama osittainen hoitoraha kyllä kata mitään, se ei ole kuin jotain 50 €/kk. Suunnitelmia tässä on.. ehkä sieltä pääsen ns. oman alani hommiin takas. Aika näyttää miten käy. Nyt vituttaa vaan jo etukäteen palata sinne, ehkä oma asenteen muuttaminen vois helpottaa... pitäis vaan ajatella että *6 h ja sitten pois*

Paskanmarjat.. Asennevamma on se, että koko ajan herrat isoissa kengissään ajattelee vain ja ainoastaan suuria voittoja. Eilen katselin ranskalaisen dokkarin jossa oli tästä tehomaaviljelystä juttua. Köyhdyttää maaperän totaallisesti. Sama homma se kaikessa muussakin.. Kiihtyvä tahti köyhdyttää ihmiset henkisesti sekä fyysisesti ja siihen tietysti lisäksi ympäristön.. Mitäs se isopamppu niillä seteillään sitten tekee...
Vanha 27.8.2008, 12:55   #8
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Vihaaminen on raskasta. Eipä Blood for Bloodin hemmotkaan kovin iisisti ota.

YouTube - Blood For Blood - Some Kind Of Hate
2You need to upgrade your Flash Player2

Mun ei kannata tollasta musaa kuunnella. Tarvii kuunella enemmän iisiä kamaa jotta se vaikka tasaisi omia tunnetiloja..
Vanha 29.8.2008, 22:02   #9
Jormakyllikki
GatoBlanc

Jormakyllikkin avatari

Sijainti: Rome, Italy C/O Sabrina
(Tiedot)
ei arvioitu     

Olispa semmonen kuin työpaikka,Suomen herrat on säätäny sellasen lain,että mää saan olla töissä enintään 10kk (vuosilomien pitää sisältyä siihen.)Sitten pitää olla työttömänä vähintään 1 vuosi,ennenkuin pääsen jatkamaan.
Jormakyllikki on offline  
Vanha 15.10.2008, 04:29   #10
wannabetuner
Kuinka täältä pääsee pois?!

wannabetunern avatari

Sijainti: Jumalan selän takana.
(Tiedot)
ei arvioitu     

Vaihdoin sitten työpaikkaa, nyt on rauhallisempaa ja mukavempi olla.
Töitä tehdään edelleen 8-16h päivässä mikä on perseestä mutta palkka nousi 3e/h niin kyllä se osaltaan kannustaa tekemään.
Uskomattomia eroja kun muutin kotopaikkakunnalta pois tänne kaupungin ympyröihin niin että miten palkka muuttui.
Tuntui että täällä työmiehelle oikeasti maksetaan.
Onhan tämä vielä hieman ontto olo kun työkaverit muuttuivat, ympäristö on uusi, työtehtävät uudet, paljon uutta opeteltavaa.
Hitonmoinen paine välillä kun on kiire tehdä töitä muttakun ei yksinkertaisesti vain osaa niin meinaa hermo mennä välillä itseltä kun kahden viikon työnteon jälkeen odottaa osaavansa jo kaiken
Mutta kyllä suosittelen kaikille joilla on "se" fiilis joka aamu ennen töihin lähtöä niin kylmästi ottamaan loparit.
Varmasti kaikki työ alkaa maistua puulta ennen pitkää mutta itsekin olin niin loppuun palanut edellisessä työpaikassani että en vain olisi jaksanut siellä enää.
Toivoa nyt sitten että tämä uusi työpaikka ei petä jotta alkaa puolen vuoden kuluttua tuntumaan yhtä pahalta.

heh, tuli mieleen kun emännän sisko soitti sille eilen illalla n.20.00, ja kysyi sitten että mitä hänen siskonsa hommailee?
Oli sitten emäntä kehunut katsovansa telkkaria niin sisko oli kysynyt että "Jaa onko se yks vieläkin töissä", tuli hieman sellainen fiilis että oonkohan mä oikeasti liikaa töissä
Vanha 15.10.2008, 15:14   #11
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
wannabetuner kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Töitä tehdään edelleen 8-16h päivässä mikä on perseestä mutta palkka nousi 3e/h niin kyllä se osaltaan kannustaa tekemään. "Jaa onko se yks vieläkin töissä", tuli hieman sellainen fiilis että oonkohan mä oikeasti liikaa töissä
No just.. jos oot yli 10 h / vrk töissä niin ainakin mun mielestä se on liikaa! Jatka vaan samaan malliin niin jossain vaiheessa saatat tullakin tyhjään kotiin Voi olla että tuollasta vähän aikaa jaksaa, mut kyllä siinä ainakin läheiset kärsii, uskoisin.. vai koetko että ne on vaan helpottuneita kun et oo jaloissa pyörimässä liikaa
Vanha 15.10.2008, 18:16   #12
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Nti Fuckström kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
No just.. jos oot yli 10 h / vrk töissä niin ainakin mun mielestä se on liikaa! Jatka vaan samaan malliin niin jossain vaiheessa saatat tullakin tyhjään kotiin Voi olla että tuollasta vähän aikaa jaksaa, mut kyllä siinä ainakin läheiset kärsii, uskoisin.. vai koetko että ne on vaan helpottuneita kun et oo jaloissa pyörimässä liikaa
6h työpäivä olisi ihan tarpeeksi niin ei tarttis aina pelätä että nyt talous käy liian kuumana tai nyt tulee lama...blaablaablaa... Vitun oravanpyörä...
Vanha 16.10.2008, 05:27   #13
Nti Fuckström
Drop dead! You all!

