haista nyt jo vittu paska haista paska foorumi

Palaa takaisin   HaistaPaska.com - Keskustelualue. Foorumi paskanpuhujille ja muille idiooteille > Haista Paska foorumi > Viihteellinen osio

Suljettu aihe

Aiheen työkalut
Vanha 23.4.2009, 18:00   #1
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

Sijainti: Hell's Inki
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Bioshockit

Kannattaako kyseinen eepos ostaa jos ei tykkää 1st person shootereista? Pitäs mökille vapuks hommailla jotain uutta pelataavaa, ja kun tekään homot että skate 2:sta mulle myyny niin jotain muuta sit pitää harkita...

Mua viehättää Bioshockin 'tunnelma', mutten ole lainkaan varma haluanko pelata 1st person shooteria. Fallout 3 oli ihan kiva, vaikka olikin 1st person..tosin siinä kun oli se 'paussi' jolla sai tähtäillä niin ei ollu ihan shootteri...
Saatana on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:05   #2
Löytöretkeilijä
Ei vittu... ei näin montaa viestiä ole!

Löytöretkeilijän avatari

Sijainti: Poissa
(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Bioshock

Onko muuten PS3:n BioShockista julkaistu samanlaista figuurilla varustettua metalliboxi-versiota mikä julkaistiin Xboxille?
Vanha 23.4.2009, 18:09   #3
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

En osaa arvioida.
Saatana on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:16   #4
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Hyvä peli se on, vahva tunnelma ja ihan kiinnostava juoni. Pohjimmiltaan se kuitenkin on shooteri. Hahmonkehitys antaa tietysti mahdollisuuden kikkailla, että oletko hämy piileskelijä joka käännyttää tykit ja turvalaitteet vihollisten niskaan, vai menetkö täysillä keskeltä aseet laulaen. Tämäkin kyllä lopulta menee siihen, että on sama ampua kaikki päreiksi, kun peli ei rajoita pelaajan kykyä käyttää erilaisia aseita kuten esim. vanha kunnon System shock 2. Kaikkea voi käyttää ja ammuksia kyllä jokaiseen riittää, joten lopulta pelaajasta kiinni jaksaako kikkailla. Peli on myöskin valitettavan helppo, koska konsolipelaajille kömpelömpää tähtäystä fps-peleissä on täytynyt kompensoida jollain tavalla.

Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni pelistä ja kaikkia kyseiset seikat ei välttämättä häiritse. Tunnelman, tarinan ja silmäkarkin puolesta peli on pelaamisen arvoinen. Pelattavuus on myös varsin hyvä, noista pikku nillityksistä huolimatta.

Muokattu Slerba toimesta : 23.4.2009 klo 18:19
Slerba on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:26   #5
Lentävä puliukko
Antakaa rahaa tai jatkan kirjoittelua

Lentävä puliukkon avatari

Sijainti: koneen äärellä
(Tiedot)
ei arvioitu     

Mä ainakin suosittelen BioShockia, mielestäni paljon parempi peli kuin Fallout 3.
Hahmonkehitys ei ole mitään hullun monipuolista mutta tunnelma vetää sanattomaksi. Kauhupeli se ei ehdottomasti ole vaan pikemminkin täysverinen FPS josta on vaikea olla pitämättä.
Graafinen ulkoasu on upea vaikka ei Crysiksen tasoinen mutta suosin BioShockin ulkoasua enemmän.
Juoni ei selitä pelaajasta kovin mitään vaan tarina rakentuu Rapturen ja sen asukkaiden ympärille. Loppua myöten juoni lässähtää mutta jatkoa on tulossa, huom loppu ei ollut cliffhanger.

