![]() |
![]() |
| |
![]() |
#1 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
Olettekos tulleet ajatelleeksi minkä pölypunkkiarmeijan päällä istutte?!
![]() Sattui tuossa silmiini eräässä lehdessä kirjoitus jossa,kerrottiin työtuoleista ja niiden likaisuudesta. Esim.monissa työpaikoissa ei oltu koskaan puhdistettu työtuoleja.Ja niistä kun oli otettu näytteitä niin, ![]() Tuosta kirjoituksesta "säikähtäneenä" vein työpaikan vanhan työtuolin ulos,joka on minulla lainassa.Ja ![]() ![]() ![]() Nyt kipinkapin kaikki myös siivoilemaan ja myös pölläyttämään sitä rakasta "työ"tuolia tietsikan vierestä!Voitte yllättyä tekin! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
#3 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]()
#4 | |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Naurava kulkuri
|
![]() ![]() ![]()
Wiiriswiiriswiiris pöly ei takaa pölypunkille luontevaa kasvuympäristöä vaan kosteus ja luonnonmukainen materiaali. Kannattaa myös tutustua Juhani Itämiehen tekemään epäviralliseen tutkimukseen: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.s...2008/03/629452
Ei kaikkea itseä pienempää kannata pelätä. Pölypunkki on taas yksi elementti joka ei, allergiaa lukuunottamatta, vaikeuta ihmisen elämää. Ja alkaa sitä persettä syyhyttämään hankaa sitä paljaana vaikka naapurin rekkamies-Seppoon. Kokeile vaikka ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Drop dead! You all!
|
![]() ![]() ![]()
No, eipä tuollanen työtuoli vielä mitään... omassa patjassa ja tyynyssä niitä vasta onkin. Patjatkin pitäis joskus talvisin viedä päiväksi pakkaseen niin ötökät lähtee hengetä. Kyllähän sitä varmaan aika moni ihmettelee, miksi aamuisin on nokka niin tukossa... Paree kyllä ettei ala liikaa pähkäilemään kaikenmaailman näkymättömyyksiä, tieto lisää tuskaa!
#11 |
Kuka joi mun kahvit?
|
![]() ![]() ![]()
No mulla on tää uus tuoli nahkaa niin on suht helppo pitää puhtaana.
Eikä ne öttiäiset muutenkaan kauan meikäläisen alla jaksais, kamalissa kaasuissa. ![]()
#14 | |
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua
|
![]()
![]() |
#16 |
Käynkö useinkin täällä?
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Jåå. Mahtaako naapurit nauraa, jos teen tämän ulkona? ![]()
![]() |
#18 |
RommiruSSina
|
![]() ![]() ![]()
Joskus oli telkkarissa joku dokumentti ihmisen loisista, ja paljastui, että lähes kaikilla ihmisillä on niitä. Esimerkiksi silmäripsissä elää mikroskooppisia olentoja, jotka suorastaan rakastavat ripsiväriä (joka saattaa alitajuisesti vaikuttaa siihen, että jos meikkaan, en laita mitään silmiin). Ja olihan dokumentin mukaan muitakin pikku öttiäisiä iholla ja sen alla, eli tiheäkään peseytyminen ei auta loisien torjunnassa, vaikka toki hygienian kannalta hyödyllistä se onkin. Mutta toisaalta; onneksi suurin osa ihmisen loisista on ihan vaarattomia ja niin pikkusia, ettei niitä huomaa.
#22 |
|
![]() ![]() ![]()
joo.mäkin näin jonkun jutun missä sanottiin pölypunkkien lähes kadonneen.ilmeisesti johtuen patjojen ym.materiaaleista tai jostain muusta vastaavasta.en mie muista perkele.ahdistaa.
#23 |
Kuka joi mun kahvit?
|
![]() ![]() ![]()
Joo, oon kans lukenu saman jutun. Kiinnosti ihan liikaa.
Aiheen työkalut | |
|
|