Nti Fuckströmn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ozmo kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
6h työpäivä olisi ihan tarpeeksi niin ei tarttis aina pelätä että nyt talous käy liian kuumana tai nyt tulee lama...blaablaablaa... Vitun oravanpyörä...
Minäpä teen tällä hetkellä 6h/pv.. eikä TODELLA käy talous liian kuumana!!!
Vanha 16.10.2008, 05:46   #14
PaskanHaistaja
narsistinen kusipää

PaskanHaistajan avatari

Sijainti: Hell'sinki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Itse tykkään duunipaikastani, työnkuvakin on ihan ok. Joka ikinen aamu on kyllä ihan mukava herätä duuniin. Työporukkakin on ok. vaikkakkin pieniä sisäisiä siirtoja siel vois suorittaa
PaskanHaistaja on offline  
Vanha 16.10.2008, 18:42   #15
Sippe
Elämä? Kuka se on?

Sippen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

http://www.iltalehti.fi/terveys/2008...03046_tr.shtml

Omassa työpaikassa ei ainakaan mitään kiusaamista tapahdu ja hyvin tulen juttuun muitten porukoiden kaa ja onhan meillä ollut suunnitelmiakin että tavattais muaallakin kuin vain työpaikalla.

Onhan se aika omasta mielestäni outoa että jopa aikuisiällä voidaan vielä vittuilla ja kiusata kunnolla. Mutta minkäs sille voi jos tuollaista tapahtuu niin paras on vaan erota tai ilmoittaa pomolleen mutta minkäs teet kun pomokin on yksi kiusaajista?
Sippe on offline  
Vanha 16.10.2008, 19:12   #16
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

Sijainti: tappamassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Sippe kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Onhan se aika omasta mielestäni outoa että jopa aikuisiällä voidaan vielä vittuilla ja kiusata kunnolla.
Mun mielestä taas on aivan helvetin naiivia ajatella että "aikuinen" ihminen olisi joku saatanan kaikkitietävä järjellisesti ajatteleva pyhimys. Samanlaisia paviaaneja me kaikki ollaan. Ihan sama ootko rääsyissä kulkeva ripuliperse rapajuoppo vai sliipattu pukupelle, samasta paskamaasta olet sinä tullut ja paskamaaksi pitää sinun jälleen tuleman.

Lainaus:
Sippe kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mutta minkäs sille voi jos tuollaista tapahtuu niin paras on vaan erota tai ilmoittaa pomolleen mutta minkäs teet kun pomokin on yksi kiusaajista?
Laajennetaan kouluammuskelutapaukset työpaikoillekin? Uups... eihän tää ole mikään leikin asia.
Rökköperse on offline  
Vanha 16.10.2008, 19:19   #17
Rökköperse
Yliatamaani

Rökköpersen avatari

Sijainti: tappamassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Kiusaamisen käsite laajentuu myös valtiolliselle tasolle. Löysin tällaisen artikkelin sattumalta, kiinalaisviranomaisten käyttämiä kidutuskeinoja:

http://www.ishr.org/?id=1047

Kommunistit on mainiota porukkaa. Kun vielä jaksais lukea ton järkäleen Kommunismin mustan kirjan niin varmaan oppisin lisää.