Mutta joo kokeile ihmeessä.
Lentävä puliukko on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:30   #6
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joo, luin uusimmasta pelaajalehdestä tuosta bioshock kakkosesta, ja grafiikka ja ulkoasu teki vaikutuksen.
Saatana on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:32   #7
Lentävä puliukko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Saatana kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Joo, luin uusimmasta pelaajalehdestä tuosta bioshock kakkosesta, ja grafiikka ja ulkoasu teki vaikutuksen.
Tilaan itsekin Pelaaja-lehteä ja ostan Pelit-lehden silloin tällöin.
Vanha 23.4.2009, 18:40   #8
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Rupesin tilailee pelaajaa tossa joulun aikoihin. Pelit-lehden oon jättänyt menneisyyteen.. sitä tuli C-lehden jälkeen luettua, ja ne albumit mitä ilmesty ennen pelit-lehden varsinaista julkaisua. Ei oo jostain syystä jaksanu. Pelaaja on ihan kohtalaisen hyvä lehti huussilukemiseks + pääsee niiden nettisivuille kommentoimaan omalla nimimerkillä.
Saatana on offline  
Vanha 23.4.2009, 18:53   #9
Lentävä puliukko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Rupesin tilailee pelaajaa tossa joulun aikoihin. Pelit-lehden oon jättänyt menneisyyteen.. sitä tuli C-lehden jälkeen luettua, ja ne albumit mitä ilmesty ennen pelit-lehden varsinaista julkaisua. Ei oo jostain syystä jaksanu. Pelaaja on ihan kohtalaisen hyvä lehti huussilukemiseks + pääsee niiden nettisivuille kommentoimaan omalla nimimerkillä.
Joo mun kannattaisi vissiin luoda tuonne tili kans. Joka kilpailuun olen kylläkin osallistunut ensimmäisestä lehdestä lähtien.
Vanha 23.4.2009, 19:26   #10
Slerba
Off

(Tiedot)
ei arvioitu     

Pelit-lehteä tilasin joskus, mutta lopetin sitten kun sitä konsolisisältöä alkoi tulla enemmän. Ei ollut konsoliakaan silloin, niin ei ollut niille arvosteluillekaan tarvetta.
Slerba on offline  
Vanha 23.4.2009, 20:37   #11
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

lähti bioshokki Amazon.co.uk:sta tilaukseen 15 punnalla. Ja sit skate2 vähä tyyriimpänä.. saa nähdä kerkiääkö ens keskiviikoks ku lähretää mökkeilee.
Saatana on offline  
Vanha 23.4.2009, 21:57   #12
MetalCowboy
The Gamer

MetalCowboyn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Mä oon vetäny tän pelin läpi pari kertaa ja nyt ei kiinnosta pätkääkään kattoo koko paskaa, onhan se hienon näkönen ja silleen mut kun ei vaan kiinnosta.

Joku sano että parempi kun Fallout 3 ja mä oon aivan tasan toista mieltä. Jos pitää valita kumpaa pelaa 5 tuntii putkeen niin F3 tasan nyt ja heti.
Vanha 23.4.2009, 22:23   #13
Lentävä puliukko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
MetalCowboy kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mä oon vetäny tän pelin läpi pari kertaa ja nyt ei kiinnosta pätkääkään kattoo koko paskaa, onhan se hienon näkönen ja silleen mut kun ei vaan kiinnosta.

Joku sano että parempi kun Fallout 3 ja mä oon aivan tasan toista mieltä. Jos pitää valita kumpaa pelaa 5 tuntii putkeen niin F3 tasan nyt ja heti.
No Fallout 3 on paljon pitkäkestoisempi peli, mun mielestä BioShock on laadukkaampi mutta F3 tarjoaa hupia pidempään.
Kun tulee kesällä hommattua uusi rauta ja sille wareteltua ja ostettua kasapäin pelejä, niin kysyn onko Fallout 3:ssa mitään hyviä modeja kuten Oblivionissa?
Vanha 24.4.2009, 10:24   #14
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lueskelin tosta bioshokista vähän noita trophyjuttuja ihan huvikseni, ja ajattelinkin kysäistä joltain pelin läpipelanneelta että onko tossa noi trohyt samalla lailla kun esim. unchartedissa? Eli jos pelaan tyyliin ensin normaalivaikeustasolla läpi, ja sitten sillä kaikkein vaikeimmalla ilman jotain vitachambereita (or whatever), niin tuleeko siinä vaikeimmalla sitten myös se 'hard' vai pitääkö se vetää erikseen läpi ym?

Unchartedissa 'vitutti' se että pelasi sen eka normaalina läpi ja nautti pelistä ihan hyvin, sitten hardilla että sai trophyn, ja sitten pitäisi pelata vielä sillä vaikeimmalla jos haluaisi kaikki trophyt.. Eli vaikein aukeaa vasta kun pelaa hardilla läpi, onko biosookissa sama? Pitäisikö eka pelikerta olla hardilla ilman vitachambereita jos haluaisi päästä mahdollisimman vähillä läpipeluukerroilla, vai käykö se että pelaa ihan normisti, ja sitten kaikkein vaikeimmalla?
Saatana on offline  
Vanha 24.4.2009, 13:35   #15
MetalCowboy
The Gamer

MetalCowboyn avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Lueskelin tosta bioshokista vähän noita trophyjuttuja ihan huvikseni, ja ajattelinkin kysäistä joltain pelin läpipelanneelta että onko tossa noi trohyt samalla lailla kun esim.................

Unchartedissa 'vitutti' se että pelasi sen eka normaalina läpi ja nautti pelistä ihan hyvin, sitten .....................
Muistaakseni vaikein aukee kun pelaa vaikeella läpi ihan normisti vita kammio päällä, oon tota vaikeinta vedelly pari tehtävää kammiot päällä enkä jaksa nyt enempää kun se BigDaddyjen tappaminen menee sit siihen että panokset loppuu ja lopuks vetelet sorkkaraudalla.

Alussa kun se on vielä hankalampaa tappaa kun ei oo kunnon aseita, niin jotain BigDaddya hakkasin 10 minuuttia ja kuolin aivan jatkuvasti, se edestakas ravaainen siinä vaiheessa ottaa päähän.

Mulla ei kyllä hermot kestäis jos pitäs mennä ilman vita chambereita vaikeimmalla läpi, kun jo ihan tavalliset äijät tuottaa välillä vaikeuksia.
Vanha 24.4.2009, 14:15   #16
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Eli vaikein ei ole alustalähtien auki?
Olisi kiva pelata ensin normina läpi ja vaan ihmetellä, ja sitten tetsata lopuksi vaan läpi tolla vaikeimmalla JOS kiinnostaa enään. Unchartedissa loppu kiinnostus (ellen nyt sitten mökillä innostu kokeilemaan vielä uudelleen)..
Saatana on offline  
Vanha 24.4.2009, 14:29   #17
Lentävä puliukko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Mulla on tuo BioShock Xboxilla ja achievementit sai kaikki melko nopeaa. Yhteensä gamerscorea on tällä hetkellä noin 28k.
Vanha 24.4.2009, 14:33   #18
Omena_Piiras
Gonzo

Omena_Piirasn avatari

Sijainti: Ruumassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Ite luen Pelit lehdestä vaan ne suuremmat artikkelit, koska arvosteluja ei jaksa oikein uskoa. 91 Vampyre Storylle mutta 85 MGS 4:lle? WTF
"I felt nervous & vaguely confused, as if I had just heard a dog speak perfect English for 30 or 40 seconds. That will get your attention, for sure. ... Some people get permanently de-stabilized by it." -

Hunter S. Thompson
Omena_Piiras on offline  
Vanha 25.4.2009, 12:15   #19
Paskalaatikko
Kuinka täältä pääsee pois?!

(Tiedot)
ei arvioitu     

Millon se bioshock 2 tulee?? ja fallout 3 on iha paska peli
semmosta tekstiä vaa änkiää siihe ruutuu kokoaja pittää miettiä mitä siihe sanoo ja mikkään ei kelpaa ja kaikkia paskaa!1111111
Paskalaatikko on offline  
Vanha 25.4.2009, 12:21   #20
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Paskalaatikko kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
semmosta tekstiä vaa änkiää siihe ruutuu kokoaja pittää miettiä mitä siihe sanoo ja mikkään ei kelpaa ja kaikkia paskaa!1111111
Umm.. niin. Veikkaan että 90-luvun seikkailupelit ei ois ollu sun mieleen.
Ehkä sun kannattaa vaan pysyä niissä unreal tournamenteissa ja muissa räiskinnöissä?
Saatana on offline  
Vanha 10.5.2009, 09:48   #21
Paskalaatikko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Kyllä ihan HL1 oli hyvä peli. tietääkseni se on 90-luvun seikkailupeli.
Unreal tournament taas oli iha suolesta.

Millo se Bioshock2 tulee?
Paskalaatikko on offline  
Vanha 10.5.2009, 14:30   #22
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

HL = Half life?

Seikkailupeli = Larryt, Space Questit, Monkey islandit ym...
Saatana on offline  
Vanha 18.5.2009, 14:04   #23
Paskalaatikko

(Tiedot)
ei arvioitu     

Joo hl on half life.
siinä kyllä seikkaillaan mutta aseen kanssa.