Tää vitun ihmiskunta ei koskaan ota opikseen. Teknisiä edistysaskelia otetaan, mutta mihinkä niitä sitten käytetään? Toisten ihmisten kiduttamiseen ja murhaamiseen. 1900-luku tästä todistuksena. Minkäänlaista henkistä kehitystä ei tapahdu.
Rökköperse on offline  
Vanha 16.10.2008, 23:25   #18
Jaussi
Hevimies

Jaussin avatari

Sijainti: Pahoinvointivaltio
(Tiedot)
ei arvioitu     

Vakituista duuniahan minulla ei ole kun opinnotkin on vielä kesken ja armeija edessä, mutta 5 kesälomaa ja useita hiihto- ja syyslomia samalla tehtaalla vietettyäni on mielipide hiukan muuttunut siitä parin ensimmäisen kesän aikana syntyneestä kuvasta. Aluksi tuntui koko ajan että vittu mitä paskaa, täällä tehtaalla yleisenä orjana tekemässä kaikki tylsät, ja paskaiset hommat jotka ei muille kelpaa. Ja jokaisen "loman" lopussa päätin että tuonne en enää mene, mutta nyt kun siellä jopa osaa jotain ja pääsee vähän vastuullisempiin hommiin, joissa silloin tällöin tarvitaan jopa aivojen käyttöä, niin mikäs siinä tehdessä kun palkkakin on mielestäni ihan kohtuullinen. Eihän se mukavaa hommaa ole, mutta kuinka moni ylipäätään pääsee työhön, josta oikeasti pitää ja saisi vielä päälle kohtuullisen liksan?
Vanha 16.10.2008, 23:44   #19
Thor

Thorn avatari

Sijainti: Yllä alasimen
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Rökköperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Minkäänlaista henkistä kehitystä ei tapahdu.
Kiinalainen viisaus:
Vaikka olisi valtameri mistä ammentaa, et saa kuin mitä ruukkuusi mahtuu
Vanha 5.11.2008, 11:29   #20
RunQhomo
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua

RunQhomon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Päinvastoin! Duuni on ihan unelma, (apumies raksalla ) Tän hetkisessä elämäntilanteessa ihan parasta duunia, ite tykkään tehä oikeesti jotain, enkä vaan kirjotella sähköposteja koneella tai istua toimistossa.

Pomo on ***** äijä ja duunikaveritkin on ihan helvetin hyvää porukkaa. Parempaa ei vois tällä hetkellä olla ja palkkakin on kavereiden tuloihin nähden hyvä Työnantajana siis pieni rakennusfirma

Työajat on myös mahtavat, kohta täytyy lähteä illaks puristamaan
RunQhomo on offline  
Vanha 18.12.2008, 22:57   #21
Lorelei
Kuuntele nyt! Nää on tärkeitä juttuja.

Lorelein avatari

Sijainti: Varjossa auringolta
(Tiedot)
ei arvioitu     

Vaikee vihata kun en käy töissä
Lorelei on offline  
Vanha 19.12.2008, 15:42   #22
ripa
peke

ripan avatari

Sijainti: Roskakori
(Tiedot)
ei arvioitu     

Jep.
ripa on offline  
Vanha 19.12.2008, 16:51   #23
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Puukko selkään, puukkoa selkään, puukkoa selkään... Jos olet oma itsesti ja tuot julki omaa ajatusmaailmaa niin rotat alkaa puremaan...Otetaan sille...
Vanha 19.12.2008, 23:24   #24
MidyHg20059

MidyHg20059n avatari

Sijainti: varjossa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Tämänhetkisestä palkkatyöstäni pidän, mutta en pidä organisaatiosta jossa se on. Työ itsessään motivoi, mutta yrityksen johtamiskulttuuri ja sosiaalinen ilmapiiri ovat sairaita. Määräaikaista työsuhdetta on onneksi jäljellä enää muutama päivä.
Oltuani töissä muutamassa yrityksessä, olen todennut etten halua työskennellä toisten ehdoilla, jos ne ovat sellaiset, jotka pakottavat minut tinkimään moraalisista arvoistani.
Vanha 20.12.2008, 01:06   #25
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
MidyHg20059 kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Oltuani töissä muutamassa yrityksessä, olen todennut etten halua työskennellä toisten ehdoilla, jos ne ovat sellaiset, jotka pakottavat minut tinkimään moraalisista arvoistani.
Mikäs tähän on ratkaisu?
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:15   #26
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mikäs tähän on ratkaisu?
Liukuva moraali.
Vanha 20.12.2008, 01:19   #27
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Tuninki kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Liukuva moraali.
Kuullostaa joltain BonBon-pilailukarkilta.
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:22   #28
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

Sijainti: Vittuako se mulle kuuluu
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Vuohen Liukuva-Moraali salmiakki makeiset.
Vanha 20.12.2008, 01:23   #29
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jos tulee tilille tarpeeksi rahaa kuussa niin oman moraalin voi survoa vaikka perseeseen.
Vanha 20.12.2008, 01:28   #30
Ozmo
Käynkö useinkin täällä?