Millon se bioshock 2 tulee?
Paskalaatikko on offline  
Vanha 29.3.2010, 14:44   #24
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Bumpeti bump.
Vittutaa.. nyt kolmannen kerran just rupeemassa pelaa bioshock 2:sta läpi ku jäi keräämättä noi kaikki 14 'power to the people'-asemaa vaikka luulin ne keränneeni.. helveda. Pakkohan toikin on nyt hoitaa ku muut trophyt onkin, paitsi (ärsyttävät) online 'rank'-trophyt. Ne pitäs kieltää lailla.
Saatana on offline  
Vanha 29.3.2010, 16:46   #25
Pongo
käämi

Pongon avatari

Sijainti: ihmisvankilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Paskalaatikko kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Osta Dragon Age Origins. Siinä ei oo paljoa keskustelua eikä tekstiä.

Saatanaako se Saatana täällä aukoo lukkoon menneitä aiheita? Millä oikeuksin vittuhä?
Pongo on offline  
Vanha 29.3.2010, 17:57   #26
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     
Vakio Vs: Bioshockit

Otin oikeuden omiin käsiini.
Saatana on offline  
Vanha 1.4.2010, 16:08   #27
Syyläperse

Syyläpersen avatari

Sijainti: mielentilassa
(Tiedot)
ei arvioitu     

On vieläkin kakkonen hankkimatta. Saapi nähä ostanko ees. Aika hintava jos pelissä on vain hikiset tunnit pelattavaa.
Syyläperse on offline  
Vanha 1.4.2010, 18:50   #28
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Siinä on moninpeli joka pidentää pelin ikää. "Juoksemalla", helpoimmalla vaikeustasolla (kun oli jo pelannut vaikealla läpi) pääsi pelin läpi jossain 5-6 tunnissa. Siinä ei katseltu tosin maisemia.
Saatana on offline  
Vanha 7.4.2010, 08:13   #29
Syyläperse

Syyläpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tulee pelailtua ihan itekseen niinpä en tee moninpelillä mittään.
Syyläperse on offline  
Vanha 7.4.2010, 08:46   #30
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Syyläperse kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Tulee pelailtua ihan itekseen niinpä en tee moninpelillä mittään.
Mä en kans oikeen moninpeleistä innostu. Emännän kans joskus pelattiin Diablo 2:sta vähän aikaa. Tietty jos olis joku tuttu porukka ja tiimipelinä vois vetää, niin ehkä sit. Ei paljoa kiinnosta jonu 13-vuotiaan egomuksun kanssa tapella jostain turhasta paskata. Pelit on mulle eskapismia ja nautintoa, ei mitään kilpahomoilua.
Pongo on offline  
Vanha 7.4.2010, 08:50   #31
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
Omena_Piiras kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Ite luen Pelit lehdestä vaan ne suuremmat artikkelit, koska arvosteluja ei jaksa oikein uskoa. 91 Vampyre Storylle mutta 85 MGS 4:lle? WTF
Journalismi on yleensä pelkkää paskaa. Nyt oon ostanu vissiin kaikki tän vuoden Pelit-lehdet. Ihan ok vessaselailtavaa. Laajat ennakot on ihan mielenkiintosia, mut jotain vitun subjektiivista hehkutuspaskaa puoleen ja toiseen ei vaan jaksa. Välillä rivien välistä ammuu se oma lehmä ojassa kuin keskipäivän aurinko Afrikassa, että ei vaan jaksa sellasta paskaa. Ainahan sitä voi tietty taittoa yms. katella. Bioware 15 vuotta. Voi vittu mitä perseennuolemista, vaikka onkin ihan jees lafka.
Pongo on offline  
Vanha 7.4.2010, 09:55   #32
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Mä oon tässä nyt metsästellyt Bioshock Collectors Editionia, joka sisältäis Big Daddy-figuurin boxille, mutta hinnat on aika taivaissa.

Pelkästä figuurista pyydetään jotain 70 €:a, mutta nyt on yks huutokauppa käynnissä, jossa ois koko setti ja hintaa nyt sellaset 45 puntaa.

En tiiä vielä paljon oon valmis tosta maksamaan, mutta yli 100 €:a on liikaa.

Jos jollain on boxille kyseinen keräilyversio niin laittakaapa viestiä.
Jos kunto on kuin uusi niin oon siitä valmis myös maksamaan ihan kivasti.
Vanha 7.4.2010, 22:32   #33
Syyläperse

Syyläpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mä en kans oikeen moninpeleistä innostu. Emännän kans joskus pelattiin Diablo 2:sta vähän aikaa. Tietty jos olis joku tuttu porukka ja tiimipelinä vois vetää, niin ehkä sit. Ei paljoa kiinnosta jonu 13-vuotiaan egomuksun kanssa tapella jostain turhasta paskata. Pelit on mulle eskapismia ja nautintoa, ei mitään kilpahomoilua.
Ollaan sitten hieman samoilla linjoilla. Ei nappaa kuunella räkänokkien kitinää siitä kuinka seetanan hyvä on jossain pelissä. Toisaaltaan noissa on jotain porukoita jossa on vanhempaa sakkia pelkästään. Tiedä häntä.
Syyläperse on offline  
Vanha 7.4.2010, 22:48   #34
Nasseko
kusiainen munanpätkä

Nassekon avatari

Sijainti: Vittuako se mulle kuuluu
(Tiedot)
Neutraali  +2 (+2/-0)     

Mä en vissiin koskaan ole pelannut millään konsolilla verkkossa yhtään mitään. Ei vaan kiinnosta. Pelaaminen on mulle omaa aikaa, ilman häiriöhomoja.
Vanha 15.4.2010, 19:22   #35
Saatana
Übermaster

Saatanan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vittuako kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Mä en vissiin koskaan ole pelannut millään konsolilla verkkossa yhtään mitään. Ei vaan kiinnosta. Pelaaminen on mulle omaa aikaa, ilman häiriöhomoja.
Älä sano. Mulla oli toi aivan sama asenne vielä viime vuonna (15+ konsolipelivuotta kuitenkin vyön alla)..ja nyt se on ihan parhainta hupia. Siihen vaan pitää päästä sisään.

Helpottaa todella todella paljon jos on "tosielämän" kavereita joiden kanssa voi pelaa. Se on oikeesti hauskaa jotain modern warfaren tyyppistä sotapeliä räiskiä netissä, samalla kiroillen kaverille headsetillä.

Anyhow.. vituttaa että Bioshock 2:ssa on "pakko" pelata netissä jos haluaa platinatrophyn, ja mähän haluan. Meni 23 tuntia ja risat nettipelissä että pääs levelille 40. Nyt on platina taskussa.
Saatana on offline  
Vanha 15.4.2010, 22:48   #36
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
vittuako kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Sama juttu kyl.

Lainaus:
Helpottaa todella todella paljon jos on "tosielämän" kavereita joiden kanssa voi pelaa. Se on oikeesti hauskaa jotain modern warfaren tyyppistä sotapeliä räiskiä netissä, samalla kiroillen kaverille headsetillä.
Toi tietysti varmaan ihan totta, että mukavampi pelata oikeiden kavereiden kanssa kuin 17-vuotiaiden kiinalaisten, mutta sit taas toisaalta, kaikkia ei vain verkkopelaaminen kiinnosta/innosta.
Pongo on offline  
Vanha 5.5.2010, 07:34   #37
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Kokeilin Bioshockin demoa. Yleensä ei noi räiskinnät nappaa, mut tossa on sen verran makia tunnelma, et meni ostoslistalle. Täytyy ny vaan kattoa, pihtailisko ja ostais käytettynä. Eipä toi uutenakaan maksa ku pari kymppiä.
Pongo on offline  
Vanha 5.5.2010, 14:38   #38
Syyläperse

Syyläpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Lainaus:
VTF kirjoitti alkuperäisen viestin Lue viesti
Kokeilin Bioshockin demoa. Yleensä ei noi räiskinnät nappaa, mut tossa on sen verran makia tunnelma, et meni ostoslistalle. Täytyy ny vaan kattoa, pihtailisko ja ostais käytettynä. Eipä toi uutenakaan maksa ku pari kymppiä.
No ei kai siinä ole kahta kysymystäkään. Ostat käytettynä tietenkin. Samalla tavalla se käytettykin pelittää ja alkuhuuman jälkeen huomaat ettei se niin ihmeellinen ollutkaan.
Syyläperse on offline  
Vanha 30.5.2010, 20:38   #39
Pongo
käämi

Pongon avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Yllättävän monipuolinen ainaki tää eka Bioshock. Fiiliskin on tollai magee 30-luku perseily höystettynä scifi-örvellyksellä. Ihkun roolipelin ois saanu täst, mut menee tää toisaalta näinki.
Pongo on offline  
Vanha 16.7.2010, 09:36   #40
Stormheart
Käynkö useinkin täällä?