Ozmon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mikäs tähän on ratkaisu?
ei mikään tai jotai todella todella.......
Vanha 20.12.2008, 01:30   #31
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Jos vihaisin työpaikkaani, niin en kai perkele olisi siellä töissä...häh?
Vanha 20.12.2008, 01:31   #32
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Jos tulee tilille tarpeeksi rahaa kuussa niin oman moraalin voi survoa vaikka perseeseen.
Riittääks 3,2 euroa?
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:33   #33
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Riittääks 3,2 euroa?
Riippuu vähän mitä pitää tehdä? Jos pitää vähän omasta moraalista joustaa niin eiköhän, mutta mitään holokaustia ei tolla summalla vielä järjestetä.
Vanha 20.12.2008, 01:36   #34
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Riippuu vähän mitä pitää tehdä? Jos pitää vähän omasta moraalista joustaa niin eiköhän, mutta mitään holokaustia ei tolla summalla vielä järjestetä.
Mites peppu-show kerran tunnissa?
Vanha 20.12.2008, 01:36   #35
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Paljon sä velotat, jos sulta tilaa yhen holokaustin?
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:38   #36
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vittuako kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Eeeh?

Lainaus:
Paljon sä velotat, jos sulta tilaa yhen holokaustin?
En tiiä? Jos olisin töissä firmassa jonka tietäisin näitä holokausteja järjestävän niin pitäisi palkkakin olla sen mukainen, että pystyisin elämään asian kanssa.
Vanha 20.12.2008, 01:41   #37
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vittuako kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Lainaus:
... pitäisi palkkakin olla sen mukainen, että pystyisin elämään asian kanssa.
Eeeh?
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:42   #38
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Eeeh?
No eikös se näin mee? Ihminen saa rahaa = ihmisellä on kivaa. Ainakin mulla ois jos ois paljon rahaa. Vois ostaa kaikkee turhaa paskaa kämpän täyteen ja nauttia materiasta niin maan perkeleesti.
Vanha 20.12.2008, 01:47   #39
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
No eikös se näin mee? Ihminen saa rahaa = ihmisellä on kivaa. Ainakin mulla ois jos ois paljon rahaa. Vois ostaa kaikkee turhaa paskaa kämpän täyteen ja nauttia materiasta niin maan perkeleesti.
Kukin tyylillään.
Pongo on offline  
Vanha 20.12.2008, 01:56   #40
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Kukin tyylillään.
Emmä tiiä. Eihän nyt mikään miljonäärikään tarviis olla vaan silleen, että ois varaa ostaa joku kiva kämppä mahdollisimman pieneltä paikkakunnalta ja saada talo täyteen kaikkea kivaa mitä mieli milloinkin tekee. Välillä heittelis vielä suukkiin vähän sitä sekä tätä kemikaalia ja nauttis vaan elosta.
Vanha 20.12.2008, 12:18   #41
Thor

Thorn avatari

Sijainti: Yllä alasimen
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Pussissa ettei likaannu. Perse siis. Ja se oli Jaska Jokusen kaveri tämä Holokaustinen..
Vanha 20.12.2008, 12:44   #42
PaskanHaistaja
narsistinen kusipää

PaskanHaistajan avatari

Sijainti: Hell'sinki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Eilen oli sit firman bileet, kaikki meni odotusten mukaisesti.

Kello ei ollu vielä yheksää ku pomo oli jo totaalisen jurrissa, kähmi nais-alaistaan ja uhkas vetää kaikkia turpaan. Laitettiin se lopulta taksilla himaan. Muuten homma sujui kivasti, ja YÖ oli livenä ihan ok, mikäli oikeen muistan.
PaskanHaistaja on offline  
Vanha 20.12.2008, 12:58   #43
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

Sijainti: Hell's Inki
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
PaskanHaistaja kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Eilen oli sit firman bileet, kaikki meni odotusten mukaisesti.

Kello ei ollu vielä yheksää ku pomo oli jo totaalisen jurrissa, kähmi nais-alaistaan ja uhkas vetää kaikkia turpaan. Laitettiin se lopulta taksilla himaan. Muuten homma sujui kivasti, ja YÖ oli livenä ihan ok, mikäli oikeen muistan.
Joo, meidän firman pomo on kanssa yks ylimielinen paska. Ei sitä kukaan kännissä jaksa kattoa.
Saatana on offline  
Vanha 22.12.2008, 12:10   #44
MidyHg20059

MidyHg20059n avatari

Sijainti: varjossa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Mikäs tähän on ratkaisu?
Sellaisen työnantajan löytäminen, jonka arvot ovat samat kuin omani. Tai oma yritys. Minua raha ei motivoi, en myöskään ole moraalisesti joustava vaikka muilla keinoin yritettäisiin houkutella.

Muokattu MidyHg20059 toimesta : 22.12.2008 klo 12:13
MidyHg20059 on offline  
Suljettu aihe

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 06:12.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.