Stormheartn avatari

Sijainti: Limbo,Edge Of Hell
(Tiedot)
ei arvioitu     

Rupesin eilen pelaamaan läpi tuota ensimmäistä Bioshockia. Tunnelma ja graffat vakuutti ja meininki muutenkin. Ainoa mikä vähän ärsyttää on jatkuva turrettien,medipisteiden ja muiden hakkerointi. Muuten tuntuu hyvältä ja varmaan aika laajalta peliltä,ainakin kun olen kolunnut kaikki nurkatkin leveleistä tarkasti (accl. toivossa). Muutenkin äijän voimilla on kiva leikkiä,sytytellä vihulaisia tuleen,viskoa roskiksia päin näköä ym. Diggaan. Joutuu varmaan kakkosenkin ostaa kunhan tämä 1 on koluttu läpi.
Vanha 18.7.2010, 10:22   #41
Syyläperse

Syyläpersen avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Olis ykönen myynnis....
Syyläperse on offline  
Vanha 19.7.2010, 19:23   #42
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Nyt on taas hyvää tuuria ilmassa.

Oon ettiny tota Bioshock Collectors Editionia melko pitkään ja nyt tais tärpätä.
Ois Amazon.uk:n marketplacella yks myyjä jolla on kyseinen setti myynnissä melkolailla pilkkahintaan vielä. Figuurit ja kaikki löytyy kuten pitääkin, mutta hämmästyttävää on se, että kyseinen setti on vielä täysin AVAAMATON!

Hintaa 45 puntaa, mutta kun yritin tilata niin tuli ilmotus, että tätä ei voi lähettää Suomeen. Homot. No ei luovuteta vaan laittelin myyjälle sähköpostia ja kyselin toimituksesta Suomeen ja äsken tuli vastausta, että kyllä onnistuu kunhan mä maksan postikulut. Sopii kyllä.

Laittelin vastausta perään ja kyselin, että paljonko maksaa ja käykö international signed for-toimitus, joka on paras kun se pitää vastaanottajan kuitata eli jos jotain hämärää tulee niin ompahan todisteet siitä, että ei oo pakettia näkyny tai muuta vastaavaa.

Nyt vaan ootellaan.
Vanha 19.7.2010, 21:44   #43
Jaussi
Hevimies

Jaussin avatari

Sijainti: Pahoinvointivaltio
(Tiedot)
ei arvioitu     

Tulipahan mieleen että se oli Livestä ladattu BioShockin demo jonka ihan viimeisessä kohdassa boksini teki aikanaan RRoDit.
Vanha 14.8.2010, 11:57   #44
ripa
peke

ripan avatari

Sijainti: Roskakori
(Tiedot)
ei arvioitu     

Uutta puskee.
http://www.peliplaneetta.net/tietoko...1440/?comments
ripa on offline  
Vanha 14.8.2010, 14:26   #45
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Roolipelimäisyyttä enemmän mukaan niin kiinnostus nousisi kattoon.
Vanha 15.8.2010, 08:56   #46
Elämä on.
Kusipäiden aatelia

Elämä on.n avatari

Sijainti: Kusipäälandia
(Tiedot)
ei arvioitu     

Vanhat LucasArtsin pelit on parhaita, näistä uusista paskoista en tiedä, eikä huvita edes kokeilla.
Vanha 15.8.2010, 19:05   #47
ripa
peke

ripan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Löytyy ainaki livestä traileri tohon kolmanteen. Näyttää aika eri meiningiltä.
ripa on offline  
Vanha 21.9.2010, 22:30   #48
ripa
peke

ripan avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

YouTube - BioShock Infinite - first gameplay trailer
2You need to upgrade your Flash Player2
ripa on offline  
Vanha 21.9.2010, 23:31   #49
Löytöretkeilijä

Löytöretkeilijän avatari

(Tiedot)
ei arvioitu     

Tuli mieleen TimeSplitters eikä millään hyvällä tavalla.
Suljettu aihe

Aiheen työkalut

Säännöt
Et voi aloittaa uusia aiheita
Et voi vastata aiheisiin
Et voi lisätä liitetiedostoja
Et voi muokata viestejäsi

BB code on Päällä
Hymiöt on Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML koodi on Pois päältä

Foorumihyppy

Kello on 21:13.

Foorumia pyörittää: vